איפור

כתבות אחרונות

 
חנות של נארס ברומא

להכין את הפנים: מותג האיפור Nars נכנס לישראל

וגם: א.ל.מ נערכת לגל התיירים (הישראלים) של הקיץ • וקצת חדשות טובות • אירועים ומינויים

מיכל רז-חיימוביץ' 04.05.2021
סופר פארם גאלרי / צילום: שני מוזס
רשתות פארם | בלעדי

סופר-פארם פותחת לראשונה תת-רשת חדשה: הצצה בלעדית לאיך זה נראה מבפנים

עיצוב של כלבו אירופי ועמדות של מניקור ואיפור - כך רשת הפארם הגדולה בישראל מנסה להמציא את עצמה מחדש בסניף הראשון של תת-הרשת החדשה שלה, גאלרי, שנפתחה השבוע במתחם G בראשון לציון

שני מוזס 25.02.2021
מגרש חניה ריק ליד חנות אולטה ביוטי בארה"ב. תנודתיות רבה במניה / צילום: Charles Krupa, AP

מניות הקוסמטיקה ניצבות בפני מציאות חדשה בעקבות מגפת הקורונה

בגלל העבודה מהבית והמסכות על הפנים בחוץ, הביקוש למוצרים כמו שפתון ומייקאפ צנח • המגמה הזו האיצה שתי מגמות בענף: התמקדות בטיפוח עור וטכנולוגיה וירטואלית של "לנסות על הפנים"

וול סטריט ג'ורנל 03.09.2020

עוקפת את הרשתות: אלפא קוסמטיקס תמכור ישירות לצרכן

ל"גלובס" נודע כי ביולי עלה לאוויר האתר של "אלפא קוסמטיקה", במתכונת פיילוט • קוסמטיקה היא מיבואניות מוצרי הלייף סטייל הגדולות בישראל, ומבין מוצריה ניתן למצוא את ניוואה, לאבלו, נורת' פייס, ואנס ובולגארי • האתר מספק משלוחים חינם בקנייה של 300 שקל ומעלה

שני מוזס 04.08.2020
החנויות החדשות של וואו קוסמטיקס / הדמיה: WOW
קמעונאות | בלעדי

משבר הקורונה מזמן הזדמנויות: רשת WOW קוסמטיקה של טדי שגיא מתרחבת

הרשת, שמונה 57 סניפים, נערכת לפתיחה של ארבע חנויות חדשות במיתוג שונה ורכשה את המרכז הלוגיסטי שמשמש אותה בתמורה ל-15 מיליון שקל

שני מוזס 06.05.2020
גאיה / צילום: תמונה פרטית

רשת הקוסמטיקה גאיה קוסמטיקס סוגרת את החנויות ותישאר באונליין בלבד

הרשת שמנתה עשרה סניפים סגרה לאחרונה שישה מתוכם וצפויה לסגור גם את הארבעה שנותרו לה • נועה תשבי, שהחזיקה במניות הרשת עד לאחרונה, נפרדה ממנה

שני מוזס 10.12.2019
קיילי ג'נר / צילום: שאטרסטוק

קיילי ג'נר מוכרת 51% מחברת הקוסמטיקה שלה ב-600 מיליון דולר

ענקית היופי והטיפוח קוטי היא הרוכשת של Kylie Cosmetics • ג'נר, שהקימה את החברה ב-2015, תמשיך להוביל את הפעילות הקריאייטיבית

שירות גלובס 18.11.2019
מסחר מקוון | בלעדי

בלי קמעונאים: שסטוביץ תמכור בשמים באינטרנט

יבואנית הקוסמטיקה, הטואלטיקה והמזון הגדולה מקימה אתר אינטרנט שיימכרו בו כ-20 בשמי נישה • בשלב הבא מתכננת החברה לשווק באתר גם מוצרי איפור • זו הפעם הראשונה ששסטוביץ משיקה מכירה ישירות לצרכן ללא תיווך של קמעונאי, ובכך היא מצטרפת לתנובה, שטראוס ואסם

שני מוזס 28.10.2019

מניקור עד הבית: איל מקיאג' רוכשת סטארט-אפ להזמנת שירותי קוסמטיקה לבית הלקוח

מחיר העסקה לא פורסם • הסטארט-אפ מיסביז, שהוקם לפני ארבע שנים, פיתח זירת מסחר מקוונת המאפשר הזמנת שירותי טיפוח, והוא פעיל בישראל ובבריטניה • עד כה הושקעו בסטארט-אפ מעל 5 מיליון דולר

