הצנזורה התירה לפרסם כי טייס חיל האוויר נהרג בנחיתת מטוס F16 ■ הטייס והנווט שלצידו נטשו בעת הנחיתה; הנווט נותר בחיים, אולם הטייס נהרג
דוד מימון רוצה לגוון את מקורות ההכנסה: מכירת ביטוח, הלוואות חוץ-בנקאיות, אספקת מזון למוסדות ועוד ■ והוא לא חושש מעימות עם הטייסים
הטיסה נדחתה תחילה ליום ראשון ב-6:00 בבוקר, לאחר מכן ל-7:00 ולבסוף יצאה אחרי 10:00 בבוקר
נוסעי טיסת אל-על לרומא חוו אתמול על בשרם את הסכסוך בין הטייסים והחברה: הטיסה המריאה באיחור של 3 שעות, ובסופו של דבר את מטוס אל-על החליף מטוס צ'כי חכור ■ אל-על: "פרקטיקה מקובלת בעולם התעופה"
כך חושפת אל-על בבקשה לביה"ד כי יורה לטייסים להפסיק את העיצומים ■ ההסתדרות: "החברה מנצלת את הטייסים עד תום, ולכן השכר שלהם עולה"
(עדכון) - מטוסים בשווייץ ליוו טיסה מניו-יורק לישראל מחשש לאיום פצצה ■ צוות הטיסה בדק את תכולת המטוס ואת הנוסעים ולא מצא אינדיקציה להנחת מטען חבלה
זה זמן רב שמתקיים סכסוך בין טייסי אל-על להנהלת החברה, על רקע עומסי העבודה ותנאי העבודה של הטייסים
לפי ההסכם הקיבוצי, טייסי ישראייר יוכלו לבחור בין המשך העסקה בחברה בתפקידים אחרים לבין פרישה מרצון תמורת פיצויים מיטיבים
הצדדים הביעו נכונות להגיע להבנות זמניות, הכוללות הפסקת פיצולי הצוותים מצד הטייסים; ומצד אל-על הפסקת השימוש במטוסים החכורים
(עדכון) - ועד טייסי אל-על: "מקור השיבושים - רק בהחלטות ההנהלה" ■ ההנהלה: "לא נאפשר לטייסים להעלות את שכרם בעשרות אחוזים בדרכים עקלקלות, על חשבון הנוסעים"
נציגי הנהלת אל-על ונציגי ועד הטייסים נפגשו הערב עם יו"ר ההסתדרות, אבי ניסנקורן, והגיעו להבנות ■ בתוך 24 שעות ישובו הטייסים לעבודה סדירה, ולוח הטיסות צפוי לפעול כסדרו
לדברי ביה"ד, "נראה כי החברה מטילה על הטייסים את האשמה בביטולי טיסות גם כאשר אין זו דווקא אשמתם" ■ הנהלת אל-על בתגובה: "בעת האחרונה נוכחנו לדעת כי הטייסים שולטים בשיבושי הטיסות"
בטיסה לברצלונה בוצעו שינויים ■ אל-על: "הטייסים נוקטים עיצומים" ■ ועד הטייסים: "העובדה שההנהלה החליטה לחכור מטוסים זרים ע"ח הטייסים והנוסעים מעיקה כבר חודש שלם על הנוסעים ועובדי החברה"
ד"ר יוסי שוב, יו"ר איגוד הטייסים, תוקף את הנחיות רת"א שלא לאפשר לטייסים מעל גיל 65 להמשיך לטוס: "אני מקבל מדי שבוע פניות מעשרות טייסים פעילים שמחשבים מחדש את מסלול הקריירה שלהם"
קברניט ניר צוק, שבעבר ניהל מאבקים עיקשים מול החברה בכל הנוגע לתנאי הטייסים: "מברך את בעלי אל-על ומנהליה, בראשם המנכ"ל דוד מימון; הוועד מעריך את המחויבות לעתידה וחוסנה של החברה ואת ההחלטה החשובה"
קבע כי אל-על צריכה לפעול ולשאוף להעניק לטייסים שקורקעו מטיסה עקב הגיעם לגיל 65 והועברו לעבודה על הקרקע, שכר שווה ערך לזה שמקבלים בעלי ותק דומה בחברה המשמשים בתפקיד קרקעי
אל עלבית דין לעבודהדינה בן טל-גננסיההסכם קיבוציהסתדרות העובדים הכללית החדשהחברות תעופהחיל האווירטיסותמילואיםשביתה