מותגים

כתבות אחרונות

 
במבה שזורה בחיי הישראלים / צילום: Shutterstock, defotoberg

הבמבה של אסם עקפה את המותג הבינלאומי וכבשה את המקום הראשון במדד המותגים

דווקא בשנה שאופיינה בגל התייקרויות, במהלכה נכתבו מילים רבות על ירידה בנאמנות הצרכנית, במבה של אסם היא המותג הישראלי הראשון שכובש את פסגת המדד • כיצד הצליחה הבמבה לעקוף מותגי ענק כמו קוקה־קולה וגוגל, ומה הופך אותה לכה מיוחדת?

שירה ספיר 19.07.2023

הפתעה בצמרת: אלו הם 100 המותגים המובילים בישראל

סקר ענק של 3,500 נשאלים ומהפך בצמרת: מדד המותגים של גלובס מצביע זו השנה ה-20 ברציפות על רשימת המותגים המובילים בישראל • מי המותגים שהפתיעו ומי נותרו מחוץ לרשימה? • מדד המותגים 2023

גלובס 19.07.2023
מחאת אוהדי הפועל ת''א על הסרת הפטיש והמגל מסמל הקבוצה / צילום: צילום מסך מאתר ספורט1

הגיע הזמן להפנים: מותגים שייכים לצרכנים, לא לחברות ולמנהלי שיווק

הרעיון שהלקוח צריך לעמוד במרכז, ולא המוצר או השירות, ידוע לכל איש שיווק - אבל מבט על הפסקת הפרסומות מגלה כי לרוב התובנה הזו לא מיושמת • במקום להתרכז ברשימת תכונות וסופרלטיבים, עדיף לייצר מסרים שרלוונטיים לחיים של כולם, בכל רגע נתון

אלון וינפרס 12.06.2023
מחאה נגד חברת הגלידה בן אנד ג'ריז לאחר שאלה הודיעו כי יפסיקו למכור את מוצריהם ביהודה ושומרון / צילום: Shutterstock

איך חברות מנווטות במציאות שבה גם הלחם שאנחנו קונים הוא אמירה פוליטית

בשנים האחרונות יותר ויותר חברות מצהירות על עמדתן בסוגיות בוערות בשיח הציבורי • אבל בעוד שבחלק מהמקרים הן ייהנו מחיבוק חם, לעתים הן יספגו טוקבקים זועמים או חרם צרכנים • מה הקשר בין מעורבות חברתית ופוליטית לאמון במותגים, והאם יש דבר כזה פרסום רע?

גלי וינרב 14.05.2023
המלך צ'ארלס, השבוע. יצטרך להביא תוכן עדכני למותג

לקראת הכתרת צ'ארלס: האם מלך בריטניה יצליח לשמר את המותג החזק?

בשבת הקרובה יוכתר באירופה מלך חדש, שתחת הצל של אמו המנוחה אליזבת השנייה, יצטרך לפעול לשימור וחיזוק מותג שמוערך בכ־70 מיליארד ליש"ט • קידום האג'נדה הסביבתית, שבה צ'ארלס תומך בפומבי זה שנים, עשוי להיות ההתחלה

שירה ספיר וגלית חתן 04.05.2023
הרווארד בגלובס. על שיתוף פעולה עם מותג מתעשייה אחרת / צילום: Shutterstock

שיתוף פעולה בין מותגים: כך תמצאו ברשתות את השילוב המנצח

שיתוף פעולה עם מותג מתעשייה אחרת עשוי להיות הזדמנות מנצחת ליצירת ערך לשני הצדדים • כאשר לשני מותגים יש חפיפה רבה בקהל העוקבים שלהם ברשתות החברתיות, הם גם נתפסים בקרב צרכנים ככאלה ש"הולכים טוב יחד", מה שמגביר את הסיכוי להצלחה

Harvard Business Review 27.04.2023
חנות מקס סטוק / צילום: בר - אל
קמעונאות | ניתוח

המהפכה הקמעונאית: כך גדל חלקן של החנויות הזולות

ההשפעות המאקרו-כלכליות ואי-הוודאות הפוליטית והחברתית גורמים לשוק אופנת המיינסטרים להתכווץ, יותר מסעדות שף נסגרות, ומשקי בית רבים מחפשים להוזיל את הקניות • במקביל, נתח הפרימיום נותר קטן אך יציב • כעת מרכזי המסחר והרשתות צריכים להיערך למציאות החדשה

תמיר בן שחר 28.03.2023
האג'נדה החברתית לא חייבת להיות בתחום הליבה של המותג, והמציאות מוכיחה שזה משתלם כלכלית / צילום: Shutterstock

מבצעים וקופונים אאוט, אקטיביזם אין: הדרישות החדשות של הצרכנים מהמותגים

בשנים האחרונות יש יותר ויותר מסעות פרסום שמטרתם להניב רווחים, אבל גם לגרום לשינוי חברתי לטובה • האג'נדה לא חייבת להיות בתחום הליבה של המותג, והמציאות מוכיחה שכאשר עושים זאת נכון, זה משתלם כלכלית

נועה אוני 04.03.2023
הרווארד בגלובס. על ביקורת שלילית והגברת מכירות / צילום: Unsplash, Miguel Urieta

כך ביקורות שליליות יכולות להגביר מכירות אפילו יותר מביקורות חיוביות

מחקרים מראים כי כאשר אנשים מזדהים עם מותג, הם מגנים עליו מפני התקפה • צרכנים שנתקלים בביקורות שליליות על מותגים שנתפסים כרלוונטיים לזהות שלהם, מביעים נכונות גבוהה יותר לרכישה כצעד של הבעת תמיכה

Harvard Business Review 26.01.2023
לייב סטרימינג של חברת האיקומרס האסיאתית Xinxuan / צילום: Shutterstock

האנליסטית הבכירה מזהירה קמעונאים: "היום הלקוח הוא המותג, לא אתם"

דברה וינזוויג, מייסדת חברת המחקר קורסייט ריסרץ' ומי שמנתחת את עולם הקמעונאות יותר מ־20 שנה, משוכנעת שכוחם של הצרכנים גדול מאי־פעם • בראיון לגלובס היא מצביעה על המגמות בענף: יותר ערוצי מכירה של לייב סטרימינג ואתרי מרקט פלייס והפיכת ה־NFT לקהילה

שירה ספיר 06.12.2022
אליזבת השנייה, מלכת בריטניה המנוחה. מכובדות בעידן ההתלהמות / צילום: Associated Press

4 דברים שמנהלי שיווק יכולים ללמוד מהמלכה אליזבת השנייה

לנהל שיח מכובד ולא מתלהם, לשמור על עקביות במסרים, להיות מחויבים לאג'נדות המוצהרות ולעודד חדשנות אמיתית • ערכי המותג של מלכת בריטניה, שהלכה בשבוע שעבר לעולמה, יכולים לספק השראה לחברות ולארגונים גם בישראל

משה רדמן 11.09.2022
אם יעשו דקטלוניזציה לשוק המזון, התועלת לצרכן תהיה גדולה / צילום: פאול אורלייב

רוצים להוריד מחירים? אפשרו לרשתות זרות להיכנס לישראל

קשה להוריד מחירי מותגים, אך הניסיון של דקטלון מראה שכניסת מותגים פרטיים יכולה להטיב רבות עם הצרכן הישראלי

ד"ר יאיר אילת 08.09.2022
הפקולטה לניהול. תפקיד המותגים בעידן המגדר הפלואידי / צילום: Shutterstock

מה קורה למותג שרוצה לתמוך בקהילת הלהט״ב?

השנה כמעט כל מותגי ההנעלה המובילים הוציאו דגמי נעליים בצבעי דגל הלהט"ב לכבוד חודש הגאווה. אפילו חומרי ניקיון ומוצרים לחיות מחמד הצטרפו לגל. איפה עובר הגבול בין הבעת עמדה לסתם ציניות, ואיך מגיב לזה הציבור? • הפקולטה, מאמרים של חוקרי הפקולטה לניהול באוניברסיטת תל אביב

פרופ' דנית עין-גר 21.07.2022
10 דברים שלמדנו ממדד המותגים 2022 / עיצוב: פז ברנשטיין

המלכה הבלתי מעורערת והבעיה של הבנקים: 10 דברים שלמדנו ממדד המותגים

מהם סוגי המותגים שמועדפים על הישראלים, ולמה הבנקים נעדרים מרשימת מאה המובילים? אלו הדברים שלמדנו ממדד המותגים 2022

בר לביא, עורך מדד המותגים 20.07.2022
מה הקשר בין תקציב הפרסום לאהבת הקהל / צילום: Shutterstock

לראשונה בישראל: הניתוח שמגלה מה הקשר בין תקציב הפרסום לאהבת הקהל

ניתוח מיוחד של יפעת למדד המותגים של גלובס בדק האם מותג שמפרסם במיליונים בפריים-טיים הוא בהכרח אהוב ומוערך • הניתוח מגלה כי המפרסמות הגדולות ביותר במשק התברגו במדד מאה המותגים האהובים של גלובס • מותגי המזון הם חביבי הקהל, גם בשנה עתירת אירועים שליליים • הבידול הפרסומי של אפליקציות התשלום השתלם לבנקים - שנותרו בעצמם מאחור • מדד המותגים 2022

רם וייס, סמנכ"ל המחקר בקבוצת יפעת 20.07.2022
מקדונלדס / צילום: Shutterstock

ללמוד מגוצ'י וממקדונלד'ס: המדריך להחייאת מותגים

ניסיונות להשיק ולהחיות מחדש מותגים בנסיגה הם בדרך-כלל לא מוצלחים • כדי לנצח את הסטטיסטיקה, כדאי להיצמד לארבעה עקרונות מפתח • אבל איך עושים את זה?

Harvard Business Review 18.07.2022

   123456789101112131415   

   נמצאו 233 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 15