גלר נסיס

כתבות אחרונות

 

אדלר, יהושע וראובני עלו לשלב הגמר במכרז הפרסום של עוף טוב

בשלב הראשון במכרז התמודדו גם פוגל-אוגילבי, ענבר-מרחב-שקד וזרמון-גולדמן ■ תקציב הפרסום של עוף טוב, שטופל עד כה בגלר-נסיס, עמד ב-2008 על 4.3 מיליון דולר במחירי מחירון

ענת ביין-לובוביץ' 29/06/2009

תחרות Effie Awards של המי"ל: צומת ספרים ופרסום בריקמן זכו ב"אפי פלטיניום"

בנק אגוד וגלר-נסיס זכו בפרס ה"גרנד אפי" ■ מקאן-אריקסון גרף את מרבית הפרסים בקטגוריות השונות

שירות גלובס 22/06/2009

תקציב הפרסום של האוניברסיטה הפתוחה עובר לגלר-נסיס

התקציב, בהיקף 750 אלף דולר, טופל עד כה במשרד הפרסום אשכנזי-זלצמן

ענת ביין-לובוביץ' 17/06/2009

תקציב הפרסום של קבוצת קידום עובר ליהושע TBWA

התקציב, בהיקף של כ-1.5 מיליון דולר, טופל בשנים האחרונות בגלר-נסיס

ענת ביין-לובוביץ' 15/06/2009

אדלר-חומסקי זכה בתקציב הפרסום של רשת האופנה GAP

(עדכון) - על תקציב GAP התמודדו גם משרדי הפרסום גלר-נסיס וגיתם BBDO, שאינם מטפלים כיום בתקציבי אופנה כלשהם

‎‎‏ ענת ביין-לובוביץ'‏ 17/05/2009

מסתמן: רק TMF וקראט ומדיה וואן יתמודדו על תקציב המדיה של רשת H&M

ככל הנראה, חברות המדיה יוניון, יוניברסל מקאן וזניט מדיה לא ייקחו חלק במכרז ■ במקביל מתקיים מכרז על תקציב הפרסום של רשת האופנה גאפ, בו משתתפים גיתם BBDO, גלר-נסיס ואדלר-חומסקי&ורשבסקי

ענת ביין-לובוביץ' 11/05/2009

אדלר-חומסקי וראובני-פרידן יתמודדו על תקציב הפרסום של עוף טוב

בעוף טוב נפרדו באחרונה מגלר-נסיס, שכן החברה החלה לייצר שניצלים עם ירקות המתחרים בטבעול - שתקציב הפרסום שלה מטופל אף הוא במשרד ; היקף הפרסום של המותג ב-2008 עמד על 4.3 מיליון דולר

ענת ביין-לובוביץ' 07/05/2009

קריאייטיב כחול-לבן: 5 קמפיינים ישראליים למותגים בינלאומיים זכו להצלחה עולמית

באחרונה אופנתי להגיד שהקריאייטיב המקומי תקוע, אבל גם בביצה המקומית מתגלים לעתים יהלומים שמאומצים בעולם הרחב - כמו הקמפיינים של גלר-נסיס, מקאן, באומן-בר-ריבנאי, ראובני-פרידן וגליקמן-נטלר-סמסונוב

ענת ביין-לובוביץ' 28/04/2009

תקציב הפרסום של יבואנית האופנועים קבוצת עופר-אבניר עובר לאדלר-חומסקי

היקף תקציב הפרסום של הקבוצה ב-2009 יעמוד על כ-4 מיליון שקל ; עד כה טופל התקציב במשרד הפרסום מקאן בוטיק מקבוצת מקאן-אריקסון

ענת ביין-לובוביץ' 31/03/2009

סוגרים מעגל: תקציב הפרסום של סטודיו C חוזר ליהושע TBWA

טופל עד לאחרונה ע"י גלר-נסיס ; יהושע TBWA טיפל בתקציב סטודיו C בתחילת שנות ה-2000 ; ב-2007 עמד היקף הפרסום של סטודיו C על כמיליון דולר במחירי מחירון

‎‎ענת ביין-לובוביץ'‏ 26/01/2009

קרן קיי מונתה למנהלת הקריאייטיב של גלר-נסיס

שימשה קודם לכן כסמנכ"ל קריאייטיב בפובליסיס-אריאלי ; במקביל, סמנכ"ל הקריאייטיב בגלר-נסיס, רוני שניידר, מונה למנהל הקריאייטיב הראשי של פובליסיס גרופ ישראל ; המינויים - כחלק מהשינויים בפובליסיס ישראל

‎‎ענת ביין-לובוביץ'‏ 22/01/2009

מערך הפרסום החדש של הוניגמן: באומן יטפל ב-TNT ויהושע יטפל בהוניגמן

היקף הפרסום של המותג TNT נע בשנים האחרונות סביב 3 מיליון דולר במחירי מחירון, ושל הוניגמן סביב כ-2.5 מיליון דולר במחיר מחירון ; תקציב הפרסום של הקבוצה התנהל בעשור האחרון במשרד הפרסום גלר-נסיס

ענת ביין-לובוביץ' 09/12/2008

פובליסיס-אריאלי עובר לבניין של גלר-נסיס; שליש מעובדי פובליסיס יפוטרו

הרעיון הוא להותיר בשלב זה את אריאלי כיחידה עצמאית, אשר תקבל חלק מהשירותים שלה מגלר-נסיס

ענת ביין-לובוביץ' 27/11/2008

אייל קיציס ו-012 סמייל של גלר-נסיס - הפרסומת האהובה ביותר השבוע

הקמפיין של אורנג' עם מגדת העתידות באמצעות ראובני-פרידן מובילה גם השבוע את טבלת הפרסומות הזכורות ; עלייה בסך ההשקעה הכספית בקמפיינים

ענת ביין-לובוביץ' 06/11/2008

הוניגמן עשויה לפצל את תקציב הפרסום שלה בין שני משרדים

היקף תקציב הפרסום של קבוצת הוניגמן עומד על כ-20 מיליון שקל ; למשרד הפרסום של הוניגמן, גלר-נסיס, הובהר כי נבחנת האפשרות להעביר את הטיפול במותג TNT למשרד אחר - והם העדיפו להיפרד

ענת ביין-לובוביץ' 26/10/2008

הממונה על ההגבלים אישרה לגלר-נסיס מעורבות בניהול פובליסיס-אריאלי

מדובר ביריית הפתיחה להקמת קבוצת פובליסיס בישראל, שתרכז תחת ניהול אחד את כל החברות של פובליסיס בארץ

‎‎‏ענת ביין-לובוביץ'‏‏ 25/09/2008

   123456   

   נמצאו 81 כתבות   |   עמוד 5 מתוך 6