(עדכון) - יו"ר תנובה, זהבית כהן: "הצרכן הישראלי אמר את דברו" ■ מארגני החרם: "לא מתפשרים - 5 שקלים ליחידה" ■ דעה / דורון אביגד: זהבית ו-100,000 הדובים
מנהלי חברות המזון מתייצבים בגלוי נוכח הזעם הציבורי וקוראים לממשלה לבדוק אותם ■ מנכ"ל תנובה אריק שור: נשתף פעולה כי מה שמעניין אותנו זה הצרכן, לא הפוליטיקאים ולא התקשורת
תשיק תחת המותג "אדום אדום" מוצרי בשר קפוא, שיתחרו ישירות במותגים טיבון ויל ואל גאוצ'ו
מי הגיעו לחגוג עם ישי דוידי? ■ מי רכש יצירה של דודי תדמור? ■ מי הגיעו להשיק עם אינפיניטי? ■ וגם: מאיפה מעדכן רון בראל?
המטרה אותה הציבה החברה: נתח שוק של 45% ■ תשלם לחקלאים רנטה חודשית עבור תפוקת הביצים שלהם ■ היקף מכירות הביצים של תנובה כיום: 320 מיליון שקל בשנה
תנובה הוקמה ב-1926, תנובה החדשה הושקה ב-2007, וכעת הן במלחמת תרבות ■ בכיר לשעבר: "אנשים שאמרו לך 'עוד 20 שנה אני כאן' - נעלמו" ■ ההנהלה נחושה שהכיוון נכון
מנכ"ל תנובה, אריק שור: "בכל מקום שרמי לוי פותח חנות, הוא עוצר את העיר" ■ בעל השליטה במשביר לצרכן, רמי שביט: "להחיל ארנונה גבוהה יותר על העסקים הפועלים בשבת"
בתערוכת המזון סיאל 2010 בלטה מגמה של אריזות ירוקות, ושור מצהיר כי תנובה תיישם בעתיד רפורמה בתחום לאחר חקיקת חוק האריזות
אמר בכנס איגוד המזון: "ליצרנים אסור למכור מוצרים במחיר טורף, קרי מתחת למחיר העלות. צריך להחיל את המחיר הטורף גם על הקמעונאים; לאורך זמן הלחץ של המחיר הזול מדי חוזר לקמעונאים וגורם לירידה באיכות"
מעולם לא היתה עדנה כזו לצרכנים בשוק החלב: מבצעים, מבצעים ועוד פעם מבצעי מחיר אגרסיביים, עשרות מיליוני שקלים לפרסום ומתחרה קטן אחד (טרה) שגרם לסחרור חסר תקדים ■ מי ימצמץ ראשון?
מדובר בתקציב בהיקף של מיליוני שקלים בודדים ■ למעשה התקציב "נשאר בבית" - מאחר שמקאן מטפל כיום גם בתדמית תנובה
לרון החליט לעזוב על רקע חילוקי דעות עם מנכ"ל תנובה, אריק שור ■ גורם בחברה: "קרבתו לזהבית כהן היתה בעוכריו"
משרדי הפרסום קיבלו את המלצת הוועדה המקצועית של החברה בתום סבב הפרזנטציות שערכו במסגרת המכרז
מקימה תשלובת מזון בראשות דוד לרון ■ פעילות מאמא עוף, שעד היום היתה שייכת לתנובה גליל, תכונס תחת חטיבת מותגים אחת יחד עם סנפרוסט, מעדנות ואוליביה ■ פעילות הביצים תכונס בחטיבת "קומודיטיס"
מדובר בשינוי לוגו, שפה תקשורתית ואריזות מוצרים ■ החברה תפתח בפעילות רחבה שמטרתה להשיג היכרות קצרה של הצרכנים עם המיתוג מחדש, וזאת על מנת למנוע פגיעה במכירות בשלב שסמוך להשקה
קפלן, מנכ"ל אסם, ואריק שור, מנכ"ל תנובה, תקפו היום את הריכוזיות של הרשתות שופרסל ורבוע כחול ■ שור: "אני לא מכיר עוד רשת בעולם שמחזיקה ב-37% משוק המזון המאורגן"
דוחות כספייםהלוואותזהבית כהןחברות מזוןמבטח שמירמחיקה מהמסחרמיכאל שטראוסמעדני מיקיתנובהתעשייה