יו"ר איגוד המשתמשים בהובלה ימית, ד"ר גד שפר: "מדוע לא נשמע קולו של שר התחבורה שבגיבוי הממשלה 'יעשה סוף' להפקרות הזו?"
המהירות המותרת בכבישים 1, 2, 5 ו-471 עלתה לרמה של עד 120 קמ"ש בפועל ■ שר התחבורה ישראל כץ: בחלק מהכבישים שבהם כבר עלתה מהירות הנסיעה אף נרשמה ירידה במספר תאונות הדרכים - ולכן החלטנו להעלות את המהירות בכבישים נוספים
מיום שלישי הבא תעלה גם מהירות הנסיעה בדרך מספר 471 (כביש מכבית) בקטע שבין מחלף בר אילן למחלף נחשונים מ-90 קמ"ש ל-110 קמ"ש ■ בדרך מספר 5 בקטע שבין מחלף הכפר הירוק למחלף ראש העין תעלה מהירות הנסיעה מ-90 קמ"ש ל-100 קמ"ש
שר התחבורה: ב-2012 נהרגו בישראל 287 איש בתאונות דרכים, ירידה של 25% לעומת 2011, והמספר הנמוך ביותר בתאונות דרכים ב-50 השנה האחרונות
פנתה ליועמ"ש בדרישה להבהיר האם חתימה על ההסכם כעת אכן מהווה חריגה מהנחיות הפסיקה והיועמ"ש לשמור על איפוק בהפעלת סמכויות הממשלה בתקופת בחירות
מאבקים פוליטיים, תקציבי עתק, יועצים שמשתכרים מיליונים ופיגור מתמשך בלוחות זמנים; אלו מקצת הבעיות בפרויקט חשמול מסילות הרכבת ■ מה כלול בפרויקט הענק ומדוע אורי יוגב לא התאים לשר התחבורה במשרת יו"ר הרכבת?
במשרד ראש הממשלה טענו כי ההחלטה שלא לחתום על ההסכם הסופי היא בשל תקופת בחירות ■ בהתאחדות המלונות בישראל טוענים כי לביטול החתימה על הסכם שמים פתוחים עם האיחוד האירופי משמעות חמורה מאוד שתסב נזק גדול
שר התחבורה: "בשורה טובה לנהגים - תעריפי התחבורה הציבורית לא יעלו" ■ במקרה ומדד המחירים עולה פחות מ-3% - התעריפים לא אמורים להתייקר בכל מקרה
עלות הפרויקט מוערכת ב-200 מיליון שקל ■ הקטע הדרומי מסתיים כיום במחלף מאחז
המאבק על קו הרכבת הקלה חיפה-נצרת הגיע עד דרישה להפרדה במסילות בין העיר הערבית והיהודית ■ המומחים בכלל סבורים שרעיון הרכבת הקלה יקר ומגלומני וכי ישנן חלופות לא פחות טובות
החלטת שר התחבורה לפתוח נתיב נוסף באיילון דרום מעידה על חוסר המקצועיות של פקידיו
שר התחבורה ישראל כץ בראיון עם עורך "גלובס" חגי גולן: "אני רואה את פניהם העצובות של פקידי האוצר, כאשר גם בימים האלה - בגיבוי של היועץ המשפטי לממשלה והמשנה ליועץ - פרויקטים נחתמים ויוצאים לדרך"
שר התחבורה כץ: האפשרות שניתנה לחברות תעופה ישראליות וזרות להתחרות על כל קווי התעופה הביאה לגידול במספר הטיסות וצפויה גם להוזיל את מחיריהן
לפי תחזיות התנועה המעודכנות יוביל הקו האדום של הרכבת שייפתח ב-2017 כ-240 אלף נוסעים מדי יום, שהם כשבעים מליון נוסעים בשנה בקו האדום של הרכבת הקלה במטרופולין ת"א
עד כה רק חברת התעופה הארמנית ארמאוויה הפעילה טיסות בקו זה
שר התחבורה כץ: "בעקבות העלאת הדירוג, חברות התעופה הישראליות הטסות לארה"ב לא יהיו מוגבלות יותר, ויורשו לטוס ללא הגבלה לכל יעד בארה"ב ולהמשיך משם לכל יעד אחר בעולם"
בנימין נתניהוגבי סרוסיגלעד ארדןדוד אמסלםהמומלצותהתעשייה האווירית (תע"א)ישראל במלחמהמינוי בכיריםמשרד האנרגיהתעשיות ביטחוניות