איך בילו חגי וגליה שלום עם הנכד? ■ במה שיתפה לין שוסטרמן את הסטודנטים של תגלית? ■ וגם: אנשי עסקים בוחרים את התמונות האהובות עליהם באלבומי האינסטגרם
סניף ראשון תחת המיתוג DOMO & DELICATES נפתח בקניון רמת-אביב, ובכוונת החברה לפתוח עוד 15 סניפים
בעל השליטה ברשת טיב טעם אומר ל"גלובס" כי הצתת הסניף בת"א אינה על רקע סכסוך עסקי ■ שלום: "אם יש סכסוך, אנחנו צריכים להיות צד לו - ואנחנו לא צד"
היקף המכירות ברבעון הראשון של 2013 עמד על כ-280 מיליון שקל ■ החברה מייחסת את השיפור בתוצאות לעיתוי חג הפסח ולשינוי בתנאי הסחר עם הזכיינים
יורם ויצמן, גיסו של בעל השליטה, ישמש מנהל לענייני לוגיסטיקה וכ"א
חגי שלום תוקף את האסטרטגיה של שופרסל לנגוס ברשתות הדיסקאונט ע"י הוזלות דרמטיות ■ "הממונה על ההגבלים צריך להתערב בתחרות במודיעין"
מי הגיעו ללונה פארק עם הילדים? ■ מי הגיעו לחגוג בר-מצווה לבן של דניאלה רייבנבך? ■ וגם: ההתראה הקצרה של מריסה מאייר
שני סניפים הפסדיים של הרשת צפויים להיסגר, אחד מהם בקניון G כפר-סבא
הסניף החדש ייפתח במהלך חודש ספטמבר במרכז המסחרי ישפרו סנטר במודיעין
חמי פרס, גיל שויד ומאיר ברנד פוגשים סטודנטים ■ עוזי לנדאו חוגג יום הולדת למנכ"ל נתג"ז ■ וגם: שירה מרגלית מצלמת דולפינים
פעילות הדגים תתבצע בנפרד מהפעילות התעשייתית של החברה, שאינה כשרה ■ צפויה לפתוח סניפים של רשת הקמעונאות במודיעין, בחולון ובהרצליה פיתוח
צים, מבעלי השליטה ברשת מחסני כמעט חינם, מצטרף לביקורת נגד התיקון לחוק הגנת הצרכן, שאושרה אמש בוועדת השרים לחקיקה ■ ספק גדול בשוק: עדיף לאמץ הצעה שתחייב את הרשתות לחשוף בכל רגע נתון את המחירים שלהן
הרווח הנקי ל-2011 הסתכם ב-13.5 מיליון שקל, לעומת 25 מיליון שקל ב-2010 ■ המכירות ב-2011 גדלו ל-1.049 מיליון שקל, לעומת 1.038 מיליון שקל ב-2010
נאמני רשת אייס דורשים להאריך את צו הקפאת ההליכים עד סוף מארס: "ללא הארכת צו הקפאת ההליכים יחוסל כמעט לחלוטין הסיכוי למכור את החברות כעסק חי"
טרייביטש מכר היום 3.7 מיליון מניות טיב טעם במחיר 2.1 שקלים למניה (כ-7.8 מיליון שקל) - וירד מהחזקה של 25.39% ל-21.81% מהון המניות של החברה
כך אומר חגי שלום, בעל השליטה בטיב טעם ■ הרשת חתמה את הרבעון עם שחיקה ברווח התפעולי ■ ההכנסות הסתכמו ב-214 מיליון שקל - ירידה של 2.7%
דוחות כספייםהוזלההקרן הישראלית לידידותטיב טעםמזון כשרפתח תקווהקמעונאותקרפוררשתות שיווקשופרסל