קוק בביזנסוויק: "הרבה מעמיתיי באפל יודעים כבר זמן רב כי אני הומוסקסואל, ולא נראה כי זה מפריע להם. אני רוצה להבהיר, לעולם לא הכחשתי את נטיותיי המיניות"
יעל גרמן: "משפחה היום אינה מורכבת מגבר אישה וילדים; היא יכולה להיות מורכבת מאישה בודדת וילדים, גבר בודד וילדים, שתי נשים וילדים או שני גברים וילדים. אפשר להתעלם מזה, אבל זה קיים, ואנחנו צריכים להכיר בכך"
ההצגה "מיצ מיצ לימונדה" היא מסע נועז אל עולמו הכאוטי של נער מתבגר
להומואים ולסביות, בארון ומחוצה לו, אפליה בעבודה היא לא רק במקרים של אי-קבלה לעבודה או פיטורים - אלא באווירה עוינת במקום העבודה ■ וגם: איך יכול המעסיק לעודד יציאה מהארון, ולמה כדאי לו לעשות את זה?
ביקור של אובמה במסעדה באוסטין העסיק לא מעט את התקשורת בארה"ב
לתושבי תל אביב מומלץ להיערך לקראת מצעד הגאווה שיחלוף היום ברחובות העיר בפעם ה-16 ■ קטעים גדולים במרכז העיר וסמוך לאזור הטיילת ייחסמו לתנועת כלי רכב ולא תתאפשר בהם חנייה
מה דינו של ההורה השלישי שעוזב את הבית שבו גרים ילדיו?
קהילת הלהט"בים בישראל, מעל גיל 18, מונה כ-500 אלף איש ואישה ■ למה כדאי למשווקים לייצר שיווק ופרסום ייעודי עבורם?
ב"וועידה לכלכלה ורודה" ישתתפו גם אנשי עסקים ותקשורת בכירים מהקהילה ■ בין המשתתפים: אלון חן, סמנכ"ל השיווק של גוגל בישראל-יוון
ביוזמת שרת המשפטים ציפי לבני, ועדת השרים לענייני חקיקה קבעה כי בפרק הירושה בחוק דיני הממונות יוחלף הביטוי "איש ואישה" בביטוי "בני זוג"
ועדות קבלה במושבים ובקיבוצים ■ קבלנים ששולפים קריטריונים כדי לא למכור דירות לערבים ■ זוג ההומואים שמרוויחים משכורות חלומיות וקיבלו כתף קרה מבעל הדירה ■ ומה קרה עם הטבעונים? ■ פרויקט מיוחד של "גלובס נדל"ן"
אוחובסקי ל"ליידי גלובס": "בקהילה העסקית נורא מקובל עדיין להסתיר את זה. פגשתי לא מזמן אשת עסקים מצליחה שנמצאת מחוץ לארון בחיים ובעסק. רבתי איתה בפומבי, בנוכחות אנשים. בא לי לתת לה נוגרה בראש"
יניב ויצמן, המנכ"ל המשותף של חברת הפרסום Teenk, מנצח על להקת מוחות של אלפי נערים ונערות ומסייע למותגים לקלוע לטעמו של קהל בני העשרה ■ היעד הבא: להוציא גם את אנשי הקהילה העיסקית מהארון, ואז להוציא מהם כסף
ועדת השרים לענייני חקיקה אישרה את הצעת החוק הקובעת כי זוגות חד-מיניים יוכלו לעבור הליך פונדקאות בישראל ■ גרמן: "הדרך לאישור ההצעה עוד ארוכה"
התרבות הפופולרית כבר מזמן השתחררה מהומופוביה, אבל כשג'ייסון קולינס הפך השבוע לשחקן הגאה המוצהר הראשון ב-NBA, ארה"ב נכנסה להיסטריה
הקמפיינים עלו במהלך טקס הפתיחה של אולימפיאדת סוצ'י ■ דובר החברה: "הפרסומות משקפות את מגוון הלקוחות שלנו"
אימוץאפליהבג"ץבית המשפט העליוןדיני משפחההורים וילדיםאירועים ומינוייםזוגות חד מינייםטרנסג'נדריםמצעד הגאווה