מותגים רבים מסתפקים בבקשה מהגולש לעשות "Like" בעמוד הפייסבוק שלהם ■ ואולם, בלי יצירת ערך מוסף - לקשר בין הצרכן למותג במדיה החברתית אין משמעות אמיתית
בני-הנוער מחליפים טרנדים בתדירות גבוהה. האם בכלל אפשר לבנות להם נאמנות מותגית?
כך טוען סיימון הארופ, מנכ"ל Agency Brand Sense, שירצה בוועידת תקשורת ונתח שוק במושב שיעסוק במשמעות המותג בעידן החדש ■ מנכ"ל יפעת בקרת פרסום יחשוף במושב את דירוג משרדי הפרסום והמפרסמים למחצית הראשונה
במותגי היוקרה העתידיים נראה חדשנות יצירתית של גדולי היוצרים מכל התחומים
המותגים החדשים עושים שימוש בטכניקות משחק שהופכות את המותג לחלק אינטגרלי מחיינו
כנס ניו-יורק בנושא שיווק לבני-נוער ניסה לפצח מה רוצים הצעירים הנחשקים ■ מלבד ההשפעה של הרשתות החברתיות וההבנה כי נערות משפיעות יותר מנערים, קבלו מספר מגמות שהולכות לסמן למשווקים את היעד הבא
ג. יפית פגשה את חגית ברונסקי לבילוי נשי בכיכר המדינה, שם הראשונה קונה והשנייה מקסימום חונה ■ על הציניות כלפיה בענף ועל הדרך שבה תרחיב את המותג העצמי שלה
חדש ב"פירמה": מעבר ארז - סיפורי תוכן שיווקי ■ והפעם: דוגמאות צרפתיות לרעיון המותגים
כשהתקשורת בישראל מעצימה את H&M אפשר להבין, אבל למה היא מעצימה את החמאס?
כך קובע מכון המחקר TRI רותם, שהשווה למחקר דומה שנערך בשנת 2000 ■ עפ"י המחקר, כיום הנשים בישראל מודעות יותר להוצאותיהן הכספיות, לא מתפתות בקלות לרכוש מותגים ומזדהות עם הטרנד הבריאותי
טעויות קטנות במדיה החברתית מוחקות מוניטין של שנים. מספיק פוסט אחד לא במקום ו...
מודי בר-און חביב ואהוד, ודמותו נצרבת היטב בזיכרון - אך כל זה לא עוזר לבנק דיסקונט
המשבר הזה קצת יותר מורכב מבעיה במוצר חלב שאפשר לסלק כהרף-עין מהמדפים
YOUNG ADULTS, צעירים בגילאי 18-35, הם קהל חשוב ממדרגה ראשונה למשווקים - לא רק משום שהם מוציאים כסף רב על מותגים ובילויים, אלא משום שזהו קהל של מפיצי בשורה שמשפיע גם על קהלים אחרים
תשלם בתמורה לחברת אקסטרא 14 מיליון שקל ■ תחת המותג מרמולייט משווקים מוצרים ללא סוכר, למותג פמילי סדרת מוצרי טואלטיקה, לגלילונית שקיות אוכל ושקיות אשפה, ואילו המותג פופסטאר הוא מותג פופקורן למיקרוגל
התנהגות צרכניםישראל במלחמהמגזין הניהול של הרווארדמדד המותגים 2019מדד המותגים 2023מותגים בינלאומייםמיתוגפרסוםקמפייןשיווק