נקניקים

כתבות אחרונות

 

הנזק של זוגלובק מהורדת המוצרים מהמדף: 4 מיליון שקל

זוגלובק הורידה בסוף ינואר את כלל מוצריה הארוזים מהמדף עקב הימצאות מים באריזות ■ מנכ"ל זוגלובק: "הציבור ראה שההתנהגות שלנו אחראית, לא ספרנו את הנזק הישיר שייגרם לנו"

אילנית חיות 20.02.2011

זוגלובק תאסוף מוצרים: חשש שיתקלקלו לפני מועד התפוגה

המוצרים: פסטרמה רומנית, פסטרמה פפריקה, פסטרמה עם דבש ופסטרמה צלויה על לבנים ■ זוגלובק: מתוך נקיטת משנה זהירות החליטה החברה לאסוף את המוצרים מהמדפים

אתר חדשות ערוץ 2 27.01.2011

זוגלובק הגדילה את נתח השוק על חשבון טירת צבי ועוף טוב

עפ"י נתוני סטורנקסט, מאז השקת פסטרמה "דק דק" גדל הנתח הכספי של זוגלובק בקטגוריה ב-5% ■ מנכ"ל זוגלובק, פיני קמרי: "יש כאן ערך מוסף שמצליחים לגבות עליו את הכסף"

אילנית חיות 24.10.2010

רשת טיב טעם במו"מ לרכישת יתרת האחזקות במזרע

טיב טעם מחזיקה כיום ב-75% מההון וב-50% ממניות השליטה בחברת מזרע ■ המהלך יאפשר לטיב טעם לאחד את מפעלי הבשר ולייעל באופן משמעותי את המערך

אילנית חיות 26.07.2010

זוגלובק: "ניכנס לכל המוצרים שעשויים מעוף, הודו ובקר"

7 חודשים אחרי ההשקעה המאסיבית במיתוג מחדש, זוגלובק מכוונת גבוה: תתחרה מול תנובה בקטגוריית הבשר הטרי ותגדיל את היקף היצוא ■ היו"ר אלי זוגלובק: "המטרה שלנו היא להיות חברה של מיליארד שקל תוך 3 שנים"

אילנית חיות 23.05.2010

זוגלובק משיקה סגמנט חדש בנקניק - "דק דק דק"

היקף ההשקעה במהלך עומד על 9 מיליון שקל, ומחיר ליחידה משקף מחיר גבוה של 100 שקל לק"ג ■ מנכ"ל זוגלובק, פיני קמרי: "למה שזה לא יעלה כמו סטייק עם כל הערך שמושקע כאן?"

אילנית חיות 23.05.2010

המספרים של זוגלובק נחשפים: הרווח התפעולי פחות מ-2%

למרות קצב מכירות של 565 מיליון שקל ומעבר לרווחיות - שיעורי הרווח שוליים ■ זוגלובק שומרת על כוחה בשוק מעדני הבשר, אך מאבדת את ההובלה במעדנים הארוזים ■ זוגלובק: "הנתונים אינם נכונים ואינם מדויקים"

אילנית חיות 19.10.2009

עושים שוק: השווקים בישראל מציעים חוויית קניות חדשה

סיור בשווקים המרכזיים בארץ מגלה כי לצד הדוכנים המסורתיים צצו בשנים האחרונות גם דוכני בוטיק, חנויות אווירה וחנויות מתמחות ■ "גלובס" יצא לבדוק כיצד המגוון משפיע על חוויית הקנייה - וכמה זה עולה לנו

מירב מורן-ולטר ואורלי פלג-מזרחי 22.08.2009

בדיקת "גלובס": פערי מחיר של עשרות אחוזים לטובת מוצרים הנמכרים במשקל לעומת מוצרים ארוזים

כך עולה מהשוואת "גלובס" בין מחיריהם של סלטים, גבינות ונקניקים במשקל - לבין אותם מוצרים בדיוק כאשר הם נמכרים באריזות ; ההפרש הגדול ביותר - קרוב ל-90% - נרשם במחיר גבינת "עמק" של תנובה

אורלי פלג-מזרחי 26.11.2008

   123   

   נמצאו 41 כתבות   |   עמוד 3 מתוך 3