מסקנות, תובנות והמלצות מביקור קולינרי קצר בבירת גרמניה, אחותה התאומה של תל-אביב
הפורטפוליו של אהובה תורג'מן, מנכ"לית ומבעלי קבוצת BBB • "אני רוצה להשפיע, להקים או לקנות עוד כמה רשתות, לאו דווקא רק בתחום המזון"
מסעדת Creator, שתיפתח החודש בסן פרנסיסקו, תגיש המבורגרים שהוכנו ע"י מכונות רובוטיות, ללא כל מגע יד אדם • מאחורי המסעדה עומדים אלכס ורדקוסטס, שהתמחה בפיזיקה וברובוטיקה, ומהנדס המכונות סטיבן פרן
אחרי תקופה ארוכה שסר חינו של ההמבורגר, הוא חוזר, ובגדול ■ בין שזו תגובת נגד לגל הבריאותי או השפעה של המצב הכלכלי, הקהל עומד בתור
תאגיד הפאסט-פוד האמריקאי הכניס 5.75 מיליארד דולר ברבעון השלישי, הרווח למניה עמד על 1.76 דולר ■ פעילות המשלוחים הורחבה בארה"ב, המק'קפה הופך לחזית מול סטארבאקס
הקמפיין יעלה למשך 3 שבועות ויכלול פרסום בטלוויזיה, באתרי אינטרנט וברשתות החברתיות
המבורגר לא צריך להיות מעניין. המבורגר צריך להיות עסיסי, שמן, או לפחות לא רזה מדי, נוטף, לחלוחי, חייתי , טעים ו...גדול
התורים המשתרכים מול "סוסו ובניו" שלחו אותנו לבדוק מה גורם להיסטריה - הכצעקתה? ■ מדובר בתופעה - גם במונחים תל-אביביים הדוניסטיים
נתוני חברת Como: כ-47% מההמבורגרים שנמכרו בשנה האחרונה היו בגודל ממוצע של 200 גרם ■ גם נשים וגם גברים מעדיפים מידת צלייה "מדיום וול"
שבוע אחרי שהממונה על ההגבלים אישרה לקבוצת המסעדות BBB לרכוש את רשת מוזס, אהובה תורג'מן, המנכ"לית, כבר רוקמת תוכניות עתידיות ■ ראיון עם בשר
רשת מוזס כוללת 11 סניפים, כאשר שישה מהם נמצאים בבעלות ■ קבוצת BBB מנהלת כיום למעלה מ-80 סניפים הנמצאים בבעלות של כ-200 זכיינים
זה ידוע שהיפנים הם חובבי טכנולוגיה מושבעים וחובבי מכונות אוטומטיות ■ עכשיו קחו את שני הדברים האלה יחד ותוכלו אולי להבין את סוד קסמה של מסעדת Jihankishokudo החדשה הפועלת ללא אנשי צוות בכלל
רשת המזון המהיר רוכבת על יום האהבה ומשיקה ארוחה מיוחדת למבוגרים ■ במקום הצעצוע המוכר שמצורף לארוחות הילדים הסטנדרטיות, יצורף לארוחה החדשה צעצוע מסוג אחר לגמרי, שמיועד למבוגרים בלבד
בעמק הסיליקון גוברת הפופולריות של תוספים לדפדפן שמציגים תמונות של המבורגרים או חתולים בכל פעם שאמורה להופיע תמונה של דונלד טראמפ
המיזוג בין הרשתות טעון את אישור הממונה על ההגבלים העסקיים
משרד הפרסום ליאו ברנט הוא זה שעומד מאחורי הרעיון של שילוב של סופגנייה עם וופר שמציעה רשת ברגר קינג ■ "דיילי מייל", "סאן", "טיים", "קוסמופולטן" ואמצעי תקשורת בינלאומיים נוספים מגלים עניין בהמבורגר החדש
ביקורת מסעדותהראל ויזלמזון מהירמיסטר Gמסעדותמקדונלד'סעסק ביוםעסקים קטנים ובינונייםשיווקשייק שאק