בן אנד ג'ריס השיקה טעם חדש ויצאה למלחמה בטראמפ. המנכ"ל הישראלי מנסה להרגיע
מנכ"ל בן אנד ג'ריס ישראל, אבי זינגר, שמר על נאמנות לערכים שעומדים בבסיס מעצמת הגלידות: הוא תמך במטרות חברתיות, קיבל תו סחר הוגן והקפיד על סטנדרטים שבארץ הם כמעט דמיוניים • ואז הגיע הטעם החדש של החברה והוציא מכליהם פעילי ימין, שדרשו להחרים את הגלידה ההיפית • "שיא האבסורד הוא שבן אנד ג'ריס נמצאים כבר 8 שנים תחת מתקפה אינסופית של פעילי BDS"