השירותים מספקים לטלפון הנייד מידע רלוונטי למקום שבו אנו נמצאים, אך למרות הגידול המואץ במספר המשתמשים, עדיין לא פוצחה הנוסחה לעשיית הכסף הגדול ■ האם הצ'ק-אין יגבר?
הישראלי אוהב טרנדים ומדווח על כל תזוזה. זה טוב למי שרוצה לעקוב ולמי שרוצה לשווק
אנדרו מייסון, שדחה הצעת רכש מגוגל ב-6 מיליארד דולר, אמר בכנס DLD: "אנחנו רוצים להיות האמזון והגוגל של הסוחרים המקומיים" ■ לכל הידיעות מכנס DLD
מיזם חדש מתיימר לעשות מהפכה בתחום: לרכוש מתנה קבוצתית לחברי הכיתה
שוק קבוצות הרכישה הקמעונאיות בישראל הולך להיות צפוף כמו פצע פתוח של זברה, באוגוסט, בספארי. ולא סתם צפוף - אלא עם נוכחות של החברות הגדולות והדורסניות
2010 היתה שנת הרשתות החברתיות ■ הנושא המרכזי של 2011 יהיה הפרטיות - כולל דליפת מידע אישי כמו בהשקת גוגל באזז, בתביעה נגד האפליקציות של אפל ובתיק ויקיליקס
בשבוע האחרון נרשמו 140 אלף עדכונים של לקוחות שנכנסו לאחד מסניפי רשת הקפה ■ הרשתות הציעו בתקופת החגים הנחות ללקוחות שעידכנו באפליקציה כי הם נכנסו לרשת
מה יכולים אנשי השיווק יכולים לעשות כדי לנצל את כניסתם של הטלפונים החכמים לחיינו?
במסגרת הקמפיין, בעלי מכשיר סלולר חכם יוכלו לעדכן את האפליקציה בכל פעם שייכנסו לסניפי רשת BBB בורגוס - ולקבל הטבה מיידית ■ הקמפיין יעלה באמצעות חברת אקליפטוס
כך יתמודדו המשווקים בארץ עם טרנד הרכישות הקבוצתיות המוזלות ועם פורסקוור
דניס קראולי, מייסד הרשת החברתית מבוססת המיקום, אמר את הדברים בשיחת וידיאו בכנס סלקום למדיה ■ "נעשה לוקליזציה למוצר בשווקים נוספים בעולם"
דוגמאות עדכניות מכנס אד טק מראות איך חברות כמו זינגה, פורסקוור ו-DealMap שיתפו פעולה עם ענקיות כמו מקדונלד'ס, קוקה-קולה וקרוקס ליצירת קמפיינים שעשו את ההבדל
דניס קראולי, מייסד ומנכ"ל חברת העדכונים מבוססי המיקום, מודה כי יש לו עדיין בעיה עסקית: "חשוב לנו שהמוצר שלנו לא יהיה מכוסה בפרסומות, אז אנחנו לוקחים את הזמן"
קבוצות רכישה באינטרנט, עדכוני מיקום מהסלולר, שאלה לכל תשובה, חשיפת מסמכים סודיים ושילוב של בלוגים קצרים וטוויטים - אילו אתרים זיהו נכון את הטרנדים של 2010?
מחקר חדש של חברת פורסטר מגלה כי יישומים כמו Foursquare עדיין לא מגיעים למסה קריטית של צרכנים, אך משתמש בהם קהל יעד ממוקד - מה שעשוי להוות הזדמנות דווקא למותגים קטנים
בקמפיין של סיאט יתחרו ביניהם מקומות בילוי בת"א על בליינים שיעשו "צ'ק-אין" בפורסקוור ■ מבין הבליינים, מי שיוגדרו "ראשי הערים" בסיום הקמפיין יזכו בטיסה לחו"ל
ביטקויןג'ק דורסימטבעות דיגיטליים (קריפטו)