סכסוך מסחרי

כתבות אחרונות

 

רבוע כחול מוציאה את ביצי תנובה מהרשת

הסיבה: הקשחת תנאי הסחר מצד תנובה ■ במקביל התקשרה רבוע כחול עם ספקים חלופיים, מ.לסר וגליקסמן, שיספקו לה את הביצים ■ "מפברואר לא תמצאו ביצה של תנובה על המדף"

אילנית חיות 20.01.2011

אסם מתקפלת: תשלם לחצי חינם 4 מ' ש' - והמוצרים יחזרו למדף

הבמבה חוזרת לחצי חינם: כך סוכם אמש בפגישה בין זקי שלום למנכ"ל אסם גזי קפלן ■ הסכום ישולם במנגנון עקיף, באמצעות מבצעים ודרך הבונוס המוענק לרשת ■ אסם: "קשקוש מוחלט"

אילנית חיות 23.08.2010

מי יכול בלי במבה של אסם

כנראה שיש כאלה, ואם חצי חינם מסתדרת כבר זמן מה בלי - אולי גם רשתות אחרות יוכלו

אילנית חיות 20.08.2010

אין יותר ביסלי ובמבה: חצי חינם מורידה את מוצרי אסם מהמדפים

אסם משיבה אש: תעניק מבצעים ברשתות מתחרות בערים שבהן פועלת חצי חינם ■ זקי שלום, מבעלי חצי חינם: "זו מלחמה, ובמלחמה יש גם נפגעים" ■ אסם: "הסכסוך לא יפגע לנו ברווחיות"

אילנית חיות 19.08.2010

סכסוך מסחרי בין חצי חינם לאסם: טבעול וצבר ירדו מהמדפים

זקי שלום, מנכ"ל ומבעלי הרשת: "יש ויכוחים, אבל זה יסתדר. יש כמה מוצרים שהורדנו, לא הכל"

אילנית חיות 16.08.2010

הסתיים הסכסוך בין זניט מדיה וערוץ 10: יחתמו חוזה חדש

בשבועות האחרונים הגדילה זניט את ה-Share המועבר לערוץ, לאחר מספר חודשים של העברת חלק קטן משמעותית מה-Share הטבעי

ענת ביין-לובוביץ' 27.01.2010

פרוקטר&גמבל הורידה דרמטית את היקף הפרסום בערוץ 10

בחברה מכחישים סכסוך מסחרי עם הערוץ, אך מבדיקת "גלובס" עולה כי בחודשים האחרונים חל קיטון של כ-65% בזמן הפרסום שהקצתה P&G לערוץ 10 - לעומת יציבות בזמן הפרסום שהופנה לערוץ 2

ענת ביין-לובוביץ' 22.12.2009

יצרנית שוקולד השחר: "שופרסל עשו לנו זובור"

הפגישה שהתקיימה היום בין נציגי חברת השחר העולה לסמנכ"ל הסחר של שופרסל, אלי גידור, התפוצצה ללא הסכמות ■ לצרכנים שהתקשרו היום למוקד הלקוחות של שופרסל נמסר כי "יש בעיה מסחרית עם המוצר"

אילנית חיות ‏ 11.11.2009

שופרסל מנסה לכופף את שוקולד "השחר": התוצאה - המוצר חסר במדפים

שופרסל דרשה להגדיל את עמלת ההפצה מחברת "השחר", וכשזו סירבה - הפסיקה שופרסל את ההתקשרות עמה ■ חברת "השחר", שמחזיקה 60% משוק ממרחי השוקולד, לא מספקת סחורה לשופרסל כבר חודשיים

אילנית חיות 04.11.2009

למי שייכים התמלוגים מחלוקת "ישראל היום" בתחנות הרכבת?

הדריה, חברת הפרסום של רכבת ישראל, טוענת כי סוכם שהתמלוגים מחלוקת "ישראל היום" ו"ישראל פוסט" בתחנות - כ-3.1 מיליון שקל בשנה - יועברו אליה במקום לרכבת ■ דוברת הרכבת: "אין סיכום ואין הבנות"

ענת ביין-לובוביץ' 18.06.2009

   12345   

   נמצאו 74 כתבות   |   עמוד 5 מתוך 5