מותגים

כתבות אחרונות

 
הרווארד בגלובס. על שיתוף פעולה עם מותג מתעשייה אחרת / צילום: Shutterstock

שיתוף פעולה בין מותגים: כך תמצאו ברשתות את השילוב המנצח

שיתוף פעולה עם מותג מתעשייה אחרת עשוי להיות הזדמנות מנצחת ליצירת ערך לשני הצדדים • כאשר לשני מותגים יש חפיפה רבה בקהל העוקבים שלהם ברשתות החברתיות, הם גם נתפסים בקרב צרכנים ככאלה ש"הולכים טוב יחד", מה שמגביר את הסיכוי להצלחה

Harvard Business Review 27.04.2023
חנות מקס סטוק / צילום: בר - אל
קמעונאות | ניתוח

המהפכה הקמעונאית: כך גדל חלקן של החנויות הזולות

ההשפעות המאקרו-כלכליות ואי-הוודאות הפוליטית והחברתית גורמים לשוק אופנת המיינסטרים להתכווץ, יותר מסעדות שף נסגרות, ומשקי בית רבים מחפשים להוזיל את הקניות • במקביל, נתח הפרימיום נותר קטן אך יציב • כעת מרכזי המסחר והרשתות צריכים להיערך למציאות החדשה

תמיר בן שחר 28.03.2023
האג'נדה החברתית לא חייבת להיות בתחום הליבה של המותג, והמציאות מוכיחה שזה משתלם כלכלית / צילום: Shutterstock

מבצעים וקופונים אאוט, אקטיביזם אין: הדרישות החדשות של הצרכנים מהמותגים

בשנים האחרונות יש יותר ויותר מסעות פרסום שמטרתם להניב רווחים, אבל גם לגרום לשינוי חברתי לטובה • האג'נדה לא חייבת להיות בתחום הליבה של המותג, והמציאות מוכיחה שכאשר עושים זאת נכון, זה משתלם כלכלית

נועה אוני 04.03.2023
הרווארד בגלובס. על ביקורת שלילית והגברת מכירות / צילום: Unsplash, Miguel Urieta

כך ביקורות שליליות יכולות להגביר מכירות אפילו יותר מביקורות חיוביות

מחקרים מראים כי כאשר אנשים מזדהים עם מותג, הם מגנים עליו מפני התקפה • צרכנים שנתקלים בביקורות שליליות על מותגים שנתפסים כרלוונטיים לזהות שלהם, מביעים נכונות גבוהה יותר לרכישה כצעד של הבעת תמיכה

Harvard Business Review 26.01.2023
לייב סטרימינג של חברת האיקומרס האסיאתית Xinxuan / צילום: Shutterstock

האנליסטית הבכירה מזהירה קמעונאים: "היום הלקוח הוא המותג, לא אתם"

דברה וינזוויג, מייסדת חברת המחקר קורסייט ריסרץ' ומי שמנתחת את עולם הקמעונאות יותר מ־20 שנה, משוכנעת שכוחם של הצרכנים גדול מאי־פעם • בראיון לגלובס היא מצביעה על המגמות בענף: יותר ערוצי מכירה של לייב סטרימינג ואתרי מרקט פלייס והפיכת ה־NFT לקהילה

שירה ספיר 06.12.2022
אליזבת השנייה, מלכת בריטניה המנוחה. מכובדות בעידן ההתלהמות / צילום: Associated Press

4 דברים שמנהלי שיווק יכולים ללמוד מהמלכה אליזבת השנייה

לנהל שיח מכובד ולא מתלהם, לשמור על עקביות במסרים, להיות מחויבים לאג'נדות המוצהרות ולעודד חדשנות אמיתית • ערכי המותג של מלכת בריטניה, שהלכה בשבוע שעבר לעולמה, יכולים לספק השראה לחברות ולארגונים גם בישראל

משה רדמן 11.09.2022
אם יעשו דקטלוניזציה לשוק המזון, התועלת לצרכן תהיה גדולה / צילום: פאול אורלייב

רוצים להוריד מחירים? אפשרו לרשתות זרות להיכנס לישראל

קשה להוריד מחירי מותגים, אך הניסיון של דקטלון מראה שכניסת מותגים פרטיים יכולה להטיב רבות עם הצרכן הישראלי

ד"ר יאיר אילת 08.09.2022
הפקולטה לניהול. תפקיד המותגים בעידן המגדר הפלואידי / צילום: Shutterstock

מה קורה למותג שרוצה לתמוך בקהילת הלהט״ב?

