פורסקוור (Foursquare)

כתבות אחרונות

 

איך עושים כסף משירותים מבוססי מיקום?

השירותים מספקים לטלפון הנייד מידע רלוונטי למקום שבו אנו נמצאים, אך למרות הגידול המואץ במספר המשתמשים, עדיין לא פוצחה הנוסחה לעשיית הכסף הגדול ■ האם הצ'ק-אין יגבר?

עידו קינן ועמי ברנד 16.02.2011

ישראל היא גן עדן לסטוקרים

הישראלי אוהב טרנדים ומדווח על כל תזוזה. זה טוב למי שרוצה לעקוב ולמי שרוצה לשווק

אדם שוב 15.02.2011

מייסד גרופון: "אישית, הנפקה לא מעניינת אותי"

אנדרו מייסון, שדחה הצעת רכש מגוגל ב-6 מיליארד דולר, אמר בכנס DLD: "אנחנו רוצים להיות האמזון והגוגל של הסוחרים המקומיים" ■ לכל הידיעות מכנס DLD

דורון אביגד, מינכן 24.01.2011

יום הולדת חברתי

מיזם חדש מתיימר לעשות מהפכה בתחום: לרכוש מתנה קבוצתית לחברי הכיתה

נועה פרג 15.01.2011

גרופון השקיעה בגרופר - האם הטרנד יתפוצץ לה בפרצוף?

שוק קבוצות הרכישה הקמעונאיות בישראל הולך להיות צפוף כמו פצע פתוח של זברה, באוגוסט, בספארי. ולא סתם צפוף - אלא עם נוכחות של החברות הגדולות והדורסניות

דורון אביגד 12.01.2011

מחפשים רשת ביטחון: איך תיראה השנה הבאה באינטרנט?

2010 היתה שנת הרשתות החברתיות ■ הנושא המרכזי של 2011 יהיה הפרטיות - כולל דליפת מידע אישי כמו בהשקת גוגל באזז, בתביעה נגד האפליקציות של אפל ובתיק ויקיליקס

נועה פרג 31.12.2010

קמפיין הפורסקוור המוצלח ביותר בחגים בארה"ב: רשת סטארבקס

בשבוע האחרון נרשמו 140 אלף עדכונים של לקוחות שנכנסו לאחד מסניפי רשת הקפה ■ הרשתות הציעו בתקופת החגים הנחות ללקוחות שעידכנו באפליקציה כי הם נכנסו לרשת

נועה פרג 29.12.2010

היכונו לפלישת הסמארטפונים

מה יכולים אנשי השיווק יכולים לעשות כדי לנצל את כניסתם של הטלפונים החכמים לחיינו?

אבי זיתן 28.12.2010

לראשונה בישראל: קמפיין מבוסס מיקום של פורסקוור

במסגרת הקמפיין, בעלי מכשיר סלולר חכם יוכלו לעדכן את האפליקציה בכל פעם שייכנסו לסניפי רשת ‏BBB‎‏ בורגוס - ולקבל הטבה מיידית ■ הקמפיין יעלה באמצעות חברת אקליפטוס

נועה פרג 06.12.2010

הטרנדים עושים עלייה

כך יתמודדו המשווקים בארץ עם טרנד הרכישות הקבוצתיות המוזלות ועם פורסקוור

אדם שוב 24.11.2010

מייסד פורסקוור: "מוכנים לשיתוף-פעולה בשוק המקומי"

דניס קראולי, מייסד הרשת החברתית מבוססת המיקום, אמר את הדברים בשיחת וידיאו בכנס סלקום למדיה ■ "נעשה לוקליזציה למוצר בשווקים נוספים בעולם"

נועה פרג 16.11.2010

פרסום דיגיטלי: דוגמאות לפלטפורמות פרסום חדשניות במיוחד

דוגמאות עדכניות מכנס אד טק מראות איך חברות כמו זינגה, פורסקוור ו-DealMap שיתפו פעולה עם ענקיות כמו מקדונלד'ס, קוקה-קולה וקרוקס ליצירת קמפיינים שעשו את ההבדל

נועה פרג, ניו-יורק 13.11.2010

מייסד פורסקוור: עוד לא הבנו לגמרי איך כדאי לעבוד עם מותגים

דניס קראולי, מייסד ומנכ"ל חברת העדכונים מבוססי המיקום, מודה כי יש לו עדיין בעיה עסקית: "חשוב לנו שהמוצר שלנו לא יהיה מכוסה בפרסומות, אז אנחנו לוקחים את הזמן"

נועה פרג, ניו-יורק 05.11.2010

"גלובס" מסמן את 5 האתרים שעשו הכי הרבה רעש בשנה האחרונה

קבוצות רכישה באינטרנט, עדכוני מיקום מהסלולר, שאלה לכל תשובה, חשיפת מסמכים סודיים ושילוב של בלוגים קצרים וטוויטים - אילו אתרים זיהו נכון את הטרנדים של 2010?

נועה פרג 27.10.2010

מחקר: למותגים גדולים כדאי לחכות עם שימוש ביישומים מבוססי מיקום

מחקר חדש של חברת פורסטר מגלה כי יישומים כמו Foursquare עדיין לא מגיעים למסה קריטית של צרכנים, אך משתמש בהם קהל יעד ממוקד - מה שעשוי להוות הזדמנות דווקא למותגים קטנים

נועה פרג 28.07.2010

אדלר-חומסקי משיק קמפיין מבוסס פורסקוור לסיאט

בקמפיין של סיאט יתחרו ביניהם מקומות בילוי בת"א על בליינים שיעשו "צ'ק-אין" בפורסקוור ■ מבין הבליינים, מי שיוגדרו "ראשי הערים" בסיום הקמפיין יזכו בטיסה לחו"ל

שירות גלובס 14.07.2010

   123   

   נמצאו 34 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 3