התשדיר להשקת דגם הפורטה המחודש של KIA יעבור התאמה לקהל הישראלי וישודר ממחר בערב למשך כשבועיים, בהשקעה של כ-2 מיליון שקל
3 מיליון משתמשים יחודיים בארה"ב ראו את משחק הגמר של ליגת ה-NFL השבוע בפלטפורמות הניו-מדיה - עלייה של 43% לעומת אשתקד
במקום הראשון: הקמפיין של יצרנית הרכב Dodge, שמוקיר את דמות החקלאי האמריקאי ■ הפרסומת של GoDaddy עם בר רפאלי זכתה לסנטימנט שלילי
משחק הגמר של ה-NFL לשנת 2013 רשם נתוני צפייה מעט נמוכים יותר לעומת שני הסופרבולים הקודמים
המפרסמים מניעים את הצרכנים לפעולה - אבל מפחדים מטרור ברשת
המשחק עצמו הבטיח וגם קיים, אך מרבית תשומת-הלב בסופרבול 2013 הופנתה לאירועים מסביב
כי ה-NFL היא המוסד התרבותי האמריקאי שעושה הכי פחות בתחום שבו התרבות האמריקאית נוהגת להצטיין: קולוניאליזם
דניאל בירנבאום, מנכ"ל סודהסטרים, מאוכזב שפרסומת של החברה נפסלה לשידור בגמר הפוטבול שייערך הלילה, אך לא כועס ■ מבחינתו, Bad Publicity is Good Publicity, ולראיה 2.4 מיליון הצפיות ביו-טיוב שצברה הפרסומת שנפסלה
ג'סי היימן על סצינת הנשיקה על בר רפאלי בפרסומת ל"גו דדי": "ביקשתי ממנה שתיגע לי בשיער - נראה לי שהיא אהבה את זה"
התקשורת בארה"ב לא מפסיקה לעסוק בפרסומת השערורייתית שתשודר בסופרבול ■ בארה"ב מזועזעים: "זה לא צריך להיות בטלוויזיה, כמה שילמו לה?"
"גו דדי" ניסו להעביר מסר פשוט בפרסומת: אנחנו גם סקסיים וגם חכמים
מחקר של PWC מצא כי זה הסכום שתייצר התמודדות הגמר של ה-NFL לעיר המארחת ■ השיאנית: דאלאס 2011, שגרפה כ-200 מיליון דולר
ספוטים של 30 שניות נמכרו במחיר שיא של 3.75 מיליון ד' בממוצע; כמה עלו הפרסומות במהלך ההיסטוריה של משחק הגמר של ליגת הפוטבול?
החברה טוענת כי חשיפת הקמפיין רק בערב הסופרבול תייצר ציפייה בקרב הצופים
החברה גם לקחה חסות על המופע המרכזי במחצית המשחק, שם היא תציג את הפרזנטורית החדשה ביונסה
יצרנית המשקאות Anheuser Busch צפויה להיות המפרסמת הגדולה באירוע ■ עלות ספוט של 30 שניות: כ-3.8 מיליון דולר
CBSאיטורו (eToro)אנטישמיותארה"בגונגמאנדיי.קוםפוטבולפרסום בטלוויזיהפרסומותקריאייטיב