ביטול עסקה

כתבות אחרונות

 

בדיקת "גלובס": בתי העסק מיישמים את חוק ההחזר הכספי

חודש וחצי אחרי כניסת החוק לתוקף, כל הרשתות שנבדקו עבור "גלובס" ע"י פרייסל השיבו לקונים את כספם - ואפילו לא דרשו דמי ביטול ■ גם הצרכן, מסתבר, לא מנצל את כוחו לרעה

מיכל רז-חיימוביץ' 03.02.2011

"יש לאפשר לצרכנים לבטל עסקת מכר מרחוק תוך 14 יום"

הממונה על הרשות להגנת הצרכן והסחר ההוגן, עו"ד תמר פינקוס, הורתה לחברת איי טרבל לקיים את חוק הגנת הצרכן ולאפשר לצרכנים לבטל עסקה של רכישת כרטיסים להופעה בחו"ל

אפרת אהרוני 01.02.2011

ייצוגית נגד HOT: "הביאה את עושק הצרכן לשיאים חדשים"

בתביעה, בהיקף 98 מיליון שקל, נטען כי HOT נמנעת במכוון מלספק ללקוחותיה מידע בכתב על עסקאות שנעשות עמה ונמנעת מליידע אותם בדבר זכות הביטול, כפי שנדרש בחוק

אפרת אהרוני 26.01.2011

שנת הצרכנים: קבלו את 10 החוקים הצרכניים של 2010

השנה החולפת היתה עמוסה חקיקה צרכנית, שלצדה גם ספגו הצרכנים מכה קשה בדמות רפורמת המים ■ וגם: הצצה לרפורמות של 2011

מיכל רז-חיימוביץ' 28.12.2010

הצעת חוק: נוכל לתבוע פיצוי אם בית העסק מסרב לבטל עסקה

המועצה לצרכנות וח"כ איתן כבל נערכים לקדם את הצעת החוק ■ מדובר בפיצוי של עד 10,000 שקל ■ פיצוי כזה קיים כיום עבור שורת עבירות צרכניות שאופיין פלילי

אפרת אהרוני 27.12.2010

"לא חסרים חוצפנים שיחזירו חולצה אחרי שלבשו אותה"

ב-14 בדצמבר ייכנסו לתוקפן התקנות המקנות לצרכן את הזכות לבטל עסקה ולקבל את כספו חזרה - והסוחרים ובעלי העסקים הקטנים מודאגים ■ איך הם נערכים למציאות החדשה?

ספיר פרץ 13.12.2010

"גלובס" מציג: מהפכת ההחזר הכספי - המדריך המלא לצרכנים

רגע לפני שאחד החוקים הכי צרכניים שנחקקו אי-פעם בישראל יוצא לדרך, "גלובס" מקבץ תשובות לשאלות שיתמודדו איתן הצרכנים, ומתעכב במיוחד על הסיטואציות הפחות מובנות

אפרת אהרוני 13.12.2010

סלקום ופלאפון לבג"ץ: לאסור על החזרת מכשירים משומשים

מבקשות להורות לשר התמ"ת לנמק מדוע לא תבוטל תקנה 3(ב) לתקנות הגנת הצרכן, הקובעת כי הצרכן זכאי לבטל עסקה ולקבל החזר כספי גם אם עשה במוצר שימוש

‎‎חן מענית‏ 07.12.2010

הרשות להגנת הצרכן נגד HOT: חוסר גילוי נאות ותקנון לא חוקי

עו"ד תמר פינקוס הקצתה ל-HOT שבוע לתיקון הפרות חוזרות של חוק הגנת הצרכן - בהן אי-מסירת הסכם בכתב ואי-ביטול עסקה ■ HOT בתגובה: "כמעט כל התלונות אינן מוצדקות"

אפרת אהרוני 03.11.2010

אל-על הקשיחה נהלים לטיסת ילדים - אך סירבה לבטל עסקה

לקוח אל-על רכש לבנו בן ה-13 כרטיסי טיסה מראש, אלא שאז העלתה אל-על את הגיל בו מותר לטוס לבד ל-15 - ודרשה מהלקוח עוד 200 דולר לכרטיס לצורך ליווי מיוחד של הילד ע"י דיילת

אפרת אהרוני 20.10.2010

אל תפספסו: איך לא ליפול בפח של חברות הסלולר?

מה אפשר לעשות כאשר אחרי חתימת העסקה עם חברת הסלולר מסתבר שההבטחות הן הבטחות-סרק, שאין קליטה בבית, או שהחשבון מרקיע שחקים בשל חיובים בלתי צפויים?

אפרת אהרוני 19.10.2010

לקוחות פרטנר: החברה מסרבת לבטל שירותים - בניגוד לחוק

לקוחות פרטנר, שהצטרפו לחברה אך לא יכלו להשתמש בשירותיה בשל בעיות קליטה, טוענים כי ביקשו לבטל את העסקה - ונענו בשלילה ■ רק בעקבות פניית "גלובס" בוטלה העסקה במלואה

אפרת אהרוני 04.10.2010

לידיעת הצרכנים: החל מ-14 בדצמבר תהיו זכאים להחזר כספי

משרד התמ"ת הודיע היום על התאריך בו ייכנסו לתוקף תקנות ההחזר הכספי בביטול עסקה ■ בימים הקרובים תוציא הרשות לסחר הוגן הנחיות מחייבות בנושא שתופצנה לכלל העוסקים

אפרת אהרוני 20.09.2010

תקנות ההחזר הכספי: ניתן יהיה להחזיר בגדים ונעליים תוך 48 שעות

זאת בניגוד לכוונה המקורית לאפשר השבת פריטי ביגוד והנעלה רק תוך 24 שעות מאז נקנו ■ ח"כ אורית נוקד: "הדבר יקל מאוד על הצרכנים"

אפרת אהרוני 12.07.2010

עקב תקנות ההחזר הכספי: 20% יחזירו יותר, 25% יקנו יותר בקלות מוצרים יקרים

כך עולה מסקר שערך מכון רותם TRI עבור "גלובס" בעקבות תקנות ההחזר הכספי שאושרו אתמול ■ מנהל המכון, אריה רותם: "ברור שיהיו כאלה שינצלו לרעה את החוק, אבל מדובר במיעוט של המיעוט"

אפרת אהרוני 07.07.2010

סופית: אושרו תקנות ההחזר הכספי - לא יכללו שירותי תיירות

תוך 3 חודשים ייכנסו התקנות לתוקף, ולקוח שביטל עסקה יקבל בחזרה כסף מזומן - לרוב תוך 14 יום מהקנייה ■ התקנות יחולו על ריהוט, ציוד לבית, מכשירי חשמל, ביגוד והנעלה, שירותי קוסמטיקה, תקשורת ועוד

אפרת אהרוני 06.07.2010

   1234567891011   

   נמצאו 176 כתבות   |   עמוד 10 מתוך 11