אנשי הפרסום השקיעו אמש את מרב תשומת-הלב בפרסומות ששודרו בסופרבול ■ כמיטב המסורת, בספוטים כיכבו לא מעט סלבס, חיות ושלל דוגמניות בלבוש מינימלי
יגאל שמיר מצביע על 3 פרסומות רכב ששודרו בערב הסופרבול, שהוא אהב במיוחד
קיפניס בכורסה: אני לא חובב פוטבול, והסופרבול לא באמת מזיז לי, אבל רק בשביל לראות איך עושים את זה נכון-יעיל-מקצועי-מושלם, היה שווה להעביר לילה לבן
שיא ציוצים לאירוע ספורט אמריקני, הופעה בלתי נשכחת של מדונה והפרסומות הכי טובות ששודרו במהלך המשחק ■ סופרבול 2012 מאחורינו, ולנו נותר רק לסכם
4 שנים אחרי שניו-יורק קילקלה לפאטריוטס עונה מושלמת, שוב איליי מאנינג השלים קאמבק בדקות הסיום וגם לקח את תואר ה-MVP של המשחק ■ תפיסה מדהימה למאנינגהאם ■ מדונה נתנה שואו בהפסקת המחצית
הסופרבול ה-46 (שוב) ישבור שיאים, (שוב) יהיה ארוך כמו מסטיק, (שוב) יצמיד מאות מיליונים למסכי הטלוויזיה, ואפילו שוק ההון האמריקני יעקוב בדאגה ■ ארבע הערות על האירוע שייצא לדרך הלילה (01:00)
דווקא באירוע הטלוויזיוני הגדול מכולם - הסופרבול - נבצר מאיתנו לקחת חלק כצופים
קוקה-קולה תתאים את הפרסומת שתשודר במהלך המשחק להתפתחויות במגרש
בעוד כל הספוטים הטלוויזיוניים כבר נחטפו עבור סכומי עתק, שידור אירוע השיא של הפוטבול האמריקני בפלטפורמות הסלולר והטאבלטים לא מצליח למכור
עפ"י ההערכות, כ-173 מיליון איש מתכוונים לצפות בגמר ליגת הפוטבול האמריקנית ■ הצופה הממוצע יוציא כ-63 דולר על מוצרים נלווים כגון חטיפים ואלכוהול
המחיר הממוצע לכרטיס מיד שנייה למשחק שייערך בעוד שבועיים באינדיאנפוליס עומד על 4,183 דולר ■ מחיר הכרטיס הכי זול: 2,717 דולר
דארת' ויידר הקטן של פולקסווגן, המחווה של "באדווייזר" לקורבנות ה-11 בספטמבר וגם הפרסומת המיתולוגית של חברת אפל למחשבי המקינטוש
אירועי הספורט הנצפים כוללים רק משחקי פוטבול; מעל כולם הסופרבול, שמשך 111 מיליון צופים ■ היחיד בעשירייה שאינו אירוע ספורט: טקס האוסקר
זו עלייה משמעותית לעומת השנה שעברה, אז שילמו המפרסמות 3 מיליון דולר לספוט
רשת NBC כבר מכרה קרוב למחצית מהספוטים הפרסומיים שלה לסופרבול ה-46; ספוט ממוצע של 30 שניות אמור לעלות כ-3.15 מיליון דולר
CBSאיטורו (eToro)אנטישמיותארה"בגונגמאנדיי.קוםפוטבולפרסום בטלוויזיהפרסומותקריאייטיב