שני מוזס 23.10.2019
קמעונאות | בלעדי

וואו, אירופה: טדי שגיא רוכש את רשת מוצרי האיפור הישראלית וואו קוסמטיקס

העסקה מוערכת בסכום של כ-55 מיליון שקל וכוללת את 67 חנויות הרשת, שרובן בבעלות והיתר בזכיינות, וכן את הפעילות הבינ"ל ומרכז לוגיסטי באור-עקיבא • הרשת מעסיקה 500 עובדים

שני מוזס 25.09.2019
מנכ"ל אסתי לאודר ישראל, אורן רווח / צילום: איל יצהר
בלעדי

אחרי המזון, גם תחום הקוסמטיקה מצטרף לגל ההתייקרויות: אסתי לאודר מעלה מחירים

הנציגות הישראלית של אסתי לאודר ביצעה עדכון מחירון למוצריה ברשתות ובאמצעים בהם היא משווקת ישירות לצרכן • עליית המחיר לקמעונאי תעמוד על עד 15%, אך המחיר הסופי לצרכן צפוי להיות גבוה יותר ולגלם גם את שיעורי הרווחיות של הרשת • החברה: "במרבית המוצרים לא נעשה שינוי במחיר, בחלק מהמוצרים חלו הורדות מחירים של עד 15%"

שני מוזס 22.07.2019
חנות הביוטי של ארמני בקניון רמת-אביב / אילוסטרציה: שני מוזס, גלובס

איפור וירטואלי דרך בינה מלאכותית: הצצה לבוטיק הראשון של ארמני בישראל

חנות הביוטי של ארמני שנפתחה בקניון רמת-אביב מציגה טכנולוגיה חדשה שמאפשרת התנסות וירטואלית באיפור ובחינת גוון הליפסטיק או המייקאפ על הפנים באמצעות שימוש במצלמת סלפי ובינה מלאכותית • הטכנולוגיה אומנם מתקדמת, אך בפועל השירות עדיין לא מחובר למכירה מרחוק באונליין, כך שהפוטנציאל עדיין רחוק ממימוש

שני מוזס 01.07.2019
חברת הקוסמטיקה בנפיט / שאטרסטוק

מותג הקומסטיקה בנפיט מסן פרנסיסקו מגיע לישראל

המוצרים יחלו להימכר בחנויות הדיוטי פרי החל מחודש יוני, ומחיריהם עתידים להיות זהים למחירי הדיוטי פרי באירופה • בנפיט חברה-בת של תאגיד מוצרי היוקרה LVMH, שנוצר לאחר מיזוג בין היתר האופנה לואי ויטון וחברת האלכוהול Moet Hennessy

שני מוזס 19.05.2019
חנות קיקו מילאנו / צילום: שני מוזס.

מותג איפור הלואו קוסט האיטלקי נחת בקניון איילון: "קיקו מילאנו הוא קרולינה למקה של הביוטי"

מותג האיפור האיטלקי, שהביאה לישראל קבוצת קסטרו-הודיס, מציע 1,200 פריטים במחירי לואו קוסט שנעים בין 10 שקלים לפריט הזול ביותר ועד 160 שקל לפריט הכי יקר • החנות טרם ערכה השקה רשמית - מה שלא מנע מלקוחות סקרניות להסתער פנימה כבר בשעות הבוקר המוקדמות

שני מוזס 19.03.2019

סופר-פארם תשקיע 20 מיליון שקל בסניפים: "נסגור סניף שלא יהיה רווחי בתוך 3 שנים"

הרשת, שבימים אלה בוחנת הנפקה בבורסה, הצהירה כי תשמור על קצב פתיחת סניפים פיזיים של כ-15 סניפים בשנה • מרחיבה את מותג האיפור הפרטי מילוקה גם למוצרי טיפוח הגוף, כשהמוצרים יימכרו גם מחוץ לרשת

שני מוזס 17.03.2019

חברת התעופה וירג'ין אטלנטיק שוברת את החוקים: לא תחייב דיילות להתאפר

מדובר בשבירת חוקים שנהוגים מזה שנים בענף התעופה, ואם לא די בכך - הדיילות יוכלו גם ללבוש מכנסיים במסגרת מדי החברה שלהן • גימיק ליום האישה?

מיכל רז-חיימוביץ' 06.03.2019

   123456   

   נמצאו 84 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 6