יו"ר איגוד עובדי התחבורה: "בשביל להוזיל כרטיס טיסה ב-20 דולר, כץ מרסק את החברות הישראליות" ■ משרד התחבורה: "זו מניפולציה חסרת בסיס"
שר התחבורה מספר על מאבקיו המוצלחים נגד האוצר, על הסכם "שמים פתוחים" שנחתם השבוע, על הקיצוצים בתקציב ועל הרומן עם הסינים, ומתייחס לראשונה לביטול המינוי של אורי יוגב ולתחלופת המנכ"לים הגבוהה במשרדו
שכניו החדשים של שר התחבורה במושב כפר אחים הקימו כלבייה וגילו שחלק מנחלתם מעובד על ידי משק ישראל ורונית כ"ץ ■ כשדרשו לקבל את הקרקע חזרה נפתחה מלחמה על המותר והאסור בקרקע חקלאית ומה נחשב למטרד
יו"ר נת"ע החברה הממשלתית המקימה את הפרויקט מיכאל רצון תקף בחריפות גורמים בממשלה שמעוניינים להחזיר את הפרוייקט לביצוע באמצעות זכיין
משרד התחבורה על החתימה בראשי-תיבות על ההסכם: היסטוריה ■ החתימה התאפשרה לאחר ששר התחבורה, ישראל כץ, קיבל החלטה לאשר את ההסכם
שר התחבורה, ישראל כץ, אמר היום בטקס העברת ניהול נמל התעופה בחיפה מחיל האוויר לידי רשות שדות התעופה כי הוא יפעל להגברת פעילות התעופה האזרחית לרחבי הארץ בחיפה
המכרז הראשון מתייחס לחלק שבין צומת קדרים לצומת מסד ■ בתוך חודש יתפרסם מכרז נוסף לקטע שבין צומת מסד למחלף גולני העתידי ■ השדרוג הנו במסגרת פרויקט הזרוע המזרחית של כביש חוצה ישראל
הקו החדש של הרכבת: במקום שהנסיעה תיארך שעה וחצי בממוצע, היא תימשך 55 דקות בלבד ■ שר התחבורה כץ: "הקו החדש יקרב את הפריפריה למרכז"
יו"ר האופוזיציה בכנס של לשכת עורכי הדין: "משימתנו העליונה כעת היא להגן על מערכת המשפט שנמצאת תחת מתקפה עזה" ■ "כל הרכיבים של מערכת שלטון החוק נהגו במקצועיות בפרשת אהוד אולמרט - אני סומכת עליהם"
משרד התחבורה פרסם היום מספר תמרורים חדשים: סמל יחידת משטרה, סמל בית חולים עם חדר מיון וסמל תחנת טעינה והחלפת מצבר לרכב חשמלי
(עדכון) - שר התחבורה כץ חתם על ההסכם ההיסטורי במהלך ביקור בין שלושה ימים בסין ■ הפרויקט המרכזי - הקמת רכבת מטענים שתחבר את נמל עקבה בירדן לנמלים הישראלים, אשדוד או חיפה
בכוונת ישראל כץ לבחון טכנולוגיות חדשות שיופעלו בקו הרכבת המהיר לאילת ■ הממשלה אישרה לפני כשלושה חודשים להתחיל בבחינת כדאיות הפרויקט, שעלותו עשויה להגיע ל-20 מיליארד שקל ומעלה
שר התחבורה ישראל כץ אישר את בקשות אל-על וארקיע להפעיל טיסות סדירות מנתב"ג לוייטנאם, צרפת ושבדיה ■ תוך 3 שנים יקודם הסכם תעופה חדש עם הודו
במסגרת הפרויקט, שהיקפו 2.5 מיליארד שקל, יורחב הכביש בנתיב נסיעה נוסף בכל כיוון, משער הגיא עד הכניסה לירושלים, והוא מתוכנן להימשך כ-4 שנים
בעקבות הפרסום ב"גלובס" על התנגדות גורמים באוצר לכוונת שר התחבורה להוציא את פרויקט חשמול הרכבות מניהול הרכבת ולהעבירו למע"צ, ממהר האוצר להבהיר: טרם גיבשנו עמדה בנושא
פרויקט הדגל של רכבת ישראל בהיקף 11 מיליארד שקל עובר לאחריות החברה הלאומית לדרכים ■ גורמים בענף: שר התחבורה מפרק את הרכבת ומרוקן אותה מיכולות ביצוע ■ האם אנו ניצבים בפני גל שביתות נוסף?
בנימין נתניהוגבי סרוסיגלעד ארדןדוד אמסלםהמומלצותהתעשייה האווירית (תע"א)ישראל במלחמהמינוי בכיריםמשרד האנרגיהתעשיות ביטחוניות