(עדכון) - מי עדן: הבוקר בדיקות האיכות נמצאו תקינות - ושבנו לייצר ■ נביעות: בהנחה כי נשוב לפעילות ייצור בסוף השבוע, לא צפויים כרגע חוסרים במלאים של החברה
זאת תמורת 9.5 מיליון אירו ■ עם השלמת העסקה תהפוך מי עדן למובילת השוק הצרפתי בתחום שיווק המים ללקוחות עסקיים ■ במקביל תמכור מי עדן לנסטלה את פעילות המים שלה בגרמניה
בשורה העליונה הסתכמו הכנסות החברה בכ-64.1 מיליון אירו ברבעון, לעומת 59.7 מיליון אירו ברבעון המקביל אשתקד
מתברר כי מה שעבד היטב בעסקי המים המינרליים - לא מחזיק בעסקי הקפה
במכרז השתתפו גם משרדי הפרסום יהושע TBWA, גיתם BBDO וענבר-מרחב-שקד ■ היקף התקציב: כ-2.5 מיליון דולר
על תקציב הפרסום, בהיקף של כ-2.5 מיליון דולר במחירים ריאליים, התמודדו גם גיתם BBDO וענבר-מרחב-שקד
אלפי שקלים צריך לשלם צרכן ישראלי שירצה להתנתק מחברת הסלולר, הטלוויזיה או האינטרנט שלו, או חלילה לבטל את המנוי למכון הכושר ■ החברות כובלות את הלקוחות, והמחוקק עובד לאט מדי - אם בכלל ■ בדיקת "גלובס"
השלט, שהעלה משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, יאפשר לעוברים והשבים לשתות מים מברים ענקיים של מים מינרליים
בשתי תביעות ייצוגיות בסך 32 מיליארד שקל כל אחת נטען כי החברות מסתירות כי המים המשווקים על-ידן בכדי פלסטיק מכילים תרכובות מזהמות בכמות המזיקה לבריאות ■ מי עדן ונביעות: הטענות מופרכות, המוצרים עומדים בתקנים
הייצור של מי עדן הושבת למשך 4 ימים בעקבות חריגות מהתקן המיקרוביאלי שנמצאו במי המעיין שממנו החברה שואבת ■ המנכ"ל אייל כרמי: "אני מתנצל בפני לקוחותינו על אי-הנוחות שנגרמה בימים האחרונים"
הייצור של מי עדן הושבת למשך 4 ימים בעקבות חריגות מהתקן המיקרוביאלי שנמצאו במי המעיין שממנו החברה שואבת ■ בחברה מצפים לחזור לשיווק ביום רביעי - וטוענים: לא תהיה לפרשה השפעה על הדו"חות הכספיים
רשות ני"ע דרשה מיצרנית המים המינרליים לפרסם את שמות מקבלי השכר הגבוה בחברה ואת החשיפה שלה לתביעות ייצוגיות ■ מי עדן הפסיקה אתמול את מילוי מוצרי המים בישראל - ומנייתה נחתכה ב-24% תוך יומיים
על התקציב, בהיקף 2.5 מיליון דולר במחירים ריאליים, מתחרים ענבר-מרחב-שקד, יהושע TBWA, ראובני-פרידן וגיתם BBDO ■ הערכות: מי עדן תצא בקמפיין הסברה כדי להרגיע את הלקוחות ולמזער את נזקי משבר האיכות הנוכחי
הסיבה: חריגות מהתקן המיקרוביאלי המותר שהתגלו במעיין המשמש את החברה בארץ ■ משבר זה עלול להביא לנזק של מיליוני שקלים למי עדן ולפגיעה נוספת בתדמיתה שטרם שוקמה אחרי משבר האיכות הקודם
זאת בנוסף ליהושע TBWA, ראובני-פרידן וגיתם BBDO ■ היקף תקציב הפרסום של מי עדן, שטופל ב-5 השנים האחרונות בידי באומן-בר-ריבנאי, עומד על כ-2.5 מיליון דולר במחירים ריאליים
התקציב, בהיקף של כ-2.5 מיליון דולר במחירים ריאליים, טופל ב-5 השנים האחרונות בידי באומן-בר-ריבנאי
אביחי סטולרוהמומלצותטמפויפאורה תבוריישראל מתגייסתמדד המותגים 2024מים מינרלייםמשקאותמשקאות קליםרפי ליפא