ירום אריאב

כתבות אחרונות

 

השינויים שיכניס נתניהו בצמרת האוצר: אריאב, ענתבי וטרכטנברג יעזבו; אורן נשאר, בלינקוב בספק

בסביבת נתניהו לוחצים עליו לא להעניק לזליכה תפקיד כלכלי בכיר ; הידיעה לפיה הציע נתניהו לנגיד פישר להחליף כובע ולכהן כשר האוצר - ספין שנועד להבהיר שפישר יהיה האיש החשוב ביותר במשק אחרי נתניהו

אדריאן פילוט 25.02.2009

ירום אריאב בכנס הרצליה: "אין לנו בישראל בועת נדל"ן; בגדול, גם אין לנו בועת אשראי"

מנכ"ל משרד האוצר: "מערכת האשראי החוץ-בנקאית היא מערכת צעירה, עם עקומת לימוד שעדיין צריך לעבור. זה דבר שלוקח זמן. המשבר תפס אותנו כשאנחנו עדיין למדים"

ארז וולברג 04.02.2009

מנכ"ל משרד האוצר: "עד כמה שידוע לנו, אין בנק בישראל שנמצא בסכנת קריסה"

על האפשרות להקפאת השכר במגזר הציבורי אמר אריאב: "נכון שהסקטור העסקי סובל יותר ומהדק את החגורה, ויכול להיות שזה יגיע לסקטור הציבורי - אבל אנחנו עוד לא שם"

שירות גלובס 26.01.2009

מנכ"ל משרד האוצר ירום אריאב: "רשת ביטחון רק תעביר כסף מעניים לעשירים"

ירום אריאב לגלי צה"ל: "בשום מקום בעולם לא הופעלה רשת ביטחון במתכונת המוצעת - זה אמור להיות 'פטנט' ישראלי" ; על "מכתב הפקידים": "רצו להעניק משהו שעלותו מיליארדים והוא רגרסיבי ולא סוציאלי, ויש חוק שמי שמופקד על תקציב המדינה הוא אגף שוק ההון באוצר"

שירות גלובס 04.12.2008

פקידי האוצר הבכירים מתריעים על אנרכיה שלטונית במכתב לרה"מ: "תוכניות הסיוע אינן עוברות דרכנו, לא בסמכות העוסקים בהן ולא נבחנו בראי ההשלכות"

ירום אריאב, רם בלינקוב, שוקי אורן וידין ענתבי כותבים: "המשאים והמתנים אינם מתואמים עימנו, הרעיונות אינם מתוקצבים ואינם משקפים עבודת מטה" ; "הקשר שנוצר בין אישור תוכנית ההאצה והתוכנית הפיננסית לבין 'רשת הביטחון', עלול להוביל להרס כלכלי" ; "אנו מודעים ללחצים שיוצרת מערכת הבחירות"

ארז וולברג 30.11.2008

ירום אריאב: "מדהים לראות כמה המשבר הגדול מ-1929 רלוונטי למשבר הנוכחי מבחינת הפחד וחוסר האונים"

אלי יונס, מנכ"ל מזרחי טפחות, בכנס המי"ל: "המדינה לא יכול להסתפק רק בטיפול בפנסיונרים בני 60, צריך לטפל גם באפקט הפחד שיש בשוק", אמר אלי יונס, מנכ"ל מזרחי טפחות, בכנס. "חייבים לטפל בפחד, בבהלה. הפחד עלול להביא פגיעה במרבית פעילות השוק המקומי"

רועי גולדנברג 27.11.2008

ירום אריאב: "תוכנית האוצר תאפשר לחברות להימנע מפיטורי עובדים"

מנכ"ל משרד האוצר: "הגענו לעיתוי בו צריך לתת איזושהי דחיפה לסקטור העסקי, שנכנס לסוג של קיפאון" ; "עיני הוא מנהיג אחראי, שביתה במשק זה הדבר הכי גרוע שאפשר להעלות על הדעת"

רועי גולדנברג 25.11.2008

אריאב: תוכנית הפחתת המסים תימשך כמתוכנן

לפני שבוע פורסם כי באוצר שוקל את הפסקת התוכנית עקב ההאטה הצפויה והירידה המשמעותית בגביית המס ובאוצר מיהרו להכחיש בתוקף את הפרסומים

אדריאן פילוט 06.11.2008

ירום אריאב: "אנו נכונים למצב שנצטרך להתערב בשוק, אך כרגע אין עדיין מקום לכך"

לחמ"ל גלובס: כל הנתונים וכל הפרשנויות ; מנכ"ל האוצר בראיון לגלי צה"ל: "כרגע אין סיבה ליצור תסריטי אימים אלא לעקוב אחרי מה שקורה"

שירות גלובס 06.10.2008

ירום אריאב: "אנו לא במצב חירום; קיבלנו טלפונים מעובדי ליהמן שרוצים לעבור לתל- אביב"

מנכ"ל האוצר: "המשבר הפיננסי הנוכחי הוא בסדר גודל שלא ידענו בעולם הכלכלי. אין ספק שנושפע ממנו אבל אנו נמצאים בסך הכול בשוליים ואין סיבה שנכנס לפאניקה; הכול בשליטה, ההשפעה היא מוגבלת"

אדריאן פילוט 17.09.2008

   123456   

   נמצאו 91 כתבות   |   עמוד 6 מתוך 6