נושי החברה ייאלצו להסתפק בפירורים שנותרו מההשקעות שביצעה החברה - העיקרית שבהן במניות סאני, המצויה כשנה בהליך של הסדר חוב
ההצעה כוללת תשלום של 18 מיליון שקל, הפעלה של 15 תחנות הטענת רכבים במשך שנתיים והעסקה של 36-50 עובדים לתקופה של שנה ■ בנוסף אושרה מכירת הקניין הרוחני של בטר פלייס השווייצרית תמורת 25-100 מיליון שקל
קבוצת משקיעים בראשות עו"ד דורון אריאל זכתה במכרז לרכישת הבניין, בן שתי קומות, שממוקם מול בית האופרה ומיועד להריסה
לא הייתה התנגדות לבקשת המפרקים הזמניים, ומרבית הנושים אף תמכו בה
החובות לנושים בישראל מסתכמים בלמעלה מ-40 מיליון שקל; רנו טוענת לשיעבוד של 65 מיליון אירו - בקופת הקבוצה 38 מיליון שקל ■ עוד 30 עובדים מתחומי הפיתוח יפוטרו ■ ייתכן כי הקבוצה תימכר כשהיא מפורקת, למספר רוכשים
צו המינוי ניתן לבקשת המפרקים, עו"ד ורו"ח סיגל רכב-רוזן ועו"ד שאול קוטלר
הורשע כי תיאם עם רו"ח יאיר רבינוביץ' את גובה ההצעה שתוגש בהתמחרות לרכישת נכסים של "המשביר הישן" במסגרת כינוס, ובתמורה שילם לו 50 אלף דולר
טוענים כי במודל התפעול הנוכחי תחנות החלפת הסוללות אינן מייצרות הכנסה לחברה, ומנגד הן כרוכות בעלות אחזקה ותפעול שוטפת של אלפי שקלים ביום
למי יפנו העובדים במקרה שלא נותר כסף בקופת החברה שבפירוק?
"ההגבלה לשנה אחורה של שיעור הגמלה לעובד מעוררת שאלה חברתית ואנושית"
ועדת הכלכלה של הכנסת דנה היום במשמעות הפירוק של יצרנית הרכב החשמלי בטר פלייס וההשלכות על הלקוחות ■ גם תחנות ההחלפה, ההטענה והמוקדים לא ימשיכו לעבוד ■ היום יפוטרו כ-160-170 עובדים, ובסה"כ כבר פוטרו 209
(עדכון) - ביהמ"ש: בטר פלייס תופעל באופן מצומם לתקופה קצרה, ובמהלכה יכינו המפרקים דוח על מצב החברות בקבוצה ■ חלק מהעובדים יפוטרו לאלתר ■ המפרקים יאפשרו את המשך הפעלת המכוניות החשמליות בתקופה הקרובה
ב-2012 הפסידה קמור 194 מיליון שקל, ויש לה חוב של מעל 100 מיליון שקל למחזיקי האג"ח ועוד חוב של כ-150 מיליון שקל לבנק הפועלים
(עדכון) - רו"ח ועו"ד סיגל רוזן-רכב מונתה למפרקת זמנית ■ רנו תוקפת את בטר פלייס: "לא הודיעה לנו על הפירוק" ■ הכנ"ר: "אי-אפשר להציל את בטר פלייס"
בקשת הפירוק של בטר פלייס נחשפת: שווי הנכסים - 9.5 מיליון דולר בלבד ■ החברה: מעסיקים 320 עובדים ומשרתים מאות לקוחות עם 940 מכוניות ■ סך ההכנסות אשתקד: רק 7 מ' ד' ■ שי אגסי ב-2012: "הנפקה - תוך שנתיים"
החברה לישראל דיווחה הבוקר כי היא מפסיקה להשקיע - ומיזם המכונית החשמלית הולך לפירוק ■ המנכ"ל דן כהן בשיחת ועידה: "גם החזון וגם המודל היו נכונים, אבל לא זכינו לרוח גבית מחברות הרכב ומהמדינות בהן פעלנו"
הונאת פונזיהקורונה הכלכליתחדלות פירעוןחובותמטבעות דיגיטליים (קריפטו)מכוני כושרמשפט נדל"ןסטודיו Cפיטוריםרשות ניירות ערך