חוויית לקוח

כתבות אחרונות

 
ריטייל–טק / אילוסטרציה: Shutterstock

האתגר הקמעונאי: לייצר חוויה דיגיטלית בחנויות הפיזיות

בישראל פועלים יותר מ-150 סטארט-אפים של ריטייל-טק, שמנסים לתת מענה לבעיות שמטרידות קמעונאים בעידן הפוסט-קורונה • מהדוח השנתי של דלויט ו-UST עולה כי היקף ההשקעה במיזמים הללו עמד ב-2021 על כ-2.4 מיליארד דולר, זינוק של 180% לעומת 2020, והתחזית היא שהמגמה תימשך למרות הסערות בשווקים • הבעיה: חלק מהיזמים מעדיפים לפעול קודם כל בחו"ל

שירה ספיר 20.05.2022
מכשיר התיקון העצמי של אפל / צילום: אתר Apple

תסתדרו לבד: יותר ויותר חברות מרחיבות את השירות העצמי, ורושמות רווח כפול

אפל מציעה ללקוחות לתקן את הטלפונים בעצמם, בחנויות של מותג האופנה זלייד משלמים ישירות עם הזמזם, ובשדה תעופה באוסטרליה הנוסעים ישגרו לבדם את המזוודות למטוס • כך הפך הפתרון של חברות למחסור בכוח-אדם לכלי חשוב באיסוף מידע על הצרכנים

 

מיכל רז-חיימוביץ' 17.05.2022
קניות באתרי איקומרס / איור: גיל ג'יבלי

לאתרי האיקומרס יותר משתלם להשקיע בחוויית הקנייה מאשר ברכישת לקוחות

חוסר הוודאות המתמשך בעקבות הקורונה הוביל את הגדלת השווי של סל הקניות הממוצע לראש סדר העדיפויות של אתרי האיקומרס • בסקר מקיף שערכה חברת נמוגו בקרב בכירי המסחר המקוון בארה"ב ובאירופה נחשפות גם שיטות התתמודדות עם מגבלות הרגולציה על פרטיות

שירה ספיר 25.04.2022
טל גרנות גולדשטיין, מנכ''לית הוט / צילום: יח''צ אוהד רומנו

הוט נערכת לשינויים בשוק הטלוויזיה: תשדרג את הממשק ללקוחות

החברה חושפת מהלכים לקראת כניסת שחקנים חדשים: ממשק משתמש ישודרג ויהיה דומה לממשק בסיבים, תשיק מכשיר מולטימדיה מתקדם ותעלה את האפליקציה של הוט לראשונה גם באפל TV ובטלוויזיות חכמות

גד פרץ 27.02.2022
מערכות היחסים בין צרכנים למותגים / איור: גיל ג'יבלי

מקבלים יותר מידע, נותנים יותר ערכים: המגמות המובילות של ענף השיווק ב-2022

מערכות היחסים בין צרכנים למותגים יעלו מדרגה בשנה הקרובה - אולם רק בתנאי שחברות יתנהלו באחריות עם הדאטה שהן צוברות על הלקוחות שלהן, וייקחו בחשבון גם את הצדדים הסביבתיים והחברתיים • כך עולה מסקר גלובלי שערכה חברת Deloitte לשנה הקרובה

מיכל רז-חיימוביץ' 09.01.2022
איך משפרים את חווית הלקוח? / איור: גיל ג'יבלי

בעידן הדיגיטלי, שיפור חוויית הלקוח מטריד את אנשי השיווק הרבה יותר

הקורונה האיצה את השימוש של סמנכ"לי השיווק בכלים חדשניים, כולל בינה מלאכותית - כך עולה מסקר עולמי חדש שערכה סיילספורס • מה הכי מטריד אותם בעידן הנוכחי, באיזה ערוץ שיווקי הם מתמקדים, ולמה הם משקיעים הכי הרבה אנרגיה במידע ובנתונים על הלקוחות?

מיכל רז-חיימוביץ' 21.09.2021
עגלת הקניות החכמה בסופרמרקט פרש של אמזון / צילום: Shutterstock
אמזון | דעה

5 דברים שכדאי לקמעונאים ללמוד מאסטרטגיית החנויות הפיזיות של אמזון

החברה השלישית בגודלה בעולם הפכה לכזו בזכות פעילות האונליין שלה, אבל היום היא נעה בין קונספטים, מודלים וטכנולוגיות • לאמזון חשובה קודם כל חוויית הלקוח, ובדיוק בגלל זה אין לה בעיה להשיק קונספט חדש של חנויות, ובמקביל להתחרות בו עם קונספט אחר

משה רדמן 06.07.2021
מנכ"ל גלאסבוקס, ירון מורגנשטרן / אילוסטרציה: גלאסבוקס

גלאסבוקס גייסה 40 מיליון דולר כדי להקליט את המסך שלכם

החברה מפתחת ומשווקת פלטפורמה טכנולוגית לניתוח ושיפור חוויית משתמש, ע"י תיעוד המסך של המשתמשים וכל האינטראקציות שלהם באפליקציות ובאתרים של לקוחות החברה

יסמין יבלונקו 07.04.2020
כמעט כל גוף מסחרי גדול משקיע משאבים במדידת חוויית הלקוח / צילום: Shutterstock/א.ס.א.פ קרייטיב

עד כמה ארגונים יודעים באמת ממה מורכבת חוויית הלקוח?

על אף שחברות מודעות כיום לחשיבות של חוויית הלקוח, לא תמיד יש להן את היכולת לזהות בה כשלים וגם לא חוזקות • כלים וגישות מחקריות שפותחו בשנים האחרונות, מאפשרים להעמיק את ההבנה שלהן בנושא ולייצר אופטימיזציה של התהליך שעשויה להשפיע על התוצאות העסקיות

נתן סטולרו 13.02.2020

מערכות יחסים עם הצרכנים בעידן הדיגיטלי: כך תנהלו אותן נכון ותתרמו ליצירת ערך

צרכניות בכלל ובעולמות הביוטיטק בפרט, מנהלות כיום מערכת יחסים שונה מבעבר עם מותגים • המסע הצרכני כבר מזמן אינו לינארי ומורכב מאינספור ערוצים • חברות וארגונים נדרשים להתאים עצמם למציאות החדשה / טור דעה

ליאת אוליאל 22.09.2019
סניף של מקדונלד'ס/ צילום: Shutterstock א.ס.א.פ קריאייטיב

בכיר במקדונלד'ס מספר על רכישת הסטארט-אפ הישראלי: "דינמיק יילד תשפר את היעילות שלנו"

ענקית המזון המהיר רכשה את החברה הישראלית לפני כחודשיים תמורת 300 מיליון דולר • דניאל הנרי, מנהל מערכות המידע (CIO) של מקדונלד'ס: "לקוחות מצפים מאיתנו לחוויה אישית. אנחנו מרוצים מהיכולת של דינמיק יילד לעבד מידע רב ולתת המלצות בזמן אמת"

וול סטריט ג'ורנל 16.05.2019

לקנות עם בירה ביד: 8 אסטרטגיות לחוויית קנייה חד-פעמית

איך לאגף את המסחר המקוון דרך חוויית קנייה מנצחת • 8 אסטרטגיות שגובשו על רצפת המכירות בניו יורק

לירז כהן מרדכי 10.05.2019

מימון - פתרון לשימור לקוחות בעידן הדיגיטלי

הצריכה המקוונת הפחיתה את נאמנות הצרכנים, אך אפשר לשמור עליה

אסף שלוש 11.02.2019
חנות בגדים / צילום אילוסטרציה: שאטרסטוק, א.ס.א.פ קריאייטיב

המוכרים החדשים של העתיד: מנהל חוויית לקוח ומזרז קניות

המעבר לקניות מקוונות מגדיר מחדש את תפקידם של מוכרים: בעידן שבו אנחנו נכנסים לחנות ובידינו מידע מדויק על המוצר, פרטיו, תחליפיו ומחירו במקומות השונים, אנחנו כבר לא מוכנים לפגוש בזבן שלא מספק ערך מוסף

נירית כהן 04.10.2018
חוויית לקוח. להנחיל ולחזק תרבות ארגונית רצויה צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

"חברות מתחילות לעסוק בחוויית לקוח רק כשהתלונות מגיעות"

פול לוי, סופר, מרצה ויועץ בינלאומי בתחום חוויית לקוח, אומר כי ארגונים רבים נוטים שלא לראות את חוויית הלקוח בצורה רחבה • בראיון עמו הוא מסביר כי על מנת לייצר חוויה שכזו נדרשת תרבות ארגונית ששואפת למצויינות, שבה העובדים חשים שכדאי להם לדווח על טעויות בכדי שיתוקנו

נתן סטולרו 25.04.2018
חוויית הלקוח בהתחדשות עירונית / צילום:Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

מהי חוויית הלקוח בפרויקטי התחדשות עירונית?

בעולם הנדל"ן המושג חוויית הלקוח אינו שגור, אולם יש הטוענים כי חשוב להטמיע אותה בד.נ.א של הענף ולהעמיד את הדייר במרכז, במיוחד בפרויקטי התחדשות עירונית ■ "על היזמים להבין כי זכות הקיום שלהם נובעת מהלקוחות שהם בעלי הקרקע"

יובל גמליאל 07.12.2017

   123   

   נמצאו 37 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 3