השנה כמעט כל מותגי ההנעלה המובילים הוציאו דגמי נעליים בצבעי דגל הלהט"ב לכבוד חודש הגאווה. אפילו חומרי ניקיון ומוצרים לחיות מחמד הצטרפו לגל. איפה עובר הגבול בין הבעת עמדה לסתם ציניות, ואיך מגיב לזה הציבור? • הפקולטה, מאמרים של חוקרי הפקולטה לניהול באוניברסיטת תל אביב

פרופ' דנית עין-גר 21.07.2022
10 דברים שלמדנו ממדד המותגים 2022 / עיצוב: פז ברנשטיין

המלכה הבלתי מעורערת והבעיה של הבנקים: 10 דברים שלמדנו ממדד המותגים

מהם סוגי המותגים שמועדפים על הישראלים, ולמה הבנקים נעדרים מרשימת מאה המובילים? אלו הדברים שלמדנו ממדד המותגים 2022

בר לביא, עורך מדד המותגים 20.07.2022
מה הקשר בין תקציב הפרסום לאהבת הקהל / צילום: Shutterstock

לראשונה בישראל: הניתוח שמגלה מה הקשר בין תקציב הפרסום לאהבת הקהל

ניתוח מיוחד של יפעת למדד המותגים של גלובס בדק האם מותג שמפרסם במיליונים בפריים-טיים הוא בהכרח אהוב ומוערך • הניתוח מגלה כי המפרסמות הגדולות ביותר במשק התברגו במדד מאה המותגים האהובים של גלובס • מותגי המזון הם חביבי הקהל, גם בשנה עתירת אירועים שליליים • הבידול הפרסומי של אפליקציות התשלום השתלם לבנקים - שנותרו בעצמם מאחור • מדד המותגים 2022

רם וייס, סמנכ"ל המחקר בקבוצת יפעת 20.07.2022
מקדונלדס / צילום: Shutterstock

ללמוד מגוצ'י וממקדונלד'ס: המדריך להחייאת מותגים

ניסיונות להשיק ולהחיות מחדש מותגים בנסיגה הם בדרך-כלל לא מוצלחים • כדי לנצח את הסטטיסטיקה, כדאי להיצמד לארבעה עקרונות מפתח • אבל איך עושים את זה?

Harvard Business Review 18.07.2022
הרווארד בגלובס. להחיות מותג עייף ולהמציא אותו מחדש / צילום: Shutterstock

איך אפשר להחיות מותג בן מאה שנה? 4 עקרונות שיעזרו לכל עסק להמציא את עצמו מחדש

ללמוד מאפל, ג'וצי ומקדונלד'ס - כך אפשר לבנות מחדש ולרענן מותג אפילו בן 100 שנה, ולהפוך אותו לרלוונטי וסקסי • שלושה סיפורים של מותגים ותיקים, שהצליחו לחדש את התעניינות הקהל ולדבר גם אל לקוחות חדשים עם ערכים מודרניים

Harvard Business Review 04.06.2022
פיקאצ'ו, אחת הדמויות האהובות בפוקימון / צילום: Associated Press, Shizuo Kambayashi

חייבים לתפוס את כולם: למה כל כך אוהבים את פוקימון?

25 שנה אחרי שפוקימון הושק, מאות אנשים הגיעו לדיזנגוף סנטר כדי להיות הראשונים שירכשו את המשחקים החדשים של פוקימון, Pokémon Brilliant Diamond ו- Pokémon Shining Pearl • "היום אני מתרגש הרבה יותר כשאני פותח משחק חדש", סיפר יניב ברטשניידר, בן 39 שמשחק מהילדות בפוקימון • מה הופך את המותג לכל כך מוצלח, ומה צופן לו העתיד?

נבו טרבלסי 11.12.2021
איך מפתחים נאמנות ומערכת יחסים ארוכה בין צרכנים ומוצרים? / צילום: Shutterstock

מותגים מנגה, מוצרים ממאדים: על מותגים "נשיים" ו"גבריים"

איך מפתחים נאמנות ומערכת יחסים ארוכה בין צרכנים ומוצרים? תמיד טוב להתחבר לצד הנשי • לא שלכם, של המותג • ניהול וקריירה

יאנה שכטרמן ואמיר גרינשטיין 20.11.2021
מדד המותגים 2021

הזוכה במקום הראשון והפריצה הגדולה: מדד מאה המותגים של גלובס נחשף

דירוג המותגים של גלובס יוצא לאור בפעם ה-18, והוא כולל לא מעט הפתעות • נטפליקס ניצבת במקום הראשון, ומיד אחריה קופת חולים כללית, שמקדימה חברות ענק כמו אפל וגוגל • מי המובילה בכל קטגוריה, ומי נשארו מחוץ לרשימת מאה המותגים המובילים?

גלובס 21.07.2021
רובי ברזני / צילום: רן בירן

הפרסומאי רובי ברזני פותח חברת ייעוץ לניהול הקשר בין מותגים לצרכנים

לגלובס נודע כי ברזני הקים ביחד עם החוקר והפרסומאי מקס בלקסטון חברת ייעוץ המתמחה בניהול מערכות יחסים של מותגים עם צרכנים, תחת השם "Brandship"

ענת ביין-לובוביץ' 12.05.2021

   123456789101112131415   

   נמצאו 228 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 15