במקביל, מזה תקופה ארוכה סלקום אינה מפרסמת בערוץ 10 ■ ערוץ 10: "אנו עוזבים בעקבות תלונות של עובדים על השירות" ■ סלקום: "החלטת ערוץ 10 אינה קשורה לשירות המצוין שלנו"
עקב הסכסוך המסחרי, במשך 10.5 חודשים נעדרו ממדפי רבוע כחול מותגי פררו שמשווקת ליימן שליסל, מה שהביא לירידה במכירות של מותגים אלה בשוק המבורקד
הסיבה: הקשחת תנאי הסחר מצד תנובה ■ במקביל התקשרה רבוע כחול עם ספקים חלופיים, מ.לסר וגליקסמן, שיספקו לה את הביצים ■ "מפברואר לא תמצאו ביצה של תנובה על המדף"
הבמבה חוזרת לחצי חינם: כך סוכם אמש בפגישה בין זקי שלום למנכ"ל אסם גזי קפלן ■ הסכום ישולם במנגנון עקיף, באמצעות מבצעים ודרך הבונוס המוענק לרשת ■ אסם: "קשקוש מוחלט"
כנראה שיש כאלה, ואם חצי חינם מסתדרת כבר זמן מה בלי - אולי גם רשתות אחרות יוכלו
אסם משיבה אש: תעניק מבצעים ברשתות מתחרות בערים שבהן פועלת חצי חינם ■ זקי שלום, מבעלי חצי חינם: "זו מלחמה, ובמלחמה יש גם נפגעים" ■ אסם: "הסכסוך לא יפגע לנו ברווחיות"
זקי שלום, מנכ"ל ומבעלי הרשת: "יש ויכוחים, אבל זה יסתדר. יש כמה מוצרים שהורדנו, לא הכל"
בשבועות האחרונים הגדילה זניט את ה-Share המועבר לערוץ, לאחר מספר חודשים של העברת חלק קטן משמעותית מה-Share הטבעי
בחברה מכחישים סכסוך מסחרי עם הערוץ, אך מבדיקת "גלובס" עולה כי בחודשים האחרונים חל קיטון של כ-65% בזמן הפרסום שהקצתה P&G לערוץ 10 - לעומת יציבות בזמן הפרסום שהופנה לערוץ 2
הפגישה שהתקיימה היום בין נציגי חברת השחר העולה לסמנכ"ל הסחר של שופרסל, אלי גידור, התפוצצה ללא הסכמות ■ לצרכנים שהתקשרו היום למוקד הלקוחות של שופרסל נמסר כי "יש בעיה מסחרית עם המוצר"
שופרסל דרשה להגדיל את עמלת ההפצה מחברת "השחר", וכשזו סירבה - הפסיקה שופרסל את ההתקשרות עמה ■ חברת "השחר", שמחזיקה 60% משוק ממרחי השוקולד, לא מספקת סחורה לשופרסל כבר חודשיים
הדריה, חברת הפרסום של רכבת ישראל, טוענת כי סוכם שהתמלוגים מחלוקת "ישראל היום" ו"ישראל פוסט" בתחנות - כ-3.1 מיליון שקל בשנה - יועברו אליה במקום לרכבת ■ דוברת הרכבת: "אין סיכום ואין הבנות"
אושר עדכתר ספריםמודןסטימצקיספריםקמעונאותרשתות ספריםרשתות שיווקשופרסלתנובה