המערכת הנקראת Promoted Twits תאפשר למפרסמים לנטר נושאי שיחה ולהיות בראש תוצאות החיפוש שלהם
כולם תוהים מאין יגיע כסף לרשתות החברתיות. ובכן, כרגע מסתמן בבירור שהוא נמצא "פה"
DigitalScirocco יודע לבצע התאמות בין תוכן מסוים לבין המטרות של הגוף הרוכש ■ וגם: שירות חדש המאפשר לגולשים ולעסקים לשאול ולענות על תשובות כדי ליצור דף פרופיל אישי שמעניק אינפורמציה רלוונטית אודותם
המיזם החדש של גרוס נקרא טוויטאפ (TweetUp) ■ בדומה לתשלום תמורת דירוג גבוה יותר בתוצאות החיפוש, מציע גרוס מעין דירוג של הציוצים של משתמשי טוויטר
והיא מבינה את מה שהבין לפני 25 שנה סטיב ג'ובס: העתיד הסלולרי טמון באפליקציות
בשנים הקרובות נעמיק את השיתוף, הקהילתיות והשירותים המותאמים אישית ונשנה את הדרך שבה אנחנו מחפשים דברים ברשת ■ 11 תחזיות שישפיעו על המשווקים ועל העסקים שלהם במרחב הדיגיטלי
תודות לפייסבוק אנו פחות חוששים לכתוב הערות ותגובות כשתמונה ושם מתנוססים לצידן
הפרסום הדיגיטלי יתפוס בעוד שנתיים כ-20% מעוגת הפרסום בישראל - כך מעריך מנכ"ל מקאן דיגיטל ■ בראיון ראשון הוא מסביר מדוע טוויטר פחות מתאים לישראלים, ולמה הוא לא מתחזק את עמוד הטוויטר והפייסבוק שלו
בטוחים שאין לכם מה להסתיר? קחו בחשבון שאין לכם גם שום דבר פרטי ■ "גלובס" בודק מי יכול להשיג עליכם מידע באינטרנט - ולאן הוא עלול להתגלגל
היקף השיחות ברשת סביב פתיחת חנות H&M בקניון עזריאלי היה גדול משמעותית מאשר סביב פתיחת GAP בירושלים או סביב פתיחת איקאה בראשל"צ
מדונה, מאחורייך: שימוש נכון ויצירתי במדיה החברתית, צבא של עוקבים בטוויטר ויותר מ-5 מיליון מעריצים בפייסבוק מאפשרים לליידי גאגא למכור כמעט כל מוצר שתעלה על דעתה
אפליקציית האייפון oMoby מבוססת על בינה ויזואלית, ומאפשרת לקבל מידע כמו מחיר, המלצות, סקירות, לינקים לרכישה וכדומה, ישירות למכשיר ■ וגם: חיים בסרט - אתר שמתיימר להציע למשתמשים חוויה של גילוי בעולם התוכן הקולנועי
שירות המיקרו-בלוגינג הושק לציבור הרחב ביולי 2006, ביום הולדתו של אחד ממייסדי החברה - אוון ויליאמס
דגיגי להקת הפירניה שכרסמה אותה בפייסבוק הם קהל היעד הרעב של העסקים הבאים
זאת באמצעות דור חדש של טלוויזיות וממירים ■ הטכנולוגיה שתפותח תקל על צופי הטלוויזיה לגלוש באינטרנט ולהשתמש באפליקציות כמו אתר המיקרו-בלוגינג טוויטר או שירות התמונות הדיגיטליות פיקאסה
בצרפת איבדה הרשת החברתית סקיירוק 30% מהלקוחות לטובת הרשת של מארק צוקרברג - וגם בגרמניה, בספרד ובהולנד לא מקילים ראש בענקית האמריקנית ■ המפתחות להישרדות הם הבידול המקומי ותחומי נישה
OpenAISpaceXאילון מאסקאנטישמיותדונלד טראמפטיקטוקטכנולוגיה: בינה מלאכותיתטסלהפייסבוקרשתות חברתיות