גיאוקרטוגרפיה: טורנדו מובילות את דירוג האהובות ב-9 מ-11 השבועות האחרונים
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של yes שנייה בטבלת האהובות - והכי מושקעת השבוע
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת למזגני טורנדו חוזרת לראש מדד הפרסומות האהובות
הפרסומת למזגני טורנדו לא שודרה השבוע - אך מתברגת שנייה בשתי הטבלאות
גיאוקרטוגרפיה: טורנדו ממשיכה זה השבוע השלישי ברציפות להוביל את דירוג הפרסומות האהובות ■ הבלונים של פלאפון בראש הפרסומות הזכורות
גיאוקרטוגרפיה: הקמפיין רשם את שיעורי האהדה הגבוהים ביותר מתחילת 2011
אירועי "ביוטי סייל" של סופר-פארם והזעזוע בשוק הסלולר משתלטים על הטבלה
גיאוקרטוגרפיה: האהדה לפרסומת גבוהה מהממוצע ■ באומן-בר-ריבנאי מכניס השבוע 4 פרסומות לטבלה
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לביטוח ישיר עם מיקי חיימוביץ' מובילה את הזכורות
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לביטוח ישיר עם מיקי חיימוביץ' - בראש מדד הזכורות
במקום השני בטבלת המותגים המושקעים - מזגני טורנדו עם כ-1.6 מיליון שקל
יעד המכירות ל-2013 עומד על 50 מיליון שקל ■ רונן בזזי, מבעלי קבוצת טורנדו: "בענף המזגנים מרוויחים. בזירת החשמל התחרות קשה ולא הגיונית"
החלפת המזגנים תוביל לחיסכון של כ-1,700 קוט"ש למזגן בשנה, ובסה"כ לחיסכון של כ-17 מיליון קוט"ש ■ עבור כל משק-בית החיסכון מוערך בכ-800 שקל בשנה
תקציבים גדולים, תמורה קטנה: כשמשרדי הפרסום בודקים את החשבונות בסוף החודש, הם מגלים שהתקציב הנחשק היה בעצם הפסדי ■ טורנדו, המשביר וביטוח ישיר הם דוגמאות טובות
תקציב הפרסום של קבוצת טורנדו עומד על 40 מיליון דולר במחירי מחירון
זרמון-גולדמן וענבר-מרחב הציגו פרזנטציות קריאטיביות בפני הנהלת החברה
9 מיליוןFREE TVבנק דיסקונטגיאוקרטוגרפיההפרסומות הזכורות והאהובותמזרחי טפחותפרסוםפרסום בטלוויזיהפרסומותרותם סלע