באנרים

כתבות אחרונות

 

eMarketer: שוק הפרסום הדיגיטלי בארה"ב צפוי לזנק ב-90% תוך 5 שנים

מתחזית חברת המחקר עולה כי הפרסום בווידיאו צפוי לגלגל בעוד 4 שנים 7.1 מיליארד דולר

רועי גולדנברג 06/07/2011

חגיגות ה-Like

פורשה מצאה דרך יפה להוקיר תודה למיליון מעריציה בפייסבוק. בדיסני הלכו על סרטון

אלון מוליאן 08/12/2010

שולט בשוק: רבע מהחשיפות למודעות הבאנרים בארה"ב הופיעו בפייסבוק

זאת ברבעון השלישי של 2010 ■ אנליסטים טוענים כי היתרון הגדול של פייסבוק הוא ביכולת לספק פרסום מפולח

נועה פרג 10/11/2010

כפתור ה"לייק" של פייסבוק נכנס לשוק הפרסום

פייסבוק עורכת פיילוט בארה"ב להטעמת כפתור ה"לייק" על פני באנרים ■ הפיילוט מתבסס על טכנולוגיה של הסטארט-אפ הישראלי MediaMind

נועה פרג 08/11/2010

אורנג' ופלאפון נערכות לשיווק iPhone 4 בחנויות מיום ו' הקרוב

העלתה באתר הבית שלה באנר הסופר את השעות עד השקת המכשיר ■ ישווק בארץ כ-3 חודשים לאחר שהושק בעולם ■ iDigital תמכור את המכשיר בסניפיה בחיבור לרשת פלאפון

צחי הופמן 19/09/2010

זה באמת ישנה את העולם

ראיתי שווקים עולים ויורדים, בועות מתפוצצות והמצאות נהדרות, אבל כזה יש פעם ב-50 שנה

אלון גל 18/08/2010

מיקרוסופט משיקה כלי פרסומי חדש שפותח במרכז הפיתוח בישראל

הכלי החדש DeepZoom, שהוצג במסגרת פסטיבל הפרסום בקאן, מאפשר לבנות בקלות באנרים פרסומיים אינטראקטיביים ■ הכלי גם מאפשר לגולשים לעשות "זום-אין" על תכנים מסוימים בבאנר

נועה פרג 23/06/2010

קמפיין מיסיונרי של "יהודים למען ישוע" עלה באתר וואלה

ככל הנראה, במרחב האינטרנט אתר וואלה הוא היחיד שהסכים לפרסם את הקמפיין, המעורר סערה בקרב המגזר הדתי ■ וואלה בתגובה: "איננו נוהגים להתערב בפרסום באתר כל עוד אין מניעה חוקית לפרסמו"

נועה פרג 09/06/2010

מה עושה עורך דין בפייסבוק?

ועדת האתיקה מציעה לא למנוע מעוה"ד לקדם עצמם באינטרנט כשהדבר לא גורר עלות כספית

יובל יועז 30/05/2010

למה הפרסום האינטרנטי כל-כך שמרני וחושש מחידושים?

מצד אחד, הטכנולוגיה הישראלית מפתחת אפשרויות פורצות-דרך לפרסום ברשת, ובמשרדי האינטראקטיב יושבים אנשים מוכשרים ויצירתיים ■ מצד שני, ההכרזות על "מות הבאנר" מגוחכות, והכלי הפשוט הזה עדיין שולט ברשת

נועה פרג ואליאב אללוף 27/09/2009

פייסבוק מרחיבה את פעילות הפרסום שלה בישראל

הרשת החברתית הפופולרית בעולם תאפשר הוספת פרסומות בעמוד הבית ■ את מכירת שטחי הפרסום תבצע החברה הישראלית אורידיאן

אליאב אללוף 23/09/2009

מעבר להקלקה

כשמפרסם מחליט להשקיע בקמפיין באנרים, עליו לשדרג את מצבו במנועי החיפוש

קובי אייזיק 17/06/2009

נותנים כבוד לבאנר: כלים פרסומיים חדשים יושקו באתרים בארה"ב

הבאנרים החדשים יהיו קריאטיביים במיוחד ובגדלים שונים, והמפרסמים יצטרכו לשלם עבורם פרמיה

נועה פרג 18/03/2009

מנכ"ל גוגל ישראל: "בעולם הבאנרים הישראלי יש לא מעט אגרסיביות כלפי המשתמש"

מאיר ברנד: "עולם הבאנרים של גוגל, לעומת זאת, הוא פחות חודרני ויותר רלוונטי" ; אמר את הדברים במסיבת עיתונאים לרגל השקת Interest Based Advertising - כלי פרסומי המותאם להרגלי הגלישה של המשתמשים

נועה פרג 11/03/2009

הבאנר מת? בין 8 ל-10 מיליון הקלקות על באנרים בחודש בישראל

ינון לנדנברג, מנכ"ל אידיאולוג'יק: אנחנו מצליחים להגיע ל-1.5 מיליון הקלקות בחודש" ; אופיר רשף מקרן בסמר ונצ'רס פרטנרס: "חלק גדול מחברות האינטרנט נסגרות כי פשוט אין צורך אמיתי במוצר שלהן"

נועה פרג 17/12/2008

בלגן באינטרנט: באתרים ישראליים יש 300 גדלים שונים של באנרים

מנכ"ל מקאן דיגיטל, יוסי ארז: "ריבוי הגדלים יוצר הרבה עבודת סטודיו מיותרת, על חשבון כסף שיכול להיות מוזרם למדיה"

נועה פרג 26/11/2008

   12   

   נמצאו 32 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 2