מקורות בחברות הליסינג: "זו עלייה של 10% עד 15% - וזה רף המחירים שצפוי בחוזי הליסינג העתידיים בשוק" המחיר הגבוה יחסית נובע מדרישות שירות גבוהות יחסית שהציב הבנק, אך גם מעלויות ההון הגדלות לחברות הליסינג והמצב בשוק
חישוב עדכני מגלה כי נכון להיום עשוי הרף של קבוצה 2 לעמוד בינואר 2009 על 113 אלף שקל, במקום 111 אלף שקל כיום - ובניגוד להערכות המוקדמות של האוצר ל-106 אלף שקל בלבד
3% מהחברות יגבילו את צריכת הדלק של העובדים, ו-6% מהחברות יעברו לכלי רכב חסכוניים יותר 86% מהחברות מחזירות הוצאות לעובדים בגין שימוש ברכב פרטי לצורכי עבודה
כללי המשחק בין בנקים לחברות ליסינג השתנו, כעת גם ליבואני הרכב יש סיבה לדאגה
מדו"ח מיוחד על ענף הליסינג עולה כי הענף ניצב כיום בפני סביבה עסקית המגלמת רמת סיכון גבוהה מבעבר: פגיעה בגמישות הפיננסית, התייקרות מקורות המימון, רפורמות ורגולציה ועוד
(עדכון) - במקביל הגיש בנק הפועלים בקשה לאכוף את שיעבודיו על רכבי החברה, בטענה לחוב של 99 מיליון שקל בענף מציינים כי מדובר בחציית קו אדום ביחסים שבין הבנקים לחברות הליסינג, שעלולה להקרין על הענף כולו
פנתה למערכת הבנקאית במטרה לזכות בתמיכתה במהלך בענף הליסינג מעריכים כי הסיכויים לאישור המהלך טובים, וכי למערכת הבנקאית יש כיום אינטרס ברור לשמירה על יציבות הענף
גורל הרכב שלך תלוי בסוג החוזה עם החברה, וכדאי לוודא שהוא רשום על-שמך
מי שיסתכל בהורדת המחירים של 10% עד 20% שמציעים כיום כמה מהיבואנים בפומבי במסגרת מבצעי המכירות, עשוי לחשוב שמדובר ב"מכירת חיסול" נואשת
תקופת החגים איזנה את המשבר כך שבספטמבר חלה הרעה קלה ברמת דירוג הסיכון העסקי במשק שעלה בספטמבר ל-5.96 לעומת 5.94 בחודש אוגוסט כלכלני BDI מעריכים כי רמת הסיכון במשק צפויה לעלות בחודשים הקרובים
אלדןטסלהיבוא רכבמכונית חשמליתמכירות כלי רכבצי רכברכב חברהרכב חדששבביםשוק הרכב