גלר נסיס

כתבות אחרונות

 

4 משרדים מתמודדים על תקציב הפרסום של טיב טעם

‎‎גלר-נסיס, דרורי-שלומי, ענבר-מרחב-שקד ורגב-קויצקי יציגו להנהלת טיב טעם מצגות קריאייטיב ■ תקציב הפרסום של הרשת ב-2010 עומד על 10 מיליון שקל ‏

‎‎ענת ביין לובוביץ'‏ 05.10.2010

תקציב הפרסום של חברת הפניקס עובר לענבר-מרחב-שקד

התקציב, המוערך בכ-4 מיליון דולר, טופל ב-4 השנים האחרונות במשרד הפרסום גלר-נסיס

חגית ברונסקי 16.08.2010

תקציב הפרסום של ויזה כאל עובר ליהושע TBWA

התקציב, בהיקף 30 מיליון שקל, טופל ב-5 השנים האחרונות בגלר-נסיס ■ באחרונה התחלפה ההנהלה בויזה כאל, והמנכ"ל הנכנס ישראל דוד הגיע מבנק דיסקונט, שתקציב הפרסום שלו מטופל ביהושע

חגית ברונסקי 20.07.2010

שי גורן מונה למנכ"ל משרד הפרסום גלר-נסיס-פובליסיס

גורן, ששימש ב-8 השנים האחרונות כמשנה למנכ"ל מקאן-אריקסון, ייכנס לתפקידו החדש בשבועות הקרובים

חגית ברונסקי 04.07.2010

בנק אגוד ישיק קמפיין המבוסס על סרטון פופולרי מ-YouTube

הסרטון, בו מככב הזמר הרוסי אדוארד קיל עם שיר ה"טרו-לו-לו" משנות ה-70, זכה ליותר מ-5 מיליון צפיות וחיקויים רבים ■ הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום גלר-נסיס ויכלול גם אפליקציית משחק ייחודית בפייסבוק

חגית ברונסקי 09.06.2010

תקציב הפרסום של בסט ביי עובר לזרמון-גולדמן

‎‎טופל עד כה בפרסום שנהב ■ היקף התקציב המשותף של המותגים בסט ביי וביג בוקס עומד ב-2009 על כ-7 מיליון דולר‏‏ במחירי מחירון

‎‎חגית ברונסקי‏‏ 31.05.2010

קקטוס הזהב 2010: שלמור לקח יותר זהב, מקאן ניצח בנקודות

מקאן גרף 38 פרסים, מתוכם 5 מדליות זהב ושני גרנד קקטוס ■ שלמור חוזר להשתתף בתחרות, וההימור שלקח - להגיש מספר קטן של עבודות איכותיות - הביא אותו למקום השני עם 8 מדליות זהב ושני גרנד קקטוס

חגית ברונסקי 25.05.2010

מצא את ההבדלים - בפרסומת

בעת האחרונה מופיעות שתי פרסומות בטלוויזיה, האחת לבירה של "סקול" והשנייה למשקה קל תוסס של "שוופס" ■ האם לדעתכם יש דמיון בין הפרסומות, ואם כן - במה?

אליאב אללוף 11.05.2010

מסתמן: תקציב בסט ביי רשתות יישאר בידי קבוצת פובליסיס

בשלב זה מסתמן כי תקציב הםרסום של המותגים בסט ביי וביג בוקס יישאר בקבוצת פובליסיס ויטופל בידי גלר-נסיס ■ מקורבים: "בקבוצת בסט ביי רשתות לא הצליחו להגיע להכרעה והחליטו שלא להחליט"

ענת ביין-לובוביץ' 11.04.2010

שלמור, גלר, שמעוני ופוגל עשויים לטפל בתקציב FOX HOME

בשלב זה מדובר בסבב שיחות היכרות, ומשרדי הפרסום אינם נדרשים להציג מצגות קריאייטיב

ענת ביין-לובוביץ' 08.04.2010

זרמון ופוגל מצטרפים למכרז על תקציב הפרסום של בסט ביי

המכרז הוא על תקציבי בסט ביי וביג בוקס, שהיקפם המשותף עמד ב-2008 על כ-4 מיליון דולר במחירים ריאליים

ענת ביין-לובוביץ' 15.03.2010

גל עזיבות: 4 מנהלי קריאייטיב הודיעו במקביל על פרישתם

הפורשים הם קרן קיי, מנהלת הקריאייטיב הראשית של גלר-נסיס; ניר לבני, סמנכ"ל קריאייטיב בשלמור-אבנון-עמיחי; גיא גורן, סמנכ"ל קריאייטיב ובעל מניות בפוגל-אוגילבי; ועד נוי, סמנכ"ל הקריאייטיב בזרמון-גולדמן

ענת ביין-לובוביץ' 03.03.2010

תקציב הפרסום של אמריקן לייזר עובר לפוגל-אוגילבי

החברה נפגשה גם עם משרדי הפרסום גלר-נסיס וברוקנר-נטע-יער ■ היקף הפרסום של אמריקן לייזר ב-2009 עמד על 2.7 מיליון דולר במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 26.01.2010

תקציבי הפרסום של בסט ביי וביג בוקס יוצאים למכרז

התקציבים, בהיקף כולל של כ-4 מיליון דולר, מטופלים כיום בגלר-נסיס-פובליסיס ובפרסום שנהב ■ בין המתמודדים במכרז הפרסום החדש: יהושע TBWA ובאומן-בר-ריבנאי

ענת ביין-לובוביץ' 17.01.2010

דירוג משרדי הפרסום ב-2009: אדלר-חומסקי צמח ב-15%, עלייה של 2% למקאן שנותר בראש

יפעת בקרת פרסום: למרות שעוגת הפרסום קטנה בכ-5%, גליקמן-נטלר-סמסונוב ממשיך במגמת הצמיחה ■ המשרדים הגדולים מגדילים את נתחם ורושמים קיטון מינורי או סטגנציה ■ שטרית מדיה גרופ נכנס לטבלה בסערה

ענת ביין-לובוביץ' 11.01.2010

הפרסומת המדוברת ביותר השבוע ברשת: ויזה כאל

הפרסומת, תחת הכותרת "מבצע אחד ועוד אחד", הינה גירסה הומוריסטית לשיר "עם אחד עם שיר אחד" ■ Twisted Fly: מרבית הגולשים הביעו דעה שלילית אודות הקמפיין, והשיחה אודותיו בלטה בעיקר בטוויטר

יניב פוהורילס 10.01.2010

   123456   

   נמצאו 81 כתבות   |   עמוד 3 מתוך 6