חברת DPL עצרה את אספקת חיתולי "בייביסיטר" לרשת רמי לוי, וזאת בעקבות חיוב כספי חד-צדדי ששלחה הרשת ל-DPL על שנת 2014
מסקר של פנינסולה עולה כי 92% מבעלי העסקים הקטנים שפנו בשנים האחרונות לבית המשפט עם סכסוך עסקי לא היו מרוצים מהתנהלות ההליכים
הסכסוך החל לפני כחודש וחצי עקב חיובים חד-צדדיים של חצי חינם, והחריף לאחרונה כשתנובה הודיעה לחצי חינם על ביטול ההנחות על מוצרי החלב
הסכסוך בין יינות ביתן לסנו היה בשל מחלוקות כספיות, ונראה כי הוא הסתיים אחרי ששני הצדדים התפשרו ■ גם ספק הבשר בלדי ורשת רמי לוי הגיעו להסכמות
הסכסוך המסחרי בין הצדדים פרץ על רקע סירובה של רשת חצי חינם לאשר עליית מחיר של מוצרי עבאדי ■ לאחרונה חזרו גם מוצרי ויסוצקי למדפי חצי חינם
יפעל מהיום במזרח ירושלים ■ האלוף (במיל') אורן שחור: "מנגנון מוסכם לפתרון סכסוכים משפטיים יביא לביטחון הדדי בקיום עסקאות ולמסחר בהיקף של עשרות מיליארדים בתוך שנים, מה שעשוי לשנות את המציאות הגיאופוליטית במזה"ת"
הסכסוך פרץ על רקע דרישתה של רשת רמי לוי שיווק השקמה מחברת בלדי לשאת בחלק ממימון מבצעי העוף ברשת
המותג ויסוצקי נעדר ממדפי רשת השיווק במשך מספר חודשים, אך בחצי חינם טענו כי ההיעדרות לא פגעה במכירות קטגוריית התה
הסכסוך המסחרי בין ויסוצקי וחצי חינם נמשך כבר 8 חודשים, וברשת השיווק טוענים כי לא נרשמה פגיעה במכירות התה ברשת, וכי המחיר לצרכן דווקא ירד
בעל השליטה ברשת טיב טעם אומר ל"גלובס" כי הצתת הסניף בת"א אינה על רקע סכסוך עסקי ■ שלום: "אם יש סכסוך, אנחנו צריכים להיות צד לו - ואנחנו לא צד"
ודמני: "רשת אייס החליטה להפוך לשחקן משמעותי בתחום הצבע, ובחרה בנירלט כשותפה האסטרטגית למהלך" ■ המחירים באייס קפצו בשיעור של עד 10%
עם זאת, נמשך הסכסוך המסחרי בין רשת יינות ביתן לחברת סנו ושוקולד השחר
המותגים טובלרון, קפה ג'ייקובס ו-milka יצאו מרשת מגה ■ טונה סטארקיסט הכריזה שוב על עליית מחיר, שהצטברה ל-18%-24% בתוך שנה בלבד
חברת השחר העולה הפסיקה לספק את שוקולד השחר לרשתות יינות ביתן ומחסני כמעט חינם ■ ברשתות נערכים עם רכישות באמצעות סיטונאים
כמעט חינם נרכשה ע"י יינות ביתן, שאינה משווקת את מוצרי סנו כבר 9 חודשים
ככל הנראה, מגה חייבה את דיפלומט בחיוב חד-צדדי, והסכסוך פרץ לאחר שדיפלומט דרשה לבטלו ■ עקב הסכסוך הופסקו המבצעים של דיפלומט ברשת
אושר עדכתר ספריםמודןסטימצקיספריםקמעונאותרשתות ספריםרשתות שיווקשופרסלתנובה