חברות הסלולר אמנם הורידו את תעריפי השיחות מחו"ל, אך זו עדיין דרך קצת יותר יקרה משימוש בכרטיס סים ■ השוואת "גלובס" ו"כמהזה" מגלה כי הפער גדל ככל שהנסיעה ארוכה יותר
ממחקר שערך ארגון אמון הציבור עולה כי הדיור הוא בין הגורמים המרכזיים לעלייה ביוקר המחיה ■ "בגובה המשכורות במדינה נעוץ ההסבר להתעוררות המחאה הציבורית הרחבה"
אתר השוואת המחירים השיק רשמית את פלטפורמת זאפ מרקט להשוואת מחירים בין אתרי האינטרנט של רשתות השיווק הגדולות בישראל ■ בהמשך צפויים להתווסף פיצ'רים נוספים
פסטה של אסם עולה 6 שקלים, ופסטה של מותג פרטי עולה מחצית מהסכום ■ בדיקת "גלובס" באמצעות "פרייסל" מגלה כי הפערים בין המחירים יכולים להגיע גם ל-100% ויותר
הפלטפורמה החדשה, "זאפ מרקט", תאפשר להשוות מחירים של מוצרי חלב, ירקות וכדומה ■ תאפשר השוואה בין רשתות שונות וכן מול מוצרים מקבילים בשווקים בחו"ל
"גלובס" השווה מחירים של 5 דגמים של טלוויזיות תלת-ממד ב-6 רשתות חשמל - ומצא פערים שמגיעים ל-4,800 שקל ■ שקם אלקטריק התגלתה לרוב כיקרה ביותר, וא.ל.מ כזולה
החל מעוף ועד שמפו - השוואת "פרייסל" עבור "גלובס" מגלה כי סל הקניות המשפחתי התייקר משמעותית מאז פברואר 2011, כאשר בהשוואה לפברואר 2010 מדובר בעלייה של 16%
בדיקת שני דפוסי שימוש שביצע אתר "כמהזה" עבור "גלובס" מגלה כי ההצעה של פלאפון אטרקטיבית וההצעה של אורנג' יקרה, אך בכל מקרה התעריף לדקה זהה ועומד על 59 אגורות
בפנייתה לרשות השנייה טענה שופרסל כי השימוש בדגל בקמפיין מגה בול מרמז כי השוואת המחירים נעשתה ע"י גוף ממלכתי - דבר המהווה הטעיה ו"שימוש ציני ובלתי ראוי בסמלי המדינה"
"גלובס" השווה מחירים של 6 מחשבים - וגילה כי רשת אלקטרה עומדת בהבטחה להציע את המחירים הנמוכים ביותר ■ הרשתות עושות הכול כדי שההשוואת המחירים תהיה בלתי אפשרית
"גלובס" ואתר השוואת המחירים "כמהזה?" יצאו לבדוק מי מבין חברות הסלולר מציעה את הדיל המשפחתי הכי אטרקטיבי - ומצאו פערים של עשרות אחוזים ■ אורנג' ומירס הפתיעו לטובה
הגולשים יוכלו להשוות מחירים בין שורה של סוכנויות נסיעות, לצד מחירים של השכרת רכב
אחרי שסופר-פארם החלה במבצע של מוצרים ב-8 שקלים, ניו-פארם יצאה במבצע דומה ■ מבדיקת "גלובס" עולה כי המבצעים משתלמים בשתי הרשתות, כשלסופר-פארם יש יתרון קל
מבדיקת "גלובס" עולה כי אקספון, טריפל סי ו-013 נטוויז'ן מציעות את התעריפים הנמוכים ביותר מבין ספקיות האינטרנט ■ גם בזק מציעה תעריף אטרקטיבי - אך רק ללקוחות חדשים
חברות האשראי מציעות ללקוחותיהן מבצעים המכריזים על דילים אטרקטיביים לחו"ל - אולם בדיקת "גלובס" מגלה: פעמים רבות הדילים אוזלים במהירות או שאינם אטרקטיביים מספיק
על רקע השקת "זאפלונה", מנוע החיפוש הנשי של זאפ בשיתוף אתר סלונה, בודק "גלובס" מה צריך כדי לגרום לנשים לפתוח מהר יותר את הארנק
mysupermarketהשקהוואן טכנולוגיותחברות תעופהחופשהטיסותיוקר המחיהמשרד הכלכלהרשתות שיווקתיירות