שבע מתוך עשר הפרסומות המובילות השבוע משתמשות בהומור מסוגים שונים, כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הקמפיין המושקע ביותר השבוע שייך לדיסקונט עם 1.3 מיליון שקל • הפרסומת של פרטנר מצליחה להתברג במדד באמצעות חסויות בלבד
בחברות הביטוח מציגים קו פרסומי קבוע ונוכחות רציפה על המסך, אך האהדה לפרסומות שלהן נמוכה יחסית - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת המושקעת ביותר השבוע שייכת ל־yes
הפרסומת של ביטוח 9 היא האהובה ביותר, והפרסומת של דיסקונט היא הזכורה ביותר - כך עולה מהדירוג הפרסומות השנתי של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • המשרדים הבולטים: מקאן ת"א ואדלר־חומסקי & ורשבסקי
הפרסומת של קמעונאית המזון הגדולה בארץ התברגה למקום הראשון במדד האהובות - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • במקביל, רותם סלע וברכה עדיין מככבות בראש הפרסומות הזכורות • דיסקונט בראש הטבלה, מזרחי טפחות בתחתית
קמפיין ההלוואה הגמישה של בנק דיסקונט נכנס היישר למקום הראשון הן בזכירות והן באהדה - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • שלושת הבנקים המתחרים מתברגים בדירוג עם הצעות למשכנתאות
בבנק הרביעי בגודלו בישראל בחרו להעביר מסר למניעת אלימות נגד נשים, וזה השתלם - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • אפליקציית "כאן BOX" ונועה קולר מביאות תוצאות לתאגיד השידור, וגם השבוע הפרסומת האהודה ביותר שייכת לביטוח 9 ואודי כגן
טורניר הכדורגל בקטאר משפיע על השפה הפרסומית בקמפיינים, כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת האהודה ביותר שייכת לביטוח 9 ואודי כגן, והפרסומת המושקעת ביותר שייכת לקבוצת כלמוביל ומיצובישי, אך היא אינה מתברגת בדירוג
נוסטלגיה והומור הם קלף מנצח כשמדובר בפרסום לישראלים - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת המושקעת ביותר השבוע שייכת לקבוצת הבנייה תדהר, אך היא אינה מצליחה להתברג בדירוג
הפרסומות האהודות ביותר השבוע שייכות לקופ"ח מאוחדת ולקופ"ח מכבי - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת של פרטנר עם סטטיק וג'ורדי היא היחידה מבין כל חברות התקשורת שמתברגת השבוע לדירוג, והיא גם הזכורה ביותר
המסר בפרסומת החדשה של פרטנר אינו ברור, אך בזכות היותה מהוקצעת, צבעונית ושמחה היא מתברגת בראש מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת של המתחרה פלאפון מדשדשת בתחתית הטבלה, ואילו פז מנסה למשוך תשומת-לב עם בובת פרווה צהובה
תקופת החגים הובילה להיעלמותם של קמפיינים רבים מהמסך ואפשרה לקמפיינים אחרים להתברג פנימה - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת האהובה ביותר השבוע שייכת לפוקס, על אף שאינה מציעה קריאייטיב מקורי
הפרסומת של בנק דיסקונט בכיכובה של רותם סלע רושמת שיעור זכירות גבוה יותר מפי שניים מהממוצע החצי-שנתי - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • בניגוד לשנים קודמות, רשתות המזון מסתפקות בקמפיינים צנועים יחסית לקראת ראש השנה
הפרסומת של קופת החולים השלישית בגודלה בישראל היא האהודה ביותר השבוע - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת המושקעת ביותר שייכת למנורה מבטחים, אך אינה מצליחה להתברג במדד
חברת הסלולר סלקום ורן דנקר עדיין לא מתברגים בתודעת הצופים, בעוד קמפיין הבדידות שמוביל סטטיק עבור המתחרה פרטנר נכנס היישר למקום הראשון - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת האהובה ביותר שייכת לבנק הפועלים
המפגש בין עמוס תמם למרקו בענייני המשכנתה של בנק הפועלים מדבר בדיוק אל הדור שגדל על הסדרה "הלב" - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת המושקעת ביותר שייכת למשרד הבריאות, שקורא לציבור להיפרד מהשתייה הממותקת
בקיץ הישראלי החם שלוש חברות המזגנים טורנדו, אלקטרה ותדיראן מגיעות לתודעת הצופים, אבל הייסנס נותר בחוץ - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת המושקעת ביותר שייכת למותג הסלולר wecom שגייס את אנה זק, אולם היא נותרה מחוץ למדד
9 מיליוןFREE TVבנק לאומיהפרסומות הזכורות והאהובותמזגני טורנדומזרחי טפחותפרטנרפרסוםפרסום בטלוויזיהפרסומות