איפור

כתבות אחרונות

 

ריד מיי ליפס: השפתיים מקבלות את מירב תשומת-הלב

נערה טרופית, כוכבת גותית, בובת פורצלן או אישה-ילדה? ■ אביב 2011 לפי בתי האיפור המובילים בעולם

יעל בן ישראל 23.03.2011

קרם לעיניים או עבודה בעיניים? לואו קוסט - גם בקוסמטיקה

הקוסמטיקה הזולה מרימה ראש, והיא כבר לא רק באסטות בשווקים ■ מוצרים מוצעים בשקלים בודדים ■ אחד מבעלי הרשתות הזולות: "גילינו את העבודה בעיניים על אנשים במשך שנים"

אילנית חיות 20.12.2010

NAIL & SALE: כמה עולה מניקור ופדיקור "על הדרך"?

דוכנים למניקור ופדיקור אקספרס הפכו לאחרונה לטרנד, וכמעט לא ניתן למצוא כיום קניון המכבד את עצמו שלא מתהדר באחד כזה ■ מהם השירותים שמציעים הדוכנים - וכמה זה עולה?

גליה שפרינג 28.08.2010

חשוב ביותר: תקציב של 100 אלף שקל בשנה לאיפור לנתניהו

מאז כניסתו של נתניהו לתפקיד ראש הממשלה הורחב מערך האיפור ב-50% - והתקציב גדל פי שניים

אתר חדשות ערוץ 2 19.08.2010

סופט טאץ' השקיעה 10 מיליון שקל בפיתוח דור חדש של מוצרים

‎‎ההשקעה כוללת גם החלפת אריזות וחידוש הנראות בסניפים‏ וכן קמפיין טלוויזיה בהשקעה של 4 מיליון שקל

‎‎שירות גלובס‏ 01.06.2010

האם הנשים הישראליות מאמינות במוצרי קוסמטיקה כחול-לבן?

הישראליות סבורות כי מוצרי הטיפוח הישראליים איכותיים, אך לא תמיד נאמנות להם ■ נשות העולם, לעומת זאת, מצביעות ברגליים - ומוצרי קוסמטיקה כחול-לבן עושים חיל בחו"ל ■ הבשורה: בארץ משלמים פחות על מוצרים אלה

מיכל רז-חיימוביץ' וגליה שפרינג 20.04.2010

קרם דה לה קרם: מחירי הקרמים הסופר-יוקרתיים מגיעים לאלפי שקלים

מחירי הקרמים הסופר-יוקרתיים גורמים למחירי הטיפולים הקוסמטיים להחוויר, אבל הצרכניות מוכנות לשלם גם 5,000 שקל על מוצר ממותג שמכיל מרכיבים נדירים - החל מתמציות עץ הסקויה ועד צמח הלוטוס הכחול

גליה שפרינג 11.12.2009

פנינה רוזנבלום סוגרת את חטיבת האיפור: תפטר כ-100 עובדים

זאת בעקבות ההפסדים של החטיבה, שלטענת רוזנבלום נגרמו בשל דרישת הרשתות סופר-פארם והמשביר לצרכן להעסיק דיילות בסניפים ■ "הרשתות חונקות אותך עד שאת מרימה ידיים"

‎‎אילנית חיות ‏ 10.12.2009

מה קרה במיתון הנוכחי ל"מדד הליפסטיק"? תשאלו את נשיא אסתי לאודר

סדריק פרובאה, נשיא קבוצת אסתי לאודר העולמית, אומר כי המיתון דווקא הביא לעלייה במכירות ■ ומה הלאה? הגברים עדיין לא צורכים קוסמטיקה, העתיד שייך לסיניות, והנשים הישראליות "יפהפיות, חמות וקוסמופוליטיות"

יעל בן ישראל 14.11.2009

נינה ברוש תוביל קמפיין לרשת האיפור איל-מקיאג' עבור סכום מדווח של 25 אלף דולר

תחליף את הדוגמנית שירלי בוגנים ששימשה כפרזנטורית החברה בעונות הקודמות

שירות גלובס‏ 10.09.2009

מירית וקנין תוביל קמפיין לרשת האופנה זברה עבור סכום מדווח של 40 אלף דולר

בנוסף תוביל כוכבת "הישרדות" קמפיין למכללה לקוסמטיקה רפואית עבור סכום מדווח של 10,000 דולר

שירות גלובס‏ 10.09.2009

החום בוטל, ההנחות בעיצומן: זה הזמן לקנות מוצרי קיץ לשנה הבאה

זה הזמן לקנות לא רק בגדי קיץ בהנחות ענק, אלא מוצרים שיכולים לשמש גם בקיץ הבא בחצי מחיר: בגד-ים של אוברזון, משקפי-שמש של גוצ'י, מזוודות של סמסונייט, ילקוט אורתופדי ואפילו קרם הגנה

מיכל רז-חיימוביץ' 09.09.2009

הנשים הישראליות של מחר: עצמאיות ויזמיות - אבל גם אימהות מסורות

כך עולה ממחקר שביצעה לוריאל על האישה הישראלית החדשה ■ נאוה רביד, מנכ"לית לוריאל ישראל, מספרת כי נשים דורשות כבר עתה מוצרים מקצועיים יותר, ויהיו מוכנות לשלם יותר על 'אאוט סורסינג' גם בתחום הטיפוח

חגית ברונסקי 24.08.2009

רשת האיפור MAC פותחת סניף בקניון הסיטי באשדוד בהשקעה של מיליון שקל

זהו הסניף השמיני של המותג בארץ ■ בכוונת הרשת לפתוח עד סוף השנה הבאה סניפים נוספים

שירות גלובס‏ 22.07.2009

רשת RITUALS COSMETIC פותחת סניף ראשון בת"א בהשקעה של 500 אלף שקל

הסניף הראשון ייפתח בדיזנגוף-סנטר, ועד סוף 2010 ייפתחו עוד 9 חנויות של הרשת בארץ ■ הרשת מתמחה במוצרי טיפוח לאישה ולגבר, מוצרי איפור ואביזרים נלווים, מוצרי קוסמטיקה ואווירה לבית ועוד

שירות גלובס‏ 22.07.2009

רשת מאדינה מילאנו פותחת סניף חדש בקניון G בכפר-סבא בהשקעה של 750 אלף שקל

מדובר בסניף ה-12 של רשת מוצרי האיפור ■ מהרשת נמסר כי אסטרטגית הפיתוח שלה תשים דגש בשנים הקרובות על פיתוח המותג גם בפריפריות, ותבחן מיקומים נוספים בירושלים, בראשל"צ, ברעננה וברחובות

שירות גלובס‏ 17.06.2009

   123456   

   נמצאו 81 כתבות   |   עמוד 5 מתוך 6