אמזון תשלוט בשוק האופנה בלי שתהיה לה חנות פיזית. השאלה היא לא אם, אלא מתי
מחקר עולמי של UPS: כמחצית מהקניות ברשת שבוצעו מתחילת השנה בעולם נעשו דרך סמארטפונים ■ המחיר ועלות המשלוח הם הגורמים הכי חשובים לצרכנים, שעדיין מחפשים חוויית קנייה אישית הן באינטרנט והן בחנות
זירת המכירות של סוחרים קטנים למוצרי וינטג' ועבודת-יד התגאתה בהיותה תאגיד לתועלת הציבור וב"אקולוג משרדי" שדאג להיפטר מהפסולת, אך תוצאותיה הכספיות משכו משקיעים שמעוניינים למתן חלק מערכיה - לעתים בתמיכת המוכרים באתר ■ המנכ"ל כבר פוטר, וכעת נשמעים גם איומים על הפרטה
אתר MINE, בו הושקעו 1.8 מיליון שקל, מתמחה בפריטי יוקרה במצב חדש יחסית וכולל מנגנון לזיהוי זיופים ■ בין המותגים שניתן לרכוש בו: זארה, טופשופ, שאנל ודניאלה להבי - אך לדברי המייסדים, קסטרו לא עברו את הסלקציה האופנתית
לא צריך לספר לכם מה קורה לעסק שלא מפגין נוכחות אינטרנטית, המאפשרת מכירות ישירות לצרכן. נכון, הוא מאבד לקוחות ■ השאלה היא איך עושים את זה נכון
מיכל חיון וערן שיאון, בעלי 2DO! המתמחה באי-קומרס, מסבירים איך לנהל את הקרב על הצרכן, ולמה כולם רוצים להיות אמזון, אבלאין להם סיכוי - לפחות כרגע
שלמה דוברת: "איך ייתכן שישראל כמעט ולא נהנית ממהפכת המסחר האלקטרוני (eCommerce), בעוד שהטכנולוגיה הישראלית מניעה את המהפכה הזו בכל העולם?"
תקציב הדיגיטל של המיזם, שייקרא BiG פלוס, צפוי לעמוד על כ-15 מיליון שקל, ותקציב הטלוויזיה צפוי לעמוד על 7 מיליון שקל - שניהם לפרק זמן של פחות משנה ■ במכרז מתמודדות בין היתר יוניברסל מקאן, TMF וגו אינטראקשן
R2NET מפעילה את אתר המסחר בתכשיטי יוקרה ויהלומים "ג'יימס אלן" ■ העסקה מגלמת שווי של כ-300 מיליון דולר לחברה הישראלית
היקף הקניות המקוונות תופח משנה לשנה, אולם הצרכן הישראלי עדיין נדרש להתמודד עם חסמים רגולטוריים ■ "גלובס" מונה את הגורמים שפוגעים בחוויית השופינג המקוונת
אמזון זכתה להתייחסויות מכל עבר בכנס האי-קומרס ShopTalk והוכיחה כי האובססיה שלה עם הלקוח משתלמת - אך אז עלה נציג עליבאבא ושינה את האיזון עם הנתון לפיו בשנת 2019 הסינים יהיו אחראים ל-55% מהמכירות בעולם ■ רשמים מלאס וגאס
קרן הסל IBUY, שנוסדה לפני כשנה, מאפשרת חשיפה מפוזרת לתחום המשגשג של קמעונות מקוונת, הצומח במהירות על חשבון הרשתות המסורתיות
כחלק משאיפתו של נשיא סין שִי ג'ינפינג לחיסול העוני בסין עד 2020, הקימה המדינה למעלה מ-1,000 כפרים בהם מתגוררים כ-10 מיליון סינים העוסקים בסחר מקוון של מוצרים השייכים לאתר הקמעונאות הגדול בעולם
אפי דהן, מנהל אזור ישראל ואפריקה בפייפאל, צופה כי האי-קומרס הישראלי יתפתח ומציע איך להתמודד מול אתרים בחו"ל שמציעים תחפושת ב-20 דולר כולל משלוח
לפי סקר של eBay, ישראל היא לא רק מעצמה בקניות אונליין אלא גם במכירות ■ ב-2016 מכרו ישראלים 15 מיליון מוצרים ב-eBay ■ מספר הסוחרים הישראלים ב-eBay עומד על כ-30 אלף, ועבור 8,000 מהם זהו מקור הפרנסה העיקרי
עלי אקספרסSHEINאמזוןבוקינגטרמינל Xמועדוני צרכנותקמעונאותקניות באינטרנטשופ אנליטיקסשופרסל