HOT ו-yes יצאו במהלכים דומים בסמיכות מדאיגה. תחרות משוכללת או דווקא להפך?
אחימאיר, דן מרגלית ודב יודקובסקי קיבלו פרס על מפעל חיים בכנס אילת לעיתונות ■ עוד בפאנל ההסברה בכנס: התקשורת המקומית בביקורת קשה על נציגי העיתונות הבינלאומית
במקום להתלונן על הסברה כושלת, כדאי לממן ערוצי חדשות שידברו לצופים בעולם בשפתם
(עדכון) - הסרטון, שעלה ל-YouTube וזכה ליותר מ-1,000 צפיות, הורד מהאתר לבקשת גבעות
דובר צה"ל מעלה לדף הפייסבוק שלו את הניוזלטר ההסברתי החודשי, שהופץ עד כה רק למובילי דעת קהל בארץ ובעולם
סורל, אחד האנשים החזקים בעולם הפרסום, מדבר בראיון בלעדי ל"גלובס" על המדיה החדשה, מסביר למה אין לו פרופיל בפייסבוק, וכיהודי גם נותן לישראל עצות למיתוג המדינה
שוב אנחנו משרתים את יריבינו: שיחות השלום רק החלו - והעולם עוסק בבנייה בהתנחלויות
עשו "לייק" לראש הממשלה: בנימין נתניהו מצטרף למדיה החברתית - פתח גם ערוץ YouTube בעברית ובאנגלית שמאפשר למיליוני גולשים להכיר את פעילות ראש הממשלה ומשרדו
מסתבר ששליח הקוורטט הנכבד מודאג הרבה יותר מאיתנו ממסע הדה-לגיטימציה נגד ישראל
מדובר בסכום גבוה פי 10 מתקציב ההסברה הנוכחי של ישראל ■ עיקר ההשקעה: ברשתות חברתיות ■ בתכנון: מכרז בקרב חברות שיווק ופרסום מוטות אינטרנט
יחידת דובר צה"ל העלתה בשעות האחרונות לרשת האינטרנט תגובה לפרשת החיילת שהעלתה תמונות בפייסבוק בהן היא נראית מצולמת עם פלסטינים כפותים
אנחנו מגדלים דור הלומד שערכים יהודיים הם עניין נזיל שאפשר להתאים לאג'נדה פוליטית
בימים אלה יצא לדרך פרויקט מיצוב מחדש של ישראל, שנועד לשפר את האופן שבו ישראל מתקשרת את עצמה לעולם ■ הממונה על הפרויקט במשרד החוץ: "דימויה הבינלאומי של ישראל אינו משרת את האינטרסים שלה"
אפשר לעשות המון לשיפור תדמיתה של מדינת ישראל בעיני העולם - ורק בשליש מהתקציב
ביהמ"ש העליון בישראל הוא עצמאי ובלתי פוליטי, ולטיעון זה יש גם ערך הסברתי חשוב
עתידן המותגים בוועידת תקשורת ונתח שוק: "ישראל היא מותג 'סכיזופרני' שתדמיתו מחוץ לגבולות המדינה שונה לחלוטין מזו שבתוך גבולותיה" ■ לריכוז כל הידיעות מהוועידה
אנטישמיותדובר צה"לדעת קהלחמאסישראל במלחמהישראל מתגייסתפלסטיניםצה"לרצועת עזהרשתות חברתיות