ארנולד שוורצנגר, ברוס וויליס, אלן דג'נרס, ג'רי סיינפלד, סקרלט ג'והנסן ואפילו בוב דילן כיכבו בפרסומות המדוברות של הסופרבול, אבל את ההצגה גנבו ההצדעה לשנות ה-80 של רשת RadioShack והרבה כלבים חמודים
מפרסמים ששפכו יותר מ-2 מיליארד בתוך עשור, צפיית שיא בטלוויזיה, עשרות מיליוני אמריקאים שמנצלים את המשחק כדי להזמין טייק-אווי, ועוד
פרסומת בפתיחת הסופרבול מזמינה את הצופים להוריד ללא תשלום את השיר החדש "Invisible" ■ הבנק יתרום דולר על כל הורדה של שיר
משחק הגמר של ליגת ה-NFL יתקיים באזור ניו-יורק, במה שיאפשר לתעשיית השירותים הפיננסיים להעניק לו ספונסרשיפ משמעותי
מגישת הטוק שואו הפופולרית אלן דג'נרס תופיע גם היא בפרסומת בסופרבול - לשירות המוזיקה המקוון Beats Music
חברות הרכב - ובהן יגואר, קיה וטויוטה - צפויות להוציא יחד יותר מ-100 מיליון דולר על פרסום באירוע
בפרסומת נראית הפרזנטורית סקרלט ג'והנסן אומרת: "Sorry, Coke and Pepsi" ■ רשת FOX: האזכור המפורש של קוקה-קולה ופפסי הוא העילה לפסילה
למעלה מ-10,000 כרטיסים השתחררו השבוע לשוק הכרטיסים מיד שנייה; נמכרו עד כה במחיר ממוצע של 3,398 דולר
העונה הרגילה בליגת הפוטבול היתה השנייה הכי נצפית בתולדות הטלוויזיה האמריקאית ■ 34 מתוך 35 התוכניות הכי נצפות מאז ספטמבר - משדרי NFL
במחקר נטען כי עקב הדגש על הקריאייטיב הייחודי של הפרסומות בסופרבול, הצרכן אינו מקשר ביניהן לבין המוצר
תשיק ממשק מיוחד במהלך הפרסומת בסופרבול עבור הקולקציה של דיוויד בקהאם
רשת השידור FOX: מחיר ספוט של 30 שניות בזמן האירוע יעמוד על 4 מיליון דולר
הוא מרתק יותר מ-100 מיליון צופים וכולל ברייק פרסומות מיתולוגי שאף צופה לא רוצה לפספס ■ גם המפרסמים יודעים שפרסום בגמר ליגת הפוטבול האמריקאית הוא מתכון בטוח להצלחה ■ ניתוח מיוחד של הפסקת הפרסומות המדוברת בעולם
כך עולה ממחקר של PwC; עוד נתון מעניין שחשף: 170 מיליון צופי טלוויזיה ראו את גמר ליגת האלופות ב-2013
מחיר ספוט בסופרבול 2014 יעמוד על 4 מיליון דולר ■ בתחילת השנה פסלה רשת CBS את הפרסומת הפרובוקטיבית שהפיקה החברה למשחק הסופרבול הקודם
העונה החדשה של ה-NFL עוד לא נפתחה, והמשחק הגדול יערך רק בעוד כחצי שנה, אבל המפרסמים כבר בטירוף - ומתכוונים לשלם את המחיר הגבוה אי-פעם
CBSאיטורו (eToro)גונגמאנדיי.קוםפוטבולפנטרהפרסוםפרסום בטלוויזיהפרסומותקריאייטיב