הייצור הופסק בשנית בשל תוצאות בדיקות לא תקינות שהתקבלו במים, ולפי שעה לא ברור מתי תוכל החברה לשוב ולייצר בנוסף, מי עדן לא תהיה רשאית לשווק את המים שכבר ייצרה ביומיים האחרונים
זאת לאחר שקיבלה את אישור משרד הבריאות בשלב זה נאסר על מי עדן לשווק את המוצרים, והיא תוכל לחזור לשווקם בעוד 48 שעות - בכפוף לבדיקות איכות נוספות לפני יומיים הודיעה גם נביעות על חזרה לייצור
בדיקות האיכות שנערכו אמש למים יצאו תקינות בשבוע שעבר הופסק הייצור ע"י נביעות, לאחר שבדיקות איכות העלו כמות חריגה של חיידקים מיקרוביאליים נביעות: החזרה לייצור תהיה הדרגתית, וייתכנו עדיין חוסרים בשוק
איך צפויה להשפיע הפסקת השאיבה על כל אחת מהן, ומי מהן יותר רגישה לשינוי במצב
יועצי התקשורת טוענים כי המשבר יפגע אנושות בערך מותגי המים המינרליים, ומזהירים כי אם הציבור יתרגל לאלטרנטיבה - יגדל האיום על הקטגוריה כולה
מצד אחד הצרכנים חוששים לקנות מי עדן ונביעות, ומצד שני רוצים לאגור מים כי צפוי מחסור ההערכות הן כי אם המשבר יסתיים תוך מספר ימים הכול יחזור לקדמותו, אך אם לא - צפויה פגיעה שטרם ניתן להעריך את היקפה
מי עדן: "מחסור במוצרים בנקודות המכירה ואצל לקוחותינו יורגש בימים הקרובים" מעריכה כי הכנסותיה מפעילות המים בישראל ל-2008 עומדות על כ-420 מיליון שקל ומהוות כ-30% מכלל ההכנסות
זאת בשל עלייה בעכירות המים במעיין עין זהב אמש הודיעה מי עדן על הפסקה יזומה בייצור בשל חוסר עקביות בתוצאות בדיקות המים השגרתיות צפויים חוסרים ברשתות השיווק ובעיקר במים בכדים לברי השתייה
בהודעת מי עדן הודגש כי החברה מתנצלת על שיבושים צפויים באספקת מי עדן בימים הקרובים, ותמשיך לפעול להבטחת איכות מוצריה
נביעות הוא מנוע הצמיחה העיקרי של קבוצת קוקה-קולה שוק המשקאות הוא בין הראשונים להיפגע מהמיתון, ונתוני המכירות של דצמבר אינם מבשרים טובות ל-2009
הצניחה הריאלית באה במקביל לצניחה כספית המים בטעמים משלמים את מחיר הפרמיה הגבוהה: מכירות תת הקטגוריה צנחו ב-30% הירידה במכירות משותפת לשלושת המותגים המובילים: נביעות, מי עדן ועין גדי
חברת Effect-TV: הפעילות של בזק, במסגרתה קיבלו משתתפי "האח הגדול" שיחת טלפון למשפחותיהם, יצרה חיבור טוב עם ערכי המותג הפעילות של מי עדן בתוכנית ממוקמת במקום השני במדד
מועדון הקפה עוסקת במתן שירותי קפה לעסקים, ומחזור מכירותיה עומד על כ-25 מיליון שקל בשנה העסקה תתבצע באמצעות החברה הבת פאוזה
למה היא תמשיך להפסיד גם בשנים הבאות, ומה זה אומר לגבי מצבה התפעולי
Effect-TV: פעילות התוכן השיווקי של מי עדן מתאפיינת בכך שהיא מכילה אלמנטים מכירתיים, בניגוד לפרסום התדמיתי המקובל בז'אנר במקום השני: המותג אפיכל בתוכנית הבישול "סודות מתוקים"
אביחי סטולרוהמומלצותטמפויפאורה תבוריישראל מתגייסתמדד המותגים 2024מים מינרלייםמשקאותמשקאות קליםרפי ליפא