מסחר מקוון

כתבות אחרונות

 
חברת עליבאבא / צילום: בלומברג

אופן ססמי: עליבאבא ניפצה את שיא המכירות ב"יום הרווקים"

ענקית המסחר המקוון הודיעה כי חגיגת הקניות שערכה ב-11.11 הניבה לה מחזור מכירות של 17.8 מיליארד דולר ■ בשנה שעברה "יום הרווקים הסיני" הסתכם במחזור מכירות של 14.3 מיליארד דולר

שירות גלובס 13.11.2016
קניות אונליין/ צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

היסטריית השופינג: כמה קנו הגברים ביום הרווקים הסיני?

עפ"י נתוני לאומי קארד, הקניות באינטרנט בסוף השבוע הזה היוו 9.9% מסך הקניות בשנה החולפת ■ סכום הקנייה הממוצעת הסתכם ב-107 שקל, ורוב הרכישות בוצעו מכרטיסים של גברים

שירה קרפיק ספיר 12.11.2016
קניות באינטרנט / צלם: thinkstock

הצרכנים התנפלו: 13 מיליארד דולר מכירות בחצי יום הרווקים הסיני

עליבאבא צופה מכירות של 20 מיליארד דולר ביום המכירות המקוונות המיוחד שחל היום ■ בשעה נמכרו מוצרים ב-5 מיליארד דולר; ב-5 הדקות הראשונות - במיליארד דולר

שירות גלובס 11.11.2016

קרן שמרוק משקיעה ב"אובר של המשלוחים"

מתי וינברג, מנכ"ל הסטארט-אפ פיקפק: "אנחנו מתמקדים ב-Same day delivery. זה מעניין מאוד את החברות בישראל, בעיקר אלה שפעילות בתחום הסחר אלקטרוני"

עידן רבי 09.11.2016
קניות באינטרנט / צלם: thinkstock

דואר ישראל: נערכים למבול קניות באינטרנט של ישראלים בחו"ל

לפי סקר שבוצע עבור הדואר, בחודשים אוקטובר עד דצמבר 2016 יוזמנו מחו"ל חבילות במשקל כולל של כ-2,500 טון בימי המכירה המיוחדים - "יום הרווקים הסיני", "הסייבר מאנדיי" ו"הבלאק פריידיי"

יוסי ניסן 07.11.2016
גוגל / צילום: רויטרס

6 טיפים שישימו את אתר ה-E-Commerce שלכם בעמוד הראשון של תוצאות חיפוש בגוגל

מפתח להגדלה משמעותית של התנועה לאתר, לאורך זמן ולא רק ע"י פרסום במדיה, הוא אופטימיזציה של האתר עבור מנועי חיפוש, או באנגלית - E-Commerce SEO ■ איך עושים את זה נכון?

שי בילינסקי 07.11.2016

המבקר: הדואר לא נערך כיאות לסחר הבינלאומי המתפתח

דוח מבקר המדינה: חברת הדואר טרם השלימה את היערכותה לטיפול מיטבי בתחום המתפתח של שירותי הדואר הבינלאומי ■ הדואר: הביקורת התבצעה בעיצומה של רפורמה מקיפה

גד פרץ 01.11.2016

הניחו לבוידעם של סבתא: eBay מתחדשת במטרה למשוך צעירים

אתר הסחר המקוון מנסה לשנות את המוניטין כבית מכירות פומביות לחפצים ישנים, ומשיק שינויים כגון קטלוג פריטים, המלצות לקונים ומידע למוכרים

וול סטריט ג'ורנל 27.10.2016
קרן אן טרל / צילום מסך

כך מארגנת וולמארט את החנויות כדי לספק הזמנות מקוונות

וולמארט, הקמעונאית הגדולה בעולם, היא גם כנראה החברה הכי מושפעת מהמעבר לפעילות מקוונת ■ קרן-אן טרל, מנהלת מערכות המידע של התאגיד, מספרת על הפיילוטים שנערכים כדי להביא את החברה לשלב הבא

וול סטריט ג'ורנל 19.10.2016

ביג מקצה 20% מאתר הסחר המקוון BIG לחברת ישראכרט

את לפי שווי של כ-30 מיליון שקל לשותפות, "המשקף את סך תרומות הצדדים למיזם"

אביב לוי 06.10.2016

גיוס הפינטק הגדול ביותר בישראל: פיוניר גייסה 90 מיליון דולר

החברה שמספקת פלטפורמת תשלומים ושמעסיקה בארץ 560 עובדים, רווחית ומגלגלת הכנסות של מעל 100 מיליון דולר בשנה ■ בעלי מניות קיימים מימשו החזקות בהיקף דומה

טלי ציפורי 05.10.2016
כרטיס אשראי / צלם: thinkstock

סקר: מה הישראלים קונים באינטרנט, וכמה כסף הם מוציאים?

אתר וואלה!שופס: הישראלים אוהבים לקנות באינטרנט מוצרי חשמל קטנים, סמארטפונים - וחיתולים ■ ממוצע הקנייה באתר - כ-650 שקל ■ מה קונים בת"א ומה בירושלים?

יוסי ניסן 25.09.2016
קניות באינטרנט / צלם: thinkstock

גם מחוץ לעיר: האזורים הכפריים בארה"ב גילו את המסחר המקוון

במקום לנסוע עשרות קילומטרים כדי לקנות מוצרי יסוד, יותר ויותר תושבים בעיירות מרוחקות בארה"ב קונים באינטרנט ■ את המחיר משלמים הקמעונאים

וול סטריט ג'ורנל 15.09.2016
חנות מייסיס במנהטן / צילום: רויטרס

שינוי גדול בשוק הקמעונאות: "חייבים להתייעל ולצמצם עלויות"

כלכלני S&P מעלות: הצרכן האמריקאי דורש יותר תמורה עבור כל דולר שהוא מוציא, ופונה לרשתות המוזלות ולעודפים ■ ענף הקמעונות בארה"ב משנה את פניו, אבל בישראל זה לוקח הרבה יותר זמן ■ מה יהיה גורלן של החנויות הפיזיות?

קובי ישעיהו 12.09.2016
מגזינים של אימפריית המו"לות. התוכן מומצא מחדש  (צילומי מסך)

מו"ל בסטייל: קונדה נסט נכנס למסחר המקוון

אימפריית המגזינים תשיק בסוף השבוע פלטפורמה שתציע למאות מיליוני הגולשים באתרי המגזינים שלה לקנות פריטי אופנה של מותגים מוכרים, חלקם בבלעדיות ■ בביצוע ההזמנות ובמלאי יטפלו המותגים עצמם, וקונדה נסט תקבל אחוז מסוים מסך כל מכירה, ותהיה אחראית גם לתוכן מסביב

פיינשל טיימס 07.09.2016

   262728293031323334353637383940   

   נמצאו 796 כתבות   |   עמוד 33 מתוך 50