טבלת הפרסום OFFLINE שייכת השבוע ל-3 חברות תקשורת ולשתי רשתות קמעונאיות קמפיין ה-ONLINE למבצע התרמת מח עצם של עמותת "עזר מציון" בולט השבוע בפרסום ברשת
הטלוויזיה הרב-ערוצית כובשת את טבלת הפרסום OFFLINE עם קמפיינים לערוצי סדרות חדשים סופר-פארם מובילה השבוע את הפרסום באינטרנט עם קמפיין למבצע HAPPY SALE
במקום השני בפרסום OFFLINE - משרד התיירות עם קמפיין לעידוד תיירות מקומית כלל פיננסים ובנק מזרחי-טפחות מובילים השבוע את הפרסום באינטרנט
שופרסל היא גם המפרסמת היחידה שעושה דאבל: מקום ראשון באופליין עם בקרת איכות למוצרים, וכן סוגרת את טבלת האון ליין עם פרסום לשופרסל ישיר
פלאפון מובילה את הטבלה עם המבצע בכיכובה של נינט בהשקעה של 576 אלף דולר מקאן דיגיטל בולטים עם 3 מותגים בטבלת הפרסום באינטרנט
במקום השני - בנק לאומי עם השקעה של כ-463 אלף דולר לאומי מוביל השבוע גם את הפרסום באינטרנט עם השקעה של כ-192 אלף דולר
צ'מפיון מוטורס בולטת אף היא השבוע עם השקעה בפרסום OFFLINE של כ-356 אלף דולר והשקעה בפרסום ONLINE של כ-97 אלף דולר
בסלקום החליטו שהגיע הזמן לשדרג את המכשירים - ורוצים שתדעו את זה: השקיעו השבוע כ-651 אלף דולר בפרסום OFFLINE וכ-127 אלף דולר בפרסום באינטרנט
מותגי הסלולר סלקום ונוקיה מובילים השבוע את הפרסום באינטרנט
התנהגות צרכניםישראל במלחמהמגזין הניהול של הרווארדמדד המותגים 2019מדד המותגים 2023מותגים בינלאומייםמיתוגפרסוםקמפייןשיווק