בשלב הראשון במכרז התמודדו גם פוגל-אוגילבי, ענבר-מרחב-שקד וזרמון-גולדמן ■ תקציב הפרסום של עוף טוב, שטופל עד כה בגלר-נסיס, עמד ב-2008 על 4.3 מיליון דולר במחירי מחירון
בנק אגוד וגלר-נסיס זכו בפרס ה"גרנד אפי" ■ מקאן-אריקסון גרף את מרבית הפרסים בקטגוריות השונות
התקציב, בהיקף 750 אלף דולר, טופל עד כה במשרד הפרסום אשכנזי-זלצמן
התקציב, בהיקף של כ-1.5 מיליון דולר, טופל בשנים האחרונות בגלר-נסיס
(עדכון) - על תקציב GAP התמודדו גם משרדי הפרסום גלר-נסיס וגיתם BBDO, שאינם מטפלים כיום בתקציבי אופנה כלשהם
ככל הנראה, חברות המדיה יוניון, יוניברסל מקאן וזניט מדיה לא ייקחו חלק במכרז ■ במקביל מתקיים מכרז על תקציב הפרסום של רשת האופנה גאפ, בו משתתפים גיתם BBDO, גלר-נסיס ואדלר-חומסקי&ורשבסקי
בעוף טוב נפרדו באחרונה מגלר-נסיס, שכן החברה החלה לייצר שניצלים עם ירקות המתחרים בטבעול - שתקציב הפרסום שלה מטופל אף הוא במשרד היקף הפרסום של המותג ב-2008 עמד על 4.3 מיליון דולר
באחרונה אופנתי להגיד שהקריאייטיב המקומי תקוע, אבל גם בביצה המקומית מתגלים לעתים יהלומים שמאומצים בעולם הרחב - כמו הקמפיינים של גלר-נסיס, מקאן, באומן-בר-ריבנאי, ראובני-פרידן וגליקמן-נטלר-סמסונוב
היקף תקציב הפרסום של הקבוצה ב-2009 יעמוד על כ-4 מיליון שקל עד כה טופל התקציב במשרד הפרסום מקאן בוטיק מקבוצת מקאן-אריקסון
טופל עד לאחרונה ע"י גלר-נסיס יהושע TBWA טיפל בתקציב סטודיו C בתחילת שנות ה-2000 ב-2007 עמד היקף הפרסום של סטודיו C על כמיליון דולר במחירי מחירון
שימשה קודם לכן כסמנכ"ל קריאייטיב בפובליסיס-אריאלי במקביל, סמנכ"ל הקריאייטיב בגלר-נסיס, רוני שניידר, מונה למנהל הקריאייטיב הראשי של פובליסיס גרופ ישראל המינויים - כחלק מהשינויים בפובליסיס ישראל
היקף הפרסום של המותג TNT נע בשנים האחרונות סביב 3 מיליון דולר במחירי מחירון, ושל הוניגמן סביב כ-2.5 מיליון דולר במחיר מחירון תקציב הפרסום של הקבוצה התנהל בעשור האחרון במשרד הפרסום גלר-נסיס
הרעיון הוא להותיר בשלב זה את אריאלי כיחידה עצמאית, אשר תקבל חלק מהשירותים שלה מגלר-נסיס
הקמפיין של אורנג' עם מגדת העתידות באמצעות ראובני-פרידן מובילה גם השבוע את טבלת הפרסומות הזכורות עלייה בסך ההשקעה הכספית בקמפיינים
היקף תקציב הפרסום של קבוצת הוניגמן עומד על כ-20 מיליון שקל למשרד הפרסום של הוניגמן, גלר-נסיס, הובהר כי נבחנת האפשרות להעביר את הטיפול במותג TNT למשרד אחר - והם העדיפו להיפרד
מדובר ביריית הפתיחה להקמת קבוצת פובליסיס בישראל, שתרכז תחת ניהול אחד את כל החברות של פובליסיס בארץ