מותגים

כתבות אחרונות

 
חנות של אומגה / צילום: רויטרס

בעיית היוקרה של אמזון: ככה לא נלחמים בזיופים ברשת

מותגי יוקרה דורשים מהחברה פיקוח על זיופים ומוכרים לא מורשים כדי להצטרף אליה, אך אמזון מספקת זאת רק ליצרניות בסדרי גודל של נייקי

וול סטריט ג'ורנל 10.10.2017

כך פועלת בארץ תעשיית זיופים ענקית בחסות העולם התחתון

תעשיית זיופי המותגים משגשגת בכל העולם ומגלגלת מיליארדים, כשחברות גדולות רבות נאלצות להשקיע הון אדיר במאבק על שימור ערך המותג שלהן ■ הצצה אל מאחורי הקלעים של מלחמת החורמה החשאית בתעשיית הזיופים הישראלית

אלה לוי-וינריב 04.10.2017
אזיקים / צילום: שאטרסטוק

שני אזרחים ישראלים נעצרו בתאילנד בחשד לזיוף מותגים

יחידת משטרה מיוחדת של משטרת תאילנד, האחראית על לחימה בפשעים כלכליים וביניהם לחימה בזייפני המותגים במדינה, פשטה לאחרונה על מפעל זיופים שבבעלותם ובניהולם של שני אזרחים ישראלים

חן מענית 05.09.2017
אינה שניידרמן, אלחנן מאירוביץ וליאור מויאל / צילום: איל יצהר

הסוף להטיה בתפיסת המותג? משחק חזותי במקום קסדות EEG

הסטארט-אפ הישראלי Neuro Applied מגשים חלום ליצרנים ולפרסומאים: הוא מגלה מה באמת הצרכנים חושבים על מותג מסוים, על ערכיו, על מתחריו - ואם הקמפיין יצר שינוי ■ הדרך לקבל את הנתונים פשוטה: משחק שבו צריך הגולש להגיד אם דמות מסוימת מייצגת את המותג

עידן רבי 27.07.2017

אודליה ספרן, סמנכ"לית שיווק ברדיו 102: "NPR עושה בית ספר"

מותג להשראה? השנים חולפות, טרנדים באים והולכים, ילדים הופכים הורים - ורק הלוגו של קוקה-קולה נותר נחשק כשהיה ■ מדד המותגים - פרויקט מיוחד

אודליה ספרן 19.07.2017
קמפיין קוקה קולה / צילום: סטודיו דחף

130 שנה - וזה עדיין קוקה-קולה

גיל סתיו, סמנכ"ל השיווק והמכירות של קבוצת ישראייר, בוחר מותג מעורר השראה (אין הפתעות) ומותג בתחום התיירות, שאינו מוכר לרוב הישראלים אבל הפך ל"חותמת הכשר" עולמית

גיל סתיו 17.07.2017
לוגואים / איור: shutterstock א ס פ קריאייטיב

"בעולם החדש למותג אין זכות קיום - הכסף לא משחק תפקיד"

המותגים הוותיקים, עם האגו המנופח והלוגו הצעקני, איבדו את כוחם ■ מותגים מבוססי טכנולוגיה, שמשתלבים בהתאם לאורח החיים שלנו, כבשו את הצמרת

ענת ביין-לובוביץ' 15.07.2017
בית לחם / צילום: Shutterstock

מהו מותג הסלולר המוביל באוכלוסייה הערבית?

סקר מיוחד שנערך עבור מדד המותגים באתר PANET מציג את המותגים שאהובים בעיקר על צעירי המגזר הערבי ■ מדוע רוב המפרסמים הישראליים מדלגים על 20% מהאוכלוסייה?

שירי דובר 15.07.2017
נעם מנלה / צילום: ענבל מרמרי

"תאגיד הוא ההתגלגלות של המדינה הפשיסטית"

"אין ארגון שאין לו ערכים על הקיר - וככל שהארגון יותר רמאי, יש לו ערכים יותר יפים" ■ נועם מנלה, מרצה וחוקר השפעות הרשת, רוצה שנקלף את השכבות השקריות של העולם הישן

ענת ביין-לובוביץ' 14.07.2017
בני נוער / צילום: ענבל מרמרי

טודו בום: המותגים שבני הנוער אוהדים - ואלה שממש לא

הבוגרים שביניהם עדיין גולשים בפייסבוק, הצעירים אימצו את יוטיוב. הבנים אוהבים את בילבונג, הבנות לא מוותרות על מיוזיקלי. וכולם צופים בהוט, לובשים זארה ומנציחים את הכול באינסטגרם - בעזרת האייפון כמובן ■ בדיקת teenk ו"גלובס"

יניב ויצמן teenk 14.07.2017
מדד המותגים / איורים: אייל אונגר

300 מותגים, 40 קטגוריות: מדד המותגים של "גלובס"

300 מותגים, 40 קטגוריות ומותג־על אחד מנצח: הדירוג החדשני של "גלובס" בשיתוף הגל החדש מקבוצת נילסן, מהדורה מיוחדת. יולי 2017

שירות גלובס 13.07.2017
המותג הפרטי של שופרסל / צילום: תמר מצפי

ניתוח שוק: המותג הפרטי מרים ראש ומפסיק להתנצל

ככל שנאמין במוצרים שלנו, נפסיק להתנצל וניתן להם את הכבוד המגיע להם - גם הלקוחות ירגישו זאת ויפתחו קשר רגשי, אמון וביטחון במותג הפרטי שלנו ויתייחסו אליו כאל מותג שווה בין שווים

חני לוטן-תוריאל 09.07.2017
הורים וילדים/ צילום:צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

ילדים אוהבים מפלצות

במרדף הנואש שלנו אחר האוקסיטוצין, אנחנו חייבים להרגיש רע כדי להרגיש טוב

עטרה בילר 06.06.2017
תלוש משכורת תלוש שכר / צלם: תמר מצפי

מנכ"ל של מותג גדול? כנראה שתהיה מוכן להרוויח פחות

מנהלים אוהבים לעבוד בחברות שיש להן מותג חזק, ומתברר שהם מוכנים "לשלם" כדי להיות חלק מאותו מותג ■ לא מדובר בתשלום בפועל אלא בנכונות לקבל שכר נמוך יותר מהמקובל בשוק

טלי ציפורי 19.01.2017

כך הפכה איקאה לאייקון של תקופה

האם מותגים יכולים לטפל בנו? לא רק יכולים - כיום הם חייבים, אם ברצונם לשרוד

עטרה בילר 16.01.2017
דאע``ש / צילום: רויטרס

בלתי אפשרי להביס את דאע"ש?

הרהורים נוגים בעקבות סמינר Storynomics עם רוברט מק'קי

עטרה בילר 22.11.2016

   123456789101112131415   

   נמצאו 233 כתבות   |   עמוד 6 מתוך 15