מותגים

כתבות אחרונות

 

לא על ה-Like לבדו: שיווק במדיה חברתית צריך לתת ערך מוסף

מותגים רבים מסתפקים בבקשה מהגולש לעשות "Like" בעמוד הפייסבוק שלהם ■ ואולם, בלי יצירת ערך מוסף - לקשר בין הצרכן למותג במדיה החברתית אין משמעות אמיתית

ניצה ברטור-ששון ועדי שלג 14.07.2010

מרד המותגים של בני-הנוער

בני-הנוער מחליפים טרנדים בתדירות גבוהה. האם בכלל אפשר לבנות להם נאמנות מותגית?

יניב וייצמן 13.07.2010

"הסאונד בפרסום הוא הגורם החשוב ביותר במיתוג"

כך טוען סיימון הארופ, מנכ"ל Agency Brand Sense, שירצה בוועידת תקשורת ונתח שוק במושב שיעסוק במשמעות המותג בעידן החדש ■ מנכ"ל יפעת בקרת פרסום יחשוף במושב את דירוג משרדי הפרסום והמפרסמים למחצית הראשונה

שירות גלובס 11.07.2010

כשארמאני פגש את ליידי גאגא

במותגי היוקרה העתידיים נראה חדשנות יצירתית של גדולי היוצרים מכל התחומים

נאוה רביד 08.07.2010

אני ראש העיר ב-Foursquare

המותגים החדשים עושים שימוש בטכניקות משחק שהופכות את המותג לחלק אינטגרלי מחיינו

גיא פורה 07.07.2010

שיווק לבני-נוער: מה באמת הם רוצים?

כנס ניו-יורק בנושא שיווק לבני-נוער ניסה לפצח מה רוצים הצעירים הנחשקים ■ מלבד ההשפעה של הרשתות החברתיות וההבנה כי נערות משפיעות יותר מנערים, קבלו מספר מגמות שהולכות לסמן למשווקים את היעד הבא

יניב וייצמן 26.05.2010

ג. יפית: לא אפרסם מזון לא כשר, אלכוהול, סיגריות, סקס והימורים

ג. יפית פגשה את חגית ברונסקי לבילוי נשי בכיכר המדינה, שם הראשונה קונה והשנייה מקסימום חונה ■ על הציניות כלפיה בענף ועל הדרך שבה תרחיב את המותג העצמי שלה

חגית ברונסקי 31.03.2010

עתיד המותג טמון גם בעברו

חדש ב"פירמה": מעבר ארז - סיפורי תוכן שיווקי ■ והפעם: דוגמאות צרפתיות לרעיון המותגים

ארז ברגבאום 28.03.2010

הכרוניקה של ה"הייפ"

כשהתקשורת בישראל מעצימה את H&M אפשר להבין, אבל למה היא מעצימה את החמאס?

לילך סיגן 19.03.2010

הנשים בישראל ב-2009 - צרכניות מתוחכמות יותר מהנשים ב-2000

כך קובע מכון המחקר TRI רותם, שהשווה למחקר דומה שנערך בשנת 2000 ■ עפ"י המחקר, כיום הנשים בישראל מודעות יותר להוצאותיהן הכספיות, לא מתפתות בקלות לרכוש מותגים ומזדהות עם הטרנד הבריאותי

אפרת אהרוני 08.03.2010

אולי לא "ניפגש בפייסבוק"?

טעויות קטנות במדיה החברתית מוחקות מוניטין של שנים. מספיק פוסט אחד לא במקום ו...

אלון גל 08.03.2010

זוכרים ואוהבים, אך לא קונים

מודי בר-און חביב ואהוד, ודמותו נצרבת היטב בזיכרון - אך כל זה לא עוזר לבנק דיסקונט

גבריאל אסולין 08.03.2010

אל תזדרזו להספיד את טויוטה

המשבר הזה קצת יותר מורכב מבעיה במוצר חלב שאפשר לסלק כהרף-עין מהמדפים

גבריאל אסולין 22.02.2010

לידיעת המשווקים: מה מניע את קהל היעד של בני 18-35?

YOUNG ADULTS, צעירים בגילאי 18-35, הם קהל חשוב ממדרגה ראשונה למשווקים - לא רק משום שהם מוציאים כסף רב על מותגים ובילויים, אלא משום שזהו קהל של מפיצי בשורה שמשפיע גם על קהלים אחרים

אושיק רושינק 19.02.2010

דנשר רוכשת את המותגים מרמולייט, פופסטאר, גלילונית ופמילי

תשלם בתמורה לחברת אקסטרא 14 מיליון שקל ■ תחת המותג מרמולייט משווקים מוצרים ללא סוכר, למותג פמילי סדרת מוצרי טואלטיקה, לגלילונית שקיות אוכל ושקיות אשפה, ואילו המותג פופסטאר הוא מותג פופקורן למיקרוגל

אילנית חיות 10.02.2010

   123456789101112131415   

   נמצאו 233 כתבות   |   עמוד 13 מתוך 15