כשבועיים לאחר שרשת יוחננוף הפסיקה לרכוש סחורה מתנובה, מוצריה חזרו למדפי הרשת ■ איתן יוחננוף: "אנחנו מרוצים, וגם הלקוחות" ■ תנובה: "מערכת היחסים בין תנובה ליוחננוף מצוינת"
רשת יוחננוף לא עומדת בתשלומים לספקים ולדבריהם ביקשה להגדיל את מסגרת האשראי מולם ■ במקביל לקחה הלוואה המוערכת במיליוני שקלים מחברת נאוי ■ התרחבות ומינוף אגרסיביים או ניסיון לשפר את תנאי הסחר? ■ איתן יוחננוף: "לא עושים דבר לא לגיטימי"
בשנה האחרונה ביקשו ברשת השיווק יוחננוף להרחיב את מסגרת האשראי שלה מול תנובה - ממסגרת של שוטף פלוס 30, כפי שפעלה מולה עד אז, למסגרת של שוטף פלוס 45 ■ בתנובה אישרו את הרחבת המסגרת ל-3 חודשים בלבד
כבר חודש וחצי שברשת אושר עד לא מוכרים את רוב מוצרי אסם, לאחר שהחברה קיצצה בהנחות שניתנו לרשת, ומבחינתה "לא נעבוד איתם עד להודעה חדשה" ■ בעלי אושר עד: "אסם זיהו שאת ההנחות אנו מעבירים ללקוחות, והחליטו לעצור את זה"
אסם החליטה להפסיק את ייצור אריזת במבה 100 גרם, מוצר ייעודי לרשת שופרסל, ובתגובה שופרסל לא הכניסה למדף את אריזת הבמבה 80 גרם - שהיא אריזת הבמבה הנמכרת ביותר בשוק
אחרי חודשיים של סכסוך מסחרי: המותגים של יוניליוור יחזרו למדפי רשת השיווק, ואף יוצעו עליהם מבצעים שונים
לקופונים של יוניליוור, שמצויה בסכסוך עם שופרסל, נוספו מותגים חדשים ■ כמו כן, שיעורי ההנחות על חלק מהמוצרים שפורסמו בקופונים הקודמים גדלו ■ המהלך מגיע לאחר חשיפת "גלובס" לפיה הקופונים זוכים למימוש נמוך
השילוט הוצב בסניפי שופרסל לאור הסכסוך עם יוניליוור שנחשף השבוע ב"גלובס" ■ שופרסל: "אנו נאבקים לשמור על מחירים הוגנים של מוצרי יוניליוור" ■ יוניליוור: "מזמינים את הלקוחות לרכוש את מוצרינו בכל שאר הרשתות"
לאחר שאותת כי הרשת לא תישא בכל עליות המחיר ורגע לפני הקניות לראש השנה, מנכ"ל שופרסל מוריד ליוניליוור מוצרים מהמדף ■ הסיבה: תנאים מסחריים ירודים וצמצום המבצעים שעורכת יוניליוור בשופרסל
לפני שבוע לפני שבוע הפסיקה החברה המרכזית לספק לרשת מגה את כלל מוצריה, ובראשם מותג המשקאות קוקה-קולה, אך גם גם את משקאות פריגת, נביעות, מותגי הבירה של החברה ואת כלל מותגי טרה
ברקע הוויכוח המסחרי ניצבים היחסים המתוחים בין הצדדים, שראשיתם בהחלטת רשת ויקטורי למכור ביבוא מקביל מוצרים המיובאים לארץ ע"י שסטוביץ וכן מוצרים שהיא רכשה באופן עקיף
לדברי מקורות הקרובים לנושא, ההחלטה להסיר את סנו מקסימה באה על רקע מחלוקת לגבי מחיר הקנייה של הרשת, שביינות ביתן טוענים כי הוא גבוה
גיא פרוביזור, השותף של מגה ברשת המזון האורגני: "הסכסוך הוא סכסוך בין בעלי מניות, והוא לא אמור להיפתר על חשבון הספקים"
מדובר בהחרפה משמעותית של הסכסוך בין הצדדים שהחל לפני כחודש על רקע היקף האשראי לרשת מגה ■ הצעד עלול לפגוע במכירותיה של מגה
זאת בעקבות סכסוך מסחרי ■ הבעלים של טרה, קוקה-קולה ישראל, שלא הייתה מעוניינת בהגדלת החשיפה שלה למגה, ביקשה ממגה להקדים תשלומים - ומגה סירבה
אושר עדכתר ספריםמודןסטימצקיספריםקמעונאותרשתות ספריםרשתות שיווקשופרסלתנובה