כל זמן הפרסום לשידור באינטרנט של משחק הסופרבול נמכר ■ עבור ספוט של 30 שניות בטלוויזיה משלמים המפרסמים 3.7 מיליון דולר
המשחק, שישודר ברשת CBS, כבר זכה לכינוי "The L" - וזאת במטרה למתג את האירוע כגדול ביותר בתולדות עולם הפרסום והמדיה
הספוטים למשחק הגמר של ליגת הפוטבול נמכרים ב-3.7 מיליון דולר ל-30 שניות
ספוט של 30 שניות בתוכנית של רשת NBC נמכר עבור 545 אלף דולר; הדיח מהפסגה את "אמריקן איידול" אחרי 5 שנים
חברת המחקר נילסן: שיעור הצפייה במשחקי לונדון 2012 היה גבוה יותר בקרב נשים; בסופרבול צפו 45.3% נשים, ובגמר ה-NBA עמד שיעור הנשים על כ-40%
רשת CBS, שתשדר את המשחק, הודיעה על קצב מכירת פרסום מצוין ■ מחיר ספוט ממוצע של 30 שניות: 3.7-3.8 מיליון דולר
חברת הרכב האמריקנית נטשה אמנם את הסופרבול, אבל חתמה על הסכמי חסות עם שני מועדוני הכדורגל המפוארים מאנגליה
ענקית המיקרובלוגינג דיווחה על 15,358 ציוצים בממוצע לשנייה הקשורים ישירות למשחק הגמר, כמות ששברה את שיא הציוצים הספורטיבי הקודם שנרשם בסופרבול
דיווח: מותג פפסי יחליף את ברידג'סטון כ"ספונסר חסות המחצית" של ליגת ה-NFL במשחק הסופרבול למשך ארבע השנים הבאות; כמה זה יעלה?
עלות ספוט של 30 שניות בבסופרבול 2013 צפויה לעמוד על 3.7 מיליון דולר ■ ג'נרל מוטורוס החליטה השנה לא לפרסם במשחק
יצרנית הרכבים לא תקבל חשיפה במשחק הגמר הבא של ליגת ה-NFL, אבל חתמה על חוזה חסות לחמש שנים עם קבוצת הכדורגל האנגלית
ליגת האלופות בראש הדירוג של "פורבס", עם 77 מיליון דולר למנצחת האחרונה צ'לסי; ארבעה מתוך 10 הטורנירים שבדירוג - אירועי כדורגל
אוהדי ספורט כבר לא רק שוקעים בתוך הספה בזמן הצפייה בקבוצתם האהודה: הם מסמסים, מצייצים, צוללים אל תוך הסמארטפון או הטאבלט ■ איך באמת אנשים צורכים היום את הסופרבול והאולימפיאדה שלהם?
ההחלטה לאפשר לראשונה בהיסטוריה שידור מקביל ברשת הפכה את האירוע למשחק הנצפה אי-פעם באינטרנט ■ זמן השהייה הממוצע לצופה עמד על 39 דקות
ההכנסות בלאס וגאס מאירוע השיא של הספורט האמריקני הסתכמו ב-93.9 מיליון דולר; הרווח הנקי: 5.06 מיליון דולר
המשחק ששודר ברשת NBC שבר את השיא שנרשם בשנה שעברה והפך לאירוע הנצפה ביותר בתולדות הטלוויזיה האמריקנית ■ הרייטינג הממוצע - 47.8%
CBSאיטורו (eToro)אנטישמיותארה"בגונגמאנדיי.קוםפוטבולפרסום בטלוויזיהפרסומותקריאייטיב