תשקיע 10 מיליון שקל בקמפיין למזגנים מתוצרתה, באמצעות מקאן-אריקסון ■ הקמפיין נועד למצב את מזגני תדיראן כמובילים מבחינה טכנולוגית, וזאת כדי לייצר להם יתרון תחרותי מול מזגני אלקטרה וטורנדו
ענף החשמל בארץ עובר מהפכה: היבואנים קונים רשתות שיווק ולא פוסחים גם על רכישת יבואנים אחרים, חנויות ממשיכות להיפתח, האינטרנט ממשיך להחזיק בנתח השוק שכבש, המרווחים נשחקים - והתחרות הולכת ומחריפה
לאחרונה פרסמה החברה תשקיף מדף לקראת הנפקת אג"ח צפויה ■ כיום קריסטל מפעילה רק חנויות אאוטלט ואולמות תצוגה ■ הרעיון עלה בקריסטל לנוכח תהליך המשך רכישת רשתות החשמל ע"י היבואניות
קריסטל מתקשה להתמודד עם התחרות בשוק: הרווח התפעולי של החברה צנח אשתקד ב-45%
קריסטל טוענת כי 68 עובדי ייצור ופיתוח ימשיכו לעבוד בעפולה ו-150 יפוטרו ■ יגויסו כמה עובדי שיווק ומכירות ■ ההסתדרות: זאת הצגה. בתוך שנה תחל תדיראן לייבא מזגנים מסין ■ דני גולדשטיין מנכ"ל תדיראן: אם המפעל יהיה כלכלי, הוא יישאר
המפרקת הזמנית של תדיראן-אמפא הגיעה להסכם חדש למכירת החברה לידי קריסטל - זאת מספר ימים אחרי אישור בקשת הפירוק ולאחר שנכשל המו"מ הקודם בעניין ההסכם החדש יובא לאישור ביהמ"ש ביום ב' הקרוב
אנרגיה מתחדשתאנרגיה סולאריתדוחות כספייםמזגניםפרזנטורפרסומותקרן פימירומן אברמוביץ'רמי לויתדיראן