הירידה בהתחלות הבנייה וברכישת דירות חדשות אינה חזות הכל בחברות למוצרי גמר בנייה: אלוני, מרחב ונגב קרמיקה מפנות מאמצים גדולים לשוק השיפוצים, שמוכיחים את עצמם - אך לקוחות בזמן מיתון נוטים למוצרי הייבוא הזולים
במכירות חל גידול של 1.7% ל-114.8 מיליון שקל ■ ביבוא אריחי גרניט פורצלן וקרמיקה לישראל נרשמה ירידה של כ-23%
מחזור המכירות לרבעון הראשון הסתכם בכ-111.3 מיליון שקל, עלייה של 3% לעומת התקופה המקבילה אשתקד אבי מוטולה, מנכ"ל נגב: "החברה ממשיכה ביישום היעדים האסטרטגיים והפיננסים שהציבה ההנהלה
קהל היעד הראשוני של המוצר החדש, NOVO IMAGINE, הוא הקהל המקצועי - אדריכלים ומעצבים
תזרים מזומנים שיצרה החברה הסתכם בסיום שנת 2008 ב-26 מיליון שקל - פי 3 יותר מהתזרים ב-2007 את הרבעון הרביעי החברה סיימה עם רווח נקי של 3.6 מיליון שקל, גידול של 38.4%
מחזור המכירות לרבעון הסתכם בכ- 123.6 מיליון שקל, גידול של כ- 15% נדב שחר, מנכ"ל אפריקה תעשיות: "מעמדה של נגב קרמיקה מתבסס כחברת הקרמיקה ועיצוב הבית הגדולה בישראל"
העובד לשעבר תובע מהחברה פיצוי בסך כ-700 אלף שקל לתביעה צורפה חוות-דעת רפואית, לפיה מחלת האסטמה של התובע התפתחה כתוצאה מהחשיפה לעישון הכפוי
אבי מוטולהאפריקה ישראל תעשיותהסדר טיעוןמאסר בפועלמיכל מרגליתמפעל הפיסניהול וקריירהעמרי לוטןפורטפוליותשומות הבנייה