החברה רשמה ב-2010 עלייה של כ-7% במכירות - 6.8 מיליארד שקל לעומת 6.3 מיליארד שקל ב-2009 ■ ירידה של 28.4% ברווח הנקי לבעלי המניות ברבעון הרביעי
מספר המנויים עלה ה-2010 ב-3% ל-3.4 מיליון ■ החברה הרוויחה 1.3 מיליארד שקל אשתקד
הרשת תשיק בקרוב כרטיס אשראי חוץ-בנקאי ותחל במכירת תווי קנייה ■ יו"ר כמעט חינם: "בתווי הקנייה יש פוטנציאל של עשרות מיליוני שקלים שאנחנו יכולים להרים מהרצפה"
מהדוחות השנתיים של אלרון עולה כי שווי הסטארט אפ שמפתח מערכות לבקרת איכות ומדידה (מטרולוגיה) בתהליך הייצור של השבבים קפץ ל-53 מיליון דולר
מחזור המכירות ברבעון הרביעי ירד ב-4% והסתכם בכ-1.247 מיליארד שקל ■ הדירקטוריון בראשות גיל אגמון החליט לחלק דיבידנד בסך 111 מיליון שקל באפריל
נטוויז'ן, המחזיקה 50% מאתר נענע10 לצד ערוץ 10, מדווחת כי היא "בוחנת אפשרויות שונות ביחס להחזקותיה בנענע 10 ולפעילותה, לרבות מכירת מניותיה"
ברבעון הרביעי דיווחה החברה על זינוק של 72% במכירות לכ-25.6 מיליון דולר ■ בשורה התחתונה רשמה החברה רווח נקי של כ-4.6 מיליון דולר ל של כ-109 אלף דולר ברבעון המקביל
איך זה שההכנסות לפי החשבונאות (GAAP) תופחות בדוח שלא על-פי כללי החשבונאות (Non-GAAP), כיצד זה קשור לסעיף ההכנסות הנדחות, וכמה זה תרם להכנסות של נייס
כחלק מפירעון החוב לבנק המזרחי מחל הבנק לליגד על כ-19 מיליון שקל, ובכך גדל הונה העצמי של ליגד, נכון לסוף 2010, לכ-44 מיליון שקל, שהם כ-40% מהמאזן
רשמה עלייה של 4% בהכנסות ל-3.25 מיליארד שקל ■ מספר המנויים בטלוויזיה הרב-ערוצית ירד, מספר מנויי האינטרנט והטלפוניה גדל ■ המנכ"ל הרצל עוזר השתכר 7.5 מיליון שקל
ההכנסות ברבעון הרביעי של שנת 2010 הסתכמו בכ-1.7 מיליון שקל, גידול של כ-43% ביחס ל-1.2 מיליון שקל ברבעון הרביעי אשתקד
עם התקרבות פרסום דוחות חברות התקשורת לשנת 2010, קבלו טיפים באשר למדדים העיקריים לבחינת הדוחות, ומה ניתן להסיק מהם לגבי החלטת השקעה
בעל השליטה בבזק בראיון ל"גלובס": "לא ניסינו להיות פרה חולבת, רק להוציא מזומנים" ■ על המלצות ועדת חייק: "לא דברים שקורים מהיום למחר" ■ אבי גבאי מנכ"ל בזק - בין 30 בעלי השכר הגבוה ב-2010
מאחר שברבעון הראשון הרוויח יד2 סכום של כ-1.1 מיליון שקל בלבד, ניתן להניח כי את 2010 כולה סיים אתר הלוחות ברווח נקי של כ-10 מיליון שקל, לעומת כ-9 מיליון שקל ב-2009
סנו חותמת את 2010 עם גידול במכירות במקביל לירידה ברווחים ■ אלכס לנדסברג: "רשתות השיווק נלחמות ביניהן, ומי בסוף משלם את המחיר? כל היצרנים והמשווקים"
מכירות פוקס ב-2010 נסקו ב-22.5% ל-727 מיליון שקל, והרווח הנקי עמד על 58 מיליון שקל ■ מכירות רשת ללין נסקו ל-90 מיליון שקל ■ ויזל: "עם ישראל הצביע ברגליים"
בנקים בישראלגוגלהמומלצותוול סטריטטכנולוגיה: בינה מלאכותיתטכנולוגיה: ענקיות הטכנולוגיהישראליות בוול סטריטקמעונאותרשתות שיווקתחזית הכנסות