לדברי החברה, המוצר מאפשר לעסקים קטנים ליצור ולעצב חבילת מיתוג מותאמת לעסק, הכוללת לוגו במגוון וריאציות וכלים שיווקיים נוספים בתוך שניות ספורות
היום מסתיימים 180 הימים שבהם בעלי המניות בחברת הטכנולוגיה הישראלית היו מנועים ממכירתן, ונראה כי בשוק חוששים מפני אפשרות של מימושים במניה
מיכה קאופמן, מנכ"ל פייבר ואחד ממייסדיה, מספר מה גרם לאנשים להזיל דמעה בהנפקת החברה, מתייחס לביקורת על כך שפייבר מעודדת העסקה ללא זכויות, ומסביר איך טאבולה ואאוטבריין הובילו לסגירת החברה שלו • האזינו ל"רוד שואו"
מנכ"ל פייבר מיכה קאופמן מדבר, לראשונה מאז ההנפקה, על הזינוק במניה ביום המסחר הראשון, מספר על השותף הרוסי שהשפיע על הקריירה שלו והודף את הביקורת על כך שפייבר מעודדת העסקה ללא זכויות: "אנחנו משנים לאנשים את החיים"
פייברדוחות כספייםהייטקוול סטריטחברות הייטקישראליות בוול סטריטמערכת המשפטנייספרילנסריםתחזית הכנסות