מזגני טורנדו

כתבות אחרונות

 
זרמון גולדמן | לפני כולם

מכרז טורנדו: משרדי הפרסום מציגים קריאייטיב

זרמון-גולדמן וענבר-מרחב הציגו פרזנטציות קריאטיביות בפני הנהלת החברה

ענת ביין-לובוביץ' 16.11.2011

יוניברסל דוחפת להעברת תקציב טורנדו לאחד המשרדים העובדים עמה

במקביל פנו לטורנדו משרדים המעוניינים לטפל בתקציב, בהם ענבר-מרחב, פוגל-אוגילבי, יורו ישראל, הביילינים וברוקנר-נטע ■ ב-2010 עמד תקציב הפרסום של הקבוצה על 40 מיליון דולר

ענת ביין-לובוביץ' 02.11.2011
יוניון | לפני כולם

תקציב הפרסום של קבוצת טורנדו יוצא למכרז

טורנדו תחל לשווק מוצרים לבנים ותגדיל את תקציב הפרסום ■ שלמור, שמטפל בתקציב: "מצב השוק אינו מאפשר למשרדים ולחברות המדיה לעבוד עם תנאים שמסבים להם הפסדי ענק"‏

‎‎ענת ביין-לובוביץ'‏ 26.10.2011
יוניון | לפני כולם

היחסים מתקררים? סכסוך מסחרי בין טורנדו לשלמור

הסכסוך המסחרי מתנהל מול יוניון, החברה שרוכשת את המדיה עבור שלמור-אבנון-עמיחי ■ במקביל מנהלת קבוצת טורנדו מו"מ עם ראובני-פרידן

ענת ביין-לובוביץ' 24.10.2011

שבוע רביעי ברציפות: אורנג' הוא המותג המושקע ביותר השבוע

המותג אורנג' פרסם השבוע בהיקף של כ-2.2 מיליון שקל ■ עוד בטבלת המותגים המושקעים: בזק, סופר-פארם וסלקום עם השקעה של כ-1.6 מיליון שקל כל אחד

נתי יעקובי 08.08.2011

פרטנר - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-2.2 מיליון שקל

פרטנר ממשיכה להוביל את הטבלה ומבליטה את אחד הערכים המרכזיים שלה: הבינלאומיות

נתי יעקובי 25.07.2011

אורנג' - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-2.1 מיליון שקל

במקום השני בטבלת המותגים המושקעים - סופר-פארם עם השקעה של כ-1.6 מיליון שקל

נתי יעקובי 18.07.2011

הוט - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-2.3 מיליון שקל

‎‎קמפיין טריפל הוט עם כוכבי "עספור" חוזר ■ מפעלי ים המלח לא מורידים את הווליום הפרסומי‏

‎‎נתי יעקובי 11.07.2011

מפעלי ים המלח - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע

האחים עופר משקיעים כמעט 2 מיליון שקל כדי להביע את עמדתם בנושא שיקום ים המלח

נתי יעקובי 04.07.2011

הוט - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-2.3 מיליון שקל

במקום השני בטבלת המותגים המושקעים - קוקה-קולה עם השקעה של כ-1.5 מיליון שקל

נתי יעקובי 20.06.2011

דיוויד דוכובני מזניק את הוט לפסגת הפרסומות הזכורות

גיאוקרטוגרפיה: 3 פרסומות מובילות בדירוג מתבססות על מוטיב הנזיפה באדם כלשהו, כאשר כל ה"ננזפים" הם נשים ■ הפרסומת של ביטוח 9 מיליון - בראש מדד הפרסומות האהובות

ענת ביין-לובוביץ' 16.06.2011

בנק הפועלים - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-2.1 מיליון שקל

במקום השני - סופר-פארם עם השקעה של כ-1.9 מיליון שקל, ובמקום השלישי - "ישראל היום"

נתי יעקובי 13.06.2011

בדיקת "גלובס": רכישת מזגן רק בסוף הקיץ תחסוך לא מעט כסף

עם זאת, מי שלא עומד בעומס החום ומבקש לרכוש מזגן כבר עכשיו ימצא בכל זאת מחירים שפויים ■ בדיקה מקדימה של תנאי השטח, שיטות הקירור ודרישות ההתקנה עשויה לחסוך הפתעות בסיכום ההוצאות הסופי

צביקה גוטליב 18.08.2010

אחרי 5 שנות שתיקה: תדיראן חוזרת לפרסם את תחום המזגנים

‎תשקיע 10 מיליון שקל בקמפיין למזגנים מתוצרתה, באמצעות מקאן-אריקסון ■ הקמפיין נועד למצב את מזגני תדיראן כמובילים מבחינה טכנולוגית, וזאת כדי לייצר להם יתרון תחרותי מול מזגני אלקטרה וטורנדו

חגית ברונסקי 20.06.2010

סופר-פארם - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע עם כ-1.2 מיליון שקל

רשת הפארם מתמקמת השבוע בראש טבלת המותגים המושקעים, 012 סמייל במקום השני, וטורנדו פותחת את עונת המזגנים במקום החמישי

נתי יעקובי 09.05.2010

תקציב מזגני אלקטרה בהיקף 22 מיליון שקל עובר לאדלר-חומסקי

עם כניסת אדלר-חומסקי לתקציבי אלקטרה, היה זה רק עניין של זמן עד שגם תקציב המזגנים - שטופל עד כה ב-JWT - יעבור למשרד ■ בכך "מפצה" אדלר-חומסקי על איבוד תקציב הפרסום של מזגני טורנדו

ענת ביין-לובוביץ'‏ 09.12.2009

   123456   

   נמצאו 95 כתבות   |   עמוד 5 מתוך 6