אלי זהר

כתבות אחרונות

 
אלי אגם /  צילום עצמי

השיחה: כשהמנכ"ל במילואים

אלי אגם, מנכ"ל אמפא מליבו, זיו קורן, מנכ"ל משותף במשרד הפרסום ראובני-פרידן, ושרון ניניו, מנכ"ל חמת גדר, גויסו למילואים על רקע מבצע "צוק איתן" - ומספרים איך החברה מתנהלת בהיעדרם

ספיר פרץ-זילברמן ואביב לוי 22.07.2014

עו"ד אלי זהר תוקף את השופט רוזן: "זכויות הנאשם הולכות ונאכלות"

סנגורו של אולמרט בכנס לשכת עוה"ד: "במשפט הולילנד קרו תקלות בתחום היעילות שלא היה להן אח ורע; מעולם לא נפגעו כך זכויותיו של אדם שהורשע"

שירות גלובס 26.05.2014

סנגורו של אולמרט: "הוא רואה את עצמו עדיין זכאי; נערער"

התובעת, עו"ד ליאת בן-ארי: "מי שקיבל שוחד ומי שנתן שוחד הוא מושחת, ומי שמושחת דינו אחד - ללכת למאסר בפועל לתקופה ארוכה. אין איש מעל החוק"

אלה לוי-וינריב וחן מענית 13.05.2014

השיחה: הדיבוק של אהוד ברק

מי הגיעו להצגה חגיגית של היצירה המפורסמת? ■ מי באו לראות את הקרוואן של חיים רביבו? ■ ומי השיקו את הגלידות של שטראוס ל-2014?

מיכל גלנטי 17.02.2014

עו"ד אלי זהר: "אנחנו משרד גדול עם נשמה של בוטיק"

גולדפרב-זליגמן הוביל את דירוג הנישות של "גלובס דנס 100" לשנת 2014

חן מענית 12.02.2014

עקב חשיפת "גלובס": הופסקה בניית מתחם המסוקים בשיבא

משרד הבריאות אסר על ביה"ח לקבל ייצוג משפטי ממשרדו של עו"ד אלי זהר: "מהממצאים עולה כי ההסכמים נכרתו בחוסר סמכות. הכתבה הציפה סוגייה שראוי היה להציפה, ולרשות המפרסמים עומדות הגנות, לרבות אמת דיברתי"

שי ניב 09.02.2014

מיהם נותני השירותים שייפגעו מקריסת נוחי דנקנר ואי.די.בי?

"גלובס" מסמן את ספקי השירותים שצפויים להיפגע משמעותית עם הדחת דנקנר מאי.די.בי וכניסת בעלי הבית החדשים ■ סוף החגיגה / עמדה - שי שלו

רון שטיינבלט 14.01.2014

עתירה לבג"ץ: לא להגביל פרסום מוצרי אלכוהול באינטרנט

עו"ד אלי זהר, המייצג את העותרים: "באינטרנט יש צורת דיבור חדשה, שהכללים הישנים לא מתאימים לה. הגבלת הפרסום תפגע בתעשייה המקומית"

ענת ביין-לובוביץ' 08.01.2014

עו"ד אלי זהר: "עד המדינה בתיק אי.די.בי הוא עבריין"

פחות מיממה אחרי שביהמ"ש לקח מידיו את השליטה באי.די.בי, הודיעה אתמול הפרקליטות לדנקנר על זימונו לשימוע בפרשת הרצת המניות ■ זהר: "צריך קצת כבוד אנושי וקצת יחס למצבו של האחר" ■ הפרקליטות: "אין ממש בטענות"

חן מענית 07.01.2014

כבוב: "נוכחות עיתונאים משפיעה על ההליך המשפטי"

השופט חאלד כבוב בפאנל "חזקת החפות": "אני משתדל להיזהר בהתבטאויות בתיקים מתוקשרים" ■ עו"ד אלי זהר: "בתי המשפט נמצאים תחת לחצים אדירים מצד התקשורת, ושופט צריך להיות 'אדם-על' כדי לא להיות מושפע"

שמוליק שלח 09.12.2013

"הסקטור העסקי תורם לתרבות סכומים לא משמעותיים"

אפילו עו"ד אלי זהר, יו"ר תיאטרון גשר ומהאנשים המחוברים ביותר לשלטון, להון ולמה שביניהם, מודה שהוא עומד חסר אונים אל מול ההפקרה התרבותית של מדינת ישראל, ולא חוסך בביקורת גם כלפי עמיתיו מהקהילה העסקית: "כולם אומרים 'כן-כן', ומסתפקים בלשלוח 3,000 שקל כדי להיות ידידי התיאטרון"

רון שוורץ 18.08.2013

פרקליטו של פרנקל על המעצר בהונג-קונג: "לא עניין גדול"

עו"ד אלי זהר טוען כי הוא מסר גירסה אחת לפרשת תיק החליפות ■ "פרנקל הוא אדם פרטי - הפרסומים מעוותים ולא ראויים" ■ מה קרה בפועל בשדה התעופה בהונג-קונג? "ניגשו אליו שוטרת ושוטר, הוא נעצר, ולמחרת הוא טס"

אלה לוי-וינריב 07.08.2013

פישר על הודעת פרנקל: "בטוח שהיה תורם רבות לישראל"

פישר: "אני מצר על כך שהתפתחויות האחרונות לא איפשרו ליעקב את הזכות לשרת את המדינה כנגיד פעם נוספת, דבר שאני בטוח שהיה תורם רבות למשק"

קובי ישעיהו 30.07.2013

פרקליטו של פרנקל: "עוד נצטער על ההתעללות בבכירינו"

עו"ד אלי זהר בראיון לגל"צ: "לוקחים עניין גמור וסגור שאין שם כלום, ואנחנו מהרהרים שמא ככה, שמא אחרת" ■ על ההחמרה במינוי בכירים בשירות הציבורי: "יכול להיות שהעתקתי בבחינה במתמטיקה... על כל דבר יצוץ משהו?"

שירות גלובס 30.07.2013

עו"ד אלי זהר: "יזם אינו אויב הציבור, גם אם מכנים אותו טייקון"

זהר, מבכירי עורכי הדין בארץ, הזהיר מפני השלכות האווירה הציבורית בעקבות מסקנות ועדת צמח: "בישראל קיים דחף בלתי נשלט לשנוא את מי שפעם נהגנו לכנות 'יזם' והיום קוראים לו במילת הגנאי 'טייקון'" ■ "המלצות ועדת צמח ראויות"

חן מענית 23.07.2013

עו"ד בלכר: הרגע המאושר בקריירה שלי היה זיכוי אולמרט

עו"ד רועי בלכר: "עשיתי לא מעט דברים מטופשים. האחרון שבהם היה כשחקרתי את עד המדינה בפרשת הולילנד, שמואל דכנר ז"ל. באחת השאלות חיקיתי את סגנון דיבורו, והוא השיב לי כגמולי וחיקה אותי. אמרתי לו: 'האמת שזה הגיע לי'"

אבישי מתיה 12.04.2013

   12345678   

   נמצאו 120 כתבות   |   עמוד 3 מתוך 8