סופרבול

כתבות אחרונות

 
דריק ננדי מה”צ’יפס” בסופרבול, 2020 / צילום: Charlie Riedel, Associated Press

CBS דורשת 5.5 מיליון דולר עבור פרסומת של 30 שניות בסופרבול

רשת הטלוויזיה גם תחייב את המפרסמים בסופרבול להופיע במהדורה המקוונת של המשחק, בעלות נוספת של כ־200 אלף דולר • לא מעט מפרסמים מנסים לצאת מהתחייבויות מוקדמות שלהם לקניית זמן פרסומת בסופרבול

רועי ברק 26.08.2020
הפרסומת של שטראוס בסופרבול / צילום: מתוך יוטיוב

5.6 מיליון דולר בשביל חצי דקה: הפרסומות בסופרבול עושות הכול כדי שלא נישאר אדישים

מאות מיליוני אמריקאים יתקבצו הלילה סביב הטלוויזיה כדי לצפות בסופרבול, וחשוב לא פחות, בפרסומות שמלוות אותו • עם עלות של 186,666 דולר לשנייה של שידור, המותגים המובילים בעולם מנסים לכבוש את הלב שלנו כל הדרך אל הכיס

פולי טובמן 02.02.2020
קובי גדעון-לע"מ

טראמפ ובלומברג בדו-קרב: מי יקנה את הספוט הכי טוב בסופרבול

טראמפ ובלומברג קנו שניהם תשדירים של 60 שניות בזמן משחק הסופרבול • הסופר בול יתקיים ב־2 בפברואר, יום לפני הבחירות המקדימות במפלגה הדמוקרטית באיווה

וול סטריט ג'ורנל 08.01.2020
שוק הפשפשים של פייסבוק / צילום: shutterstock, עיצוב: טלי בוגדנובסקי

משנה את פניה: פייסבוק תשדר פרסומת בסופרבול לראשונה בתולדותיה

פייסבוק מנסה לשפר את הדימוי של הרשת שלה, בין היתר באמצעות קמפיין שנקרא "יותר ביחד" • בתשדיר של 60 שניות יככבו כריס רוק וסילבסטר סטאלון והוא יקדם את פונקציית הקבוצות של האתר

רועי ברק 21.12.2019
קבוצת הפוטבול ניו אינגלנד פטריוטס / צילום: Mark J. Rebilas, רויטרס

הפרסמואים בוחרים: הפרסומות הבולטות מהסופרבול

ישראל איינהרון, מבעלי סוכנות הפרסום אלנבי, והדר גור אריה, מנכ"לית-שותפה במקאן ואלי, בחרו את הפרסומת האהובה או המעניינת ביותר ממשחק הסופרבול

ענת ביין-לובוביץ' 05.02.2019
 קארי בראדשו ו-The dude בפרסומת של סטלה ארטואה  / צילום: אתר החברה

175 אלף דולר עבור שניית שידור: אלה הפרסומות הכי שוות מהסופרבול השנה

מאות מיליוני אמריקאים יתיישבו הלילה מול מסכי הטלוויזיה כדי לצפות בסופרבול, וחשוב לא פחות, בפרסומות שמלוות אותו • משבצת של 30 שניות שידור עולה השנה מעל ל-5 מיליון דולר, אך זה לא מרתיע את המותגים המובילים בעולם, שנחושים לזכות לא רק בכיס שלנו אלא לכבוש גם את הלב

פולי טובמן ושירי חביב-ולדהורן 03.02.2019
פוטבול, NFL, סופרבול / צלם: רויטרס

חגיגת הסופרבול: כל המספרים, כל ההערכות, כל המרוויחים

ה-NFL, ליגת הפוטבול הארצית של ארה"ב, אמורה להרוויח עשרות מיליוני דולרים ממשחק הסופרבול שייערך היום • רשת CBS תשדר השנה את המשחק וצפויה להרוויח מהפרסום קרוב לחצי מיליארד דולר • גם הקמעונאיות בארה"ב צפויות לגזור קופון, וכמובן גם להקת מארון 5 שתופיע במחצית

שירות גלובס 03.02.2019
קבוצת הפוטבול ניו אינגלנד פטריוטס / צילום: Mark J. Rebilas, רויטרס

חכו שטראמפ יגלה מי רכשו 40% מהכרטיסים הבינלאומיים לסופרבול

לא רק האמריקאים מתרגשים מאירוע הספורט הגדול של השנה, שיתקיים מחר • האוהדים ממקסיקו לא נתנו למחירים הגבוהים להפחיד אותם ורכשו את מרבית הכרטיסים הבינלאומיים • וגם: לא תאמינו כמה משלמים על פרסומות בסופרבול

שירות גלובס 02.02.2019
מנכ"ל סודהסטרים דניאל בירנבאום (עם החולצה שחורה) ושחקני משחקי הכס / צילום: באדיבות סודהסטרים

סודהסטרים היא גם פס ייצור לפרסומות. הנה תזכורת

בשנים האחרונות הצליחה סודהסטרים להפוך את עצמה למותג • היא מתמקדת באיכות הסביבה ובמלחמה בבקבוקי פלסטיק, משתפת פעולה עם שחקנים בינלאומיים ואפילו הייתה החברה הישראלית הראשונה ששידרה פרסומת בסופרבול • אלה הן הפרסומות הכי זכורות שלה

פולי טובמן 20.08.2018
Wix / צילום: אביב חופי

חגיגת סופרבול במשרדי Wix; באיזו קבוצה תמכו המנהלים?

וגם: סמנכ"ל בקייט פארמה שנמכרה ב-12 מיליארד דולר מצטרף לדירקטוריון בריינסטורם הישראלית

שירי דובר וגלי וינרב 05.02.2018
סופרבול/ צילום: שאטרסטוק

WIX חוזרת לפרסם בסופרבול: "הצעה שאי-אפשר לסרב לה"

WIX החלה לפרסם בסופרבול ב-2015 והמשיכה לעשות זאת במשך 3 שנים ■ מדובר באחת החברות הישראליות היחידות שמעלות פרסום באירוע

ענת ביין-לובוביץ' 02.02.2018
גל גדות פרסומת וויקס / צילום: מתוך הוידאו

גנבה את ההצגה: גל גדות היא הזוכה הגדולה בסופרבול

עפ"י סקר שערכה Taykey הישראלית, גל גדות היא המנצחת הגדולה עם הפרסומת האהובה ביותר, בהתבסס על התגובות באינטרנט שהורכבו מכ-58% גברים ו-42% נשים בגילאי 13-34

אורן הראל 07.02.2017
סופרבול / צילום: צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

סופרבול: 1.33 מיליארד כנפי עוף - ועוד מספרים מטורפים

הלילה בסביבות 1:30 (שעון ישראל) ייפתח גמר הפוטבול האמריקאי, שנחשב לחג גדול לא רק עבור האוהדים אלא גם עבור הקמעונאיות הגדולות ■ מלבד כנפי עוף, האמריקאיים צפויים לרכוש 11 מיליון מגשי פיצה ו-32 מיליון ק"ג אבוקדו

שירות גלובס 05.02.2017
גל גדות/ צילום: רויטרס

5 מיליון דולר לחצי דקה: פרסומת הסופרבול של גל גדות

צפו בגל גדות מככבת בפרסומת השלישית ברציפות של WIX הישראלית שתשודר במהלך משחק הסופרבול - אירוע הגמר של ליגת הפוטבול האמריקאית, שהוא גם אירוע השיא עבור שוק הפרסום העולמי

ערוץ התרבות, mako 18.01.2017
סיאטל סיהוקס וניו אינגלנד פטריוטס בסופרבול 2015 / צילום: רויטרס

איסתא ספורט מונתה לנציגה הרשמית של הסופרבול בישראל

המחיר לחבילת עבור אירוע הספורט הפופולרי ביותר בעולם יתחיל ב-7,500 דולר ■ המחיר הזה מאמיר עם הוספת שירותים כמו כניסה לתאי צפייה ויגיע לרף שיחצה את ה-10,000 דולר - ללא טיסות

מיכל רז-חיימוביץ' 27.12.2016

   123456789101112   

   נמצאו 183 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 12