במקביל פנו לטורנדו משרדים המעוניינים לטפל בתקציב, בהם ענבר-מרחב, פוגל-אוגילבי, יורו ישראל, הביילינים וברוקנר-נטע ■ ב-2010 עמד תקציב הפרסום של הקבוצה על 40 מיליון דולר
טורנדו תחל לשווק מוצרים לבנים ותגדיל את תקציב הפרסום ■ שלמור, שמטפל בתקציב: "מצב השוק אינו מאפשר למשרדים ולחברות המדיה לעבוד עם תנאים שמסבים להם הפסדי ענק"
הסכסוך המסחרי מתנהל מול יוניון, החברה שרוכשת את המדיה עבור שלמור-אבנון-עמיחי ■ במקביל מנהלת קבוצת טורנדו מו"מ עם ראובני-פרידן
המותג אורנג' פרסם השבוע בהיקף של כ-2.2 מיליון שקל ■ עוד בטבלת המותגים המושקעים: בזק, סופר-פארם וסלקום עם השקעה של כ-1.6 מיליון שקל כל אחד
פרטנר ממשיכה להוביל את הטבלה ומבליטה את אחד הערכים המרכזיים שלה: הבינלאומיות
במקום השני בטבלת המותגים המושקעים - סופר-פארם עם השקעה של כ-1.6 מיליון שקל
קמפיין טריפל הוט עם כוכבי "עספור" חוזר ■ מפעלי ים המלח לא מורידים את הווליום הפרסומי
האחים עופר משקיעים כמעט 2 מיליון שקל כדי להביע את עמדתם בנושא שיקום ים המלח
במקום השני בטבלת המותגים המושקעים - קוקה-קולה עם השקעה של כ-1.5 מיליון שקל
גיאוקרטוגרפיה: 3 פרסומות מובילות בדירוג מתבססות על מוטיב הנזיפה באדם כלשהו, כאשר כל ה"ננזפים" הם נשים ■ הפרסומת של ביטוח 9 מיליון - בראש מדד הפרסומות האהובות
במקום השני - סופר-פארם עם השקעה של כ-1.9 מיליון שקל, ובמקום השלישי - "ישראל היום"
עם זאת, מי שלא עומד בעומס החום ומבקש לרכוש מזגן כבר עכשיו ימצא בכל זאת מחירים שפויים ■ בדיקה מקדימה של תנאי השטח, שיטות הקירור ודרישות ההתקנה עשויה לחסוך הפתעות בסיכום ההוצאות הסופי
תשקיע 10 מיליון שקל בקמפיין למזגנים מתוצרתה, באמצעות מקאן-אריקסון ■ הקמפיין נועד למצב את מזגני תדיראן כמובילים מבחינה טכנולוגית, וזאת כדי לייצר להם יתרון תחרותי מול מזגני אלקטרה וטורנדו
רשת הפארם מתמקמת השבוע בראש טבלת המותגים המושקעים, 012 סמייל במקום השני, וטורנדו פותחת את עונת המזגנים במקום החמישי
עם כניסת אדלר-חומסקי לתקציבי אלקטרה, היה זה רק עניין של זמן עד שגם תקציב המזגנים - שטופל עד כה ב-JWT - יעבור למשרד ■ בכך "מפצה" אדלר-חומסקי על איבוד תקציב הפרסום של מזגני טורנדו
התקציב של חטיבת המזגנים, בהיקף של 20-15 מיליון שקל בשנה, מנוהל כיום במשרד הפרסום JWT ישראל
9 מיליוןFREE TVבנק דיסקונטגיאוקרטוגרפיההפרסומות הזכורות והאהובותמזרחי טפחותפרסוםפרסום בטלוויזיהפרסומותרותם סלע