מסחר מקוון

כתבות אחרונות

 
אמזון / צילום: Shutterstock

ממוצרי קוקוס ועד מתנות ביזאריות: סוחרי הנישה משגשגים באמזון

בעוד שבעלי חנויות עצמאיות נבלעו ע"י אמזון, ענקית המסחר המקוון משמשת כמקפצה עבור עסקי נישה שלא היו מצליחים בחנויות פיזיות

פייננשל טיימס 04.09.2016
וול מארט / צילום: בלומברג

וולמארט רכשה סטארט-אפ למסחר מקוון ב-3.3 מיליארד דולר

רכשה את Jet.com, שהוגדר כבעל פוטנציאל "לכסח את אמזון", במחיר כפול מהשווי שלפיו ערכה גיוס בדצמבר ■ Jet מחקה את המוטו "מחירים נמוכים כל יום" של וולמארט, אך עושה זאת בהתאם לכמות הפריטים המוזמנים

פייננשל טיימס ושירות גלובס 09.08.2016

סגירת סיטון תגרור הפסדים של 15-20 מיליון שקל לבעלי המניות

בצד המפסיד: האחים בלינקס, דיפלומט וגד אנג'ל ■ פעיל בשוק הקמעונאי: "כולם מפסידים מהפעילות האינטרנטית - גם שופרסל ורמי לוי, וגם רשתות גדולות בעולם"

אביב לוי 08.08.2016

חבל התלייה של ברלין

מה משותף ל-Airbnb, אובר ועליבאבא? הספרה: אפס

מירב מורן 25.07.2016
אתר רכישה / צילום: Shutterstock / א.ס.א.פ קרייטיב

"שוק האופנה המקוון יגדל ב-1.5 מיליארד שקל תוך 5 שנים"

בעוד זירת האופנה המקוונת בעולם רותחת, בישראל היא מתבשלת על אש קטנה ■ שתי הקבוצות הגדולות בארץ עדיין לא הקימו אתרי מסחר מקוונים, ואלה שכן רושמות מכירות זניחות

אילנית חיות 11.07.2016
אילן צחי / צילום: סיון פרג'

דעה: לא שם? לא קיים: קפיצת מדרגה לעולם ה-E-Commerce

המגמה בישראל מתפתחת באיטיות, מאחר שהצרכן הישראלי קונה און-ליין רק משני טעמים עיקריים: דברים שלא ניתן למצוא בחנויות בארץ - או דברים שיקר יותר לרכוש אותם בחנות

אילן צחי 05.07.2016
קניות באינטרנט / צלם: thinkstock

רכישות האופנה אונליין בעלייה: "הרשתות הישראליות נרדמו בשמירה"

האם הפסדי רשתות האופנה הישראליות נובעים מהפופולריות של אתרי האופנה הבינלאומיים? ■ קמעונאים בשוק האופנה לא ממהרים לתת לקניות אונליין את הקרדיט להפסדיהם

מיכל רז-חיימוביץ' 22.06.2016

צפו: כך נראה הקניון הדיגיטלי הראשון שנפתח אי-פעם בארץ

BIG+ תהווה פלטפורמת סחר מקוון וזירת קניות דיגיטלית של מותגים ישראליים ובינלאומיים, אשר תאפשר איסוף הפריטים, מדידה, החלפה ושירות לאחר הקנייה 24 שעות ביממה

אוריאל הרמן 16.06.2016
כרטיס אשראי, קניות און ליין, כרטיסי אשראי קניות באינטרנט מסחר מקוון / צלם: thinkstock

eBay: כ-95% מהישראלים קנו השנה באינטרנט

מדובר בעלייה של 4% בהיקף הקונים לעומת סקר דומה מ-2015 ■ 61% מהנשים קונות מוצרי אופנה והנעלה, ו-57% מהגברים קונים גאדג'טים, מוצרי חשמל ואלקטרוניקה ומשחקי מחשב

מיכל רז-חיימוביץ' 31.05.2016

   272829303132333435363738394041   

   נמצאו 796 כתבות   |   עמוד 34 מתוך 50