שר התחבורה כץ: אומדן עלות הפרויקט הוא 24.5 מיליארד שקל, "השאלה אם צריך וכדאי להקים רכבת כבר הוכרעה" ■ כץ ציין כי עד כה הוציאה המדינה 100 מיליון שקל על קידום הפרויקט
מנכ"ל נתיבי ישראל לא עזב מרצונו: הוא זומן לפגישה אישית עם מנהל רשות החברות הממשלתיות אורי יוגב, על רקע ממצאי דוח הביקורת בפרשת מחלף דרור ובפרשות נוספות
"אני פה כדי להוכיח ששווה לנסוע ברכבת במקום ברכב פרטי" ■ "הפעלנו משרד חקירות נגד ועד העובדים כדי למנוע את השיבוש בפעולת הנוסעים במסגרת עיצומי העובדים" ■ "הייתי ממשיך בצעדים כאלה, המנהלים ברכבת ישראל לא מפחדים"
בהעדר נכונות ממשלתית להוריד את מיסי הדלק והרכב, מפנה משרד התחבורה את הזרקורים אל המישור התחרותי ■ האם הניסיונות להוזיל את מחירי הרכב יהפכו את הרכב בישראל למוצר נגיש יותר? ומי באמת יגזור את הקופון?
הליכי התכנון והאישור של מתקדמים במהירות, אבל הניסיונות למצוא דרכי מימון ומסגרת משפטית נקלעו למבוי סתום ■ במשרד התחבורה מבטיחים שהרכבת עומדת לצאת לדרך, בזמן שבמשרדים האחרים משוכנעים שהיא בדרך למגירה
תחליטו: 3.5 מפעלים של אינטל או קו אוטובוס מהעיירה לקיבוץ
כך מבזבזים השרים את כספי הציבור על פרסום עצמי
ההצעות הכספיות להקמת הנמלים הוגשו בחמישי האחרון לאחר שבחודש פברואר הוגשו ההצעות הטכניות
לקראת הבחירה במהלך היח"צ הבא של שר התחבורה
הדיבידנד - בגין רווחי 2011-2013 ■ שר התחבורה כ"ץ: הדיבידנד הזה חשוב כיוון שנכנס לקופת המדינה ומאפשר מתן שירותים רחבים יותר לציבור
ביזיון ההתנהלות סביב "חוק שירותי הרכב": כץ מנסה לכופף שניים מהגופים החזקים בכלכלה העולמית, ש"לוחשים" לפוליטיקאים בארה"ב ובאירופה ומקדמים אינטרסים במאות מיליארדי דולרים ■ וכן, הם יודעים לנשוך כשצריך
כץ ענה לטענות שהפנה אליו היום יו"ר ועד עובדי נמל אשדוד בנוגע להסתה, ואמר כי "אם איימו, אז שיטפלו במאיימים. אין לי מושג מי איים"
(עדכון) - ביה"ד הורה לסיים את השביתה בנמל אשדוד - ונענה לדרישות העובדים ■ כץ: "אם זה יו"ר ועד שדואג לעובדים, אז צ'יצ'ולינה היא האמא תרזה" ■ חסן: "במשרד התחבורה אין קרובי משפחה של שרים?"
יו"ר ועד עובדי נמל אשדוד: "ההסתה של כץ הגיעה לשיאים חדשים" ■ יגיש תלונה בגין איומים על חייו מאדם שהתקשר לנמל ואיים לרצוח אותו ■ כץ מוקדם יותר: "אם חסן זה יו"ר ועד שדואג לעובדים, אז צ'יצ'ולינה היא האמא תרזה"
שלום חגי, בעלי חברת הארגז והבעלים של טיב טעם, יוצא לקרב חזיתי מול שר התחבורה ■ ועד? "העובדים הם דבר יקר מכדי להפקיד אותם בידי ועדים, אני דואג להם ■ יוקר המחירים? "כל שר משפריץ תקנות. זה פופוליזם"
בנימין נתניהוגבי סרוסיגלעד ארדןדוד אמסלםהמומלצותהתעשייה האווירית (תע"א)ישראל במלחמהמינוי בכיריםמשרד האנרגיהתעשיות ביטחוניות