הכוונה היא למספר הטיסות הסדירות לישראל וממנה של חברות התעופה הזרות ■ אחד הגורמים לגידול הצפוי הוא האישורים שניתנו ל-6 חברות תעופה זרות שלא הפעילו עד כה טיסות סדירות לארץ
ממליצה לשר התחבורה שלא לאשר לאל-על לטוס יותר מפעמיים ביום בקו נתב"ג-אילת - ורק 5 ימים בשבוע ■ בנוסף מומלץ כי אל-על לא תורשה לקבל כאמצעי תשלום עבור טיסה לאילת נקודות של מועדון הנוסע המתמיד
כזכור, ארקיע וישראייר עתרו לבג"ץ לאחר ששר התחבורה ישראל כץ התיר לאל-על להפעיל טיסות מנתב"ג לאילת
עתרה לבג"ץ נגד החלטת שר התחבורה ישראל כץ להתיר לאל-על להפעיל טיסות מנתב"ג לאילת ■ עתירתה של ארקיע מצטרפת לעתירה שהגישה שלשום ישראייר נגד אותה החלטה
לדברי ישראייר, הסוגיה של הוספת מוביל נקוב לאילת לא נבחנה בצורה יסודית ועל-פי הנדרש בחוק, ועל כן החלטתו של שר התחבורה ישראל כץ פסולה
כזכור, לאחרונה הודיע שר התחבורה ישראל כץ כי אל-על תקבל אישור להפעלת קו טיסות פנים-ארצי נתב"ג-אילת ■ למרות שהקו טרם נחנך רשמית, אל-על הזמינה מחר את כלי התקשורת להצטרף לטיסה
כך עולה מהמתאר למיזוג בין קבוצת IDB לגנדן תיירות ■ החברה רשמה הפסד תפעולי של 2.1 מיליון דולר ברבעון הראשון, שיפור לעומת הפסד תפעולי של 8 מיליון דולר ברבעון המקביל
קבוצת אי.די.בי מעמידה בפני הממונה על ההגבלים העסקיים שתי בעיות מיוחדות
מנכ"ל אל-על בראיון בלעדי ל"גלובס", עקב החלטת שר התחבורה לאשר לחברה להפעיל טיסות לאילת: "המאבק המשותף של ארקיע וישראייר הוא דוגמה קלאסית לדואופול" ■ "כרטיס טיסה לאילת ב-117 שקל במקום 370 שקל נשמע אטרקטיבי"
שר התחבורה ישראל כץ: "מינוי אל-על כמוביל נקוב שלישי לאילת יביא לירידה במחירי הטיסה ויסייע לממש את פוטנציאל הביקוש בקו" ■ עו"ד דרור שטרום: ההחלטה אינה חוקית ■ ארקיע וישראייר: נפנה למבקר המדינה
לדברי אל-על, בכוונתם להציע לתיירים באירופה טיסה לאילת במחירים סמליים או אפילו ללא כל תוספת תשלום ■ בשעות אלה מביאות החברות ארקיע וישראייר בפני נציגי הגורמים המחליטים את עמדתם בנושא
בישראייר הגיעו למסקנה כי השימוע עם נציגים מטעם משרד התחבורה, הרשות להגבלים עסקיים ומשרד התיירות מתקיים למראית עין, וכי אל-על ככל הנראה תקבל אישור להפעיל את הקו
המוסדיים ממתינים לפרסום מצבה הפיננסי של גנדן תיירות בטרם יאשרו את מכירתה לאי.די.בי, שתיהן בשליטת נוחי דנקנר, תמורת 1.75 מיליון דולר חובותיה של גנדן תיירות מוערכים ב-50 מיליון דולר
החברה קיבלה את אישור מנהל התעופה הגרמני להפעיל טיסות ליעדים אלו, המתווספים ליעדים: רומא, מילאנו, ניס ולובליאנה, אליהן מבצעת כבר החברה טיסות סדירות
טיסה לאילת היא פיתרון פשוט וקל למי שרוצה לחסוך את הנסיעה הארוכה והמייגעת דרומה ■ כיום, השליטה של ארקיע וישראייר בקו מותירה את כל הכרטיסים במחיר דומה: כ-300 שקל ■ איך ניתן בכל זאת להוזיל את הטיסה?
חברות התעופה, שנלחמות על כיסו של לקוח במיתון, מוזילות את כרטיסי הטיסה לחודשי הקיץ - אם כי גם השנה צפויה התייקרות לקראת אמצע אוגוסט ■ כך, למשל, תוכלו להשיג כרטיס לניו-יורק ב-817 דולר בלבד
אל עלארקיעדוחות כספייםחברות תעופהטיסותישראל במלחמהלואו קוסטנתב"גרמי לוישב"